My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Allemaal,
Zo weer even een berichtje van deze kant.

We zijn nu helemaal over. Het heeft 2 dagen geduurd omdat ze de hoeveelheid verkeerd hadden ingeschat. Ze kwamen met een te kleine vrachtwagen  ::) Zucht.
We moesten ook even de vijver eruit halen. Alles doet me pijn  :'( Maar het is gelukt. Vandaag moeten we de sleutel inleveren en dan is het uitpakken geblazen. Dit weekend word de tuin op de schop genomen. De planten uit de oude tuin kunnen er dan meteen in.

De valkjes maken het goed. Ze zitten nu in de voliere. Dat heeft ook heel veel tijd gekost. Ze moeten er nog steeds een beetje aan wennen. Ik ga dit weekend mijn dozen proberen uit te pakken, want het is helemaal volgebouwd. Ik kan amper bij mijn voliere  ::)

Ik zag al welke Catharina parkietje van mij wordt bij Bonnie. Ze is nog wat aan de pluizige kant. Ik neem aan dat het komt omdat het de jongste is en nog niet helemaal in de veren  ;D
Ik moet de kooi waar ze in zaten nog helemaal schoonspuiten met de stoomeend  ;D Even goed schoonmaken en desinfecteren voor de cathi's.

Nalani

Damia

Zo dat was het weer even voor nu.

Tot later.

Groetjes,
Monky

Caroline

Eindelijk overgehuisd maar dan ben je er nog niet.  :D

Heel veel succes met uitpakken.

Ben heel erg beneuwd naar de foto's van je volière.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Ik ben er nog lang niet.
We hebben ook nog gedonder met de oplevering van de huurhuis  ::) Nou ja, komt ook wel weer goed, hoop ik...

Het zal nog even duren voor ik een foto heb van de voliere hahaha. En sowieso een maand voor ik het op internet kan zetten  :-\ Maar ja, even geduld dan maar.

Erwin staat te wachten...
Ik ga gauw naar huis.

Groetjes,
Monky

Monky

Hi Allemaal,

Gisteren zijn we bij een dierenwinkel geweest. Ik wilde nieuwe speeltjes en zitmogelijkheden voor mijn lievies.
Nou ik heb zowat de winkel leeggekocht  :-[  8) Wel erg leuk hahaha ;D
Ze kunnen er weer even tegen aan. Ik heb de dozen nu ook even tegen de muur aan gezet. De verhuizers hadden ze midden in de kamer gezet, dus ik kon mijn voliere amper zien. Nu wel weer gelukkig.

Het lijkt of mijn kleine lieverds nu veel aanhankelijker zijn. Zou dat komen door de nieuwe omgeving en kooi? Elke ochtend kom ik even met ze kroelen en 's avonds natuurlijk ook. Ik kan ze helaas nog niet los laten, maar deze kooi is dusdanig groot, dat het eigenlijk geen probleem is.

Ik heb een vraag gezet bij "andere dieren"  Misschien kan iemand me daarbij helpen?

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik ben benieuwd... ik wil die kooi wel eens zien :D!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Allemaal,

Even een kleine update  :)

Met de diertjes gaat het allemaal prima. Ze zijn allemaal weer gewend aan hun nieuwe omgeving. Vandaag of morgen zet ik Disa bij de anderen. Whooshy en Garath zijn weer de grootste kroelers gelukkig. Als ik het even niet meer zie zitten met al die dozen, sluip ik even weg naar de voliere om mijn lievies te knuffelen. Je hebt geen idee hoeveel goed zoiets doet  :)

Verder heb ik van Kirsten bericht gehad dat het toch zeer waarschijnlijk pareltjes zijn op het jong van Tickle en Toya  ;D ;D ;D Jullie mogen oordelen  :) Heeft ze gelijk?

Ik ga haar Isaura noemen :)

Ik heb er meteen een lutino bij genomen  ;D Kirsten had er nog een die niet gereserveerd was... Toen ik deze foto zag, was ik meteen verkocht  :-* :-* :-*

Wat een lekkere koppie toch hè?  ;D
Voor haar moet ik nog een naampje bedenken :)

Dit zijn toch de leuke dingen in de wereld hahaha.

Zo, dat was het eventjes voor nu.

Groetjes,
Monky

caro

Hoi Monky,

Ik begrijp dat je gelijk verliefd was, wat een schatje.

Je hebt een drukke tijd, met  het verhuizen en nu nog dozen uitpakken.

Heel veel succus ermee.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marga

hoi monky
ik wens jullie
heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis
geniet er maar lekker van
en gelijk heb je dat je af en toe er even tussen uit
sluipt naar je valkjes toe je kan niet aldoor bezig blijven met uitpakken.
wat een schattige valkjes ze zijn zo te zien heel lief
hoe gaat het met je moeder ???
groetjes marga en je kleine nalani

Monky

Hi Caro,
Ze had me nog gezegd dat ik nog even mocht wachten met een beslissing nemen tot ze wat beter in de veren zit...duh hahaha. Tegen zo'n koppie kan je toch geen nee zeggen hahaha.

Hi Marga,
Bedankt voor je lieve woorden  :)

Met mijn moeder gaat het redelijk.
Ze heeft nog last van een aantal dingen en ze moet nu weer naar de cardioloog omdat er een zuurstof tekort is in haar hart. Daarnaast heeft ze een te hoog cholestrol en nog steeds bloedarmoede ::) Weet je wanneer ze pas terecht kan.... 7 JULI !!!  >:( Het is toch niet te geloven  >:( We gaan kijken of we het nog kunnen vervroegen. Ze heeft ook nog steeds die druk in haar hoofd. De neuroloog noemt het spierpijn, zucht....

Ik heb nu ook een naampje voor de lutino.
Het is Vesna geworden. Het betekent godin van de lente...ze is in de lente geboren  :)

Dus kort samengevat:
Groene cathi( Bonnie): Damia (Forces of Nature)
Mauve cathi ( Marga): Nalani (Calmness of the Sky)
Bont geparelde witmasker: Isaura (Soft Air)
Lutino: Vesna (Godess of the Spring)

Ik moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt om een mooie naam te vinden. Maar het is gelukt.

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
ik hoop dat het jullie lukt zodat je moeder eerder geholpen kan worden

nou ik heb al door dat namen verzinnen kunnen we wel aan jou overlaten het zijn allemaal mooie namen hoor

groetjes marga

Caroline

Hoi hoi!!

Ik zie pareltjes!!  :D

Lekker ding hoor, ook je lutino. Ik had ze al gezien op eht andere forum.  ;) :D

Het worden wel allemaal moeilijke namen om te onthouden.

En ik las dat jullie nog steeds niet veel wijzer geworden zijn omtrent je moeder, balen hoor. Sterkte hiermee.

Doe lekker rustig aan met uitpakken, en vergeet inderdaad zeer zeker niet lekker te kroelen, daar wordt je hele dag weer goed van.  :D

Liefs Caroline

PS. knuff terug.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Damia is overleden :'(

Ze hebben vuurwerk afgestoken en 2 cathi's hebben het niet overleefd  :'(

Lieve Damia,
Rust zacht...

caro

Hoi Monky,

Wat erg :'(.

Veel sterkte ermee.

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Gerda

Hoi Monique,

Wat vreselijk!! Was dat bij Bonnie bij de voliere??
Dat soort lui moesten ze ... (*is boos*)

Sterkte,
Gerda

Mariska

Wat vreselijk Monique :'(

Ik ben me kapot geschrokken toen ik het las.

Ik heb hier geen woorden voor!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)