My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Aaaaaahhhhh

Citaat van: Karin op 26 april 2006, 13:59:57
En ik ben er van overtuigd dat Monique een heel goed baasje voor haar is. En zo niet dan haal ik haar terug ;D ;D ;D

Groetjes, karin.

Als je dat maar laat !!  >:(  ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,

Wat een dag weer gisteren... Maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien.
Wel heb ik lekker even met mijn beestjes kunnen zitten.
Zowel Gizmo als Whooshy waren niet bij mij weg te slaan.
Whooshy heeft wel een nieuwe hobby  :-\ Ik heb wat moedervlekjes in mijn nek. Ze ziet dat als speelgoed of zo, dus ze heeft de grootste lol met erin te bijten. Ze beseft geloof ik niet dat het aan mij vast zit  :-\

De konijnen vonden de nieuwsgierigheid van Gizmo niet zo heel erg denderend. Ze vlogen beide op, de vogels dan  ::)

Ik heb er weer volop van genoten in elk geval. Ik kwam weer helemaal tot rust  :)

Mijn plannetje om Lulac gezelschap te geven is niet helemaal geworden als wat ik ervan verwacht had. Misschien is het toch de leeftijdverschil. Ik hoop dat als de andere valkjes er ook bij zitten, dat ze nog een beetje bijtrekt.

Ik heb al helemaal zin volgende week. De twee kleine lievies ophalen  :)
Is weer een leuke afleiding.

Met mijn moeder gaat het helaas niet zo heel erg goed.
Ze zit tegen de bloedarmoede aan en ze heeft enorme kramp in haar been. Haar knieen en bovenbeen was gisteren gevoelloos en ze is tot 4 keer toe gevallen.
Het ergste is dat ze niet naar de dokter wil. Ze heeft een eerste klas zeik dokter, die continu verkeerde diagnoses maakt. Ik maak me best wel zorgen om haar. Ze begint ook steeds vergeetachtiger te worden. Het lijkt ineens heel hard te gaan. We moeten haar op een of ander manier naar de huisarts zien te krijgen. Zucht....
Ik moest het even van me afschrijven  :'(

Ik ga weer gauw aan de slag.

Groetjes,
Monky

Karin

Wat vervelend van je moeder  :'(
Hier iets om je op te vrolijken :

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Je bent haar aan het kroelen!!!!! :o
Dat lijkt een goed teken!

Wat lief dat je die foto's even plaatst. Het doet me heel erg goed.
Wat een kuif heeft ze :o Ze is wel ontzettend mooi  :-*
Ze heeft ook hele lichte parels. Schitterend.

Ik ben helemaal gek op parels  :)

Nogmaals bedankt.

Groetjes,
Monky

Karin

In mijn dagboek kun je inmiddels ook de uitvergroting zien  ;D ja hoor, de jongen van Dazzle en Chico laten zich altijd prima kroelen, het vorige nest ook ( Fikske vond het ook heerlijk  ;)  ), tot ze bij mij gaan vliegen, dan is het over. Maar dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen  ;D Het zal ook de laatste keer zijn dat ze bij mij op de ladder of carousel  kunnen zitten, want ze worden al wat fladderig en ik wil niet zo ineens 6 valkjes in de lucht hebben ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi hoi!!

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent over je moeder. is het geen optie een andere huisarts voor haar te nemen??

Gelukkig heb je lekker kunnen kroelen met je valkjes, ontspannen is dat hè?? En ook nog verwend met foto's door Karin, wat is ze mooi hè, Disa.

Wil het allemaal een beetje lukken met het nieuwe huis??

Hopelijk kunnen jullie het weekend weer lekker vooruit.

Liefs Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 27 april 2006, 15:14:17
ja hoor, de jongen van Dazzle en Chico laten zich altijd prima kroelen, het vorige nest ook ( Fikske vond het ook heerlijk  ;)  )

O maar ik heb Fikske ook één keer écht kunnen kroelen hoor, alleen... het is daarna nooit meer gelukt :-\. Ze zat toen nog apart overigens...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hey Monky,

Wat leuk, krijg je er twee nieuwe valkjes bij? :D:D:D
Ze zien er lief uit op de foto's van Karin!!!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Nee, ik krijg er 1 nieuwe bij. De andere is een heropvoedcursus aan het doen bij Karin.
Gara(th) wilde alleen nog maar trosgierst eten en niets anders. Ze begon ook weer te krijsen zoals in het nest. Ik werd bijna gillend gek. Karin heeft toen aangeboden haar even terug te nemen en weer aan het zaad te krijgen. Ik kan haar nu woensdag ophalen samen met het nieuwe valkje Disa.

Ik koop meestal 1 valkje tegelijk  ;D Met de nadruk op meestal  ;D ;D

Ik kijk er al helemaal naar uit.

Hi Marc,
Ik ga mijn best doen om er nog een kroelvalkje bij te krijgen ;D ;D ;D Als het niet lukt haar tam te krijgen, gaat ze de voliere in en kan ze daar gewoon lekker mooi wezen met andere wildere valkjes.

Hi Caroline,
Het is helaas niet makkelijk een nieuwe huisarts te nemen tegenwoordig. Ze heeft op dit moment enorm last van haar kont. Ze is er natuurlijk 4 keer op gestuiterd, logisch  ::)

Het gaat best goed met het nieuwe huis. Het gaat langzaam, maar we komen er wel  ;)
Ja, kroelen is heel ontspannend. We genieten er beide van  ;D

Disa is inderdaad erg mooi. Ik ben ook heel erg blij met haar. Reken maar aan een stormvloed aan foto's straks ;D

Hi Karin,
Ik had eerlijk gezegd meer valkjes in de lucht verwacht. Maar ze zijn niet bij me weg te slaan  ??? Als ik ze eruit haal gaan ze vaak even een rondje vliegen en dan landen ze weer bij mij. Ze gaan bijna nooit hun eigen gang. Ik had misschien juist het tegenovergestelde verwacht. Is dit vreemd?
Ik vind het op zich niet erg, maar de conditie gaat wel achteruit. Als Whooshy even dat rondje gevlogen heeft, is ze helemaal buiten adem  ::) Misschien komt dat later nog wel. Misschien blijven ze ook wel bij me zitten omdat ik ze de hele tijd kroel  :-[ Kan natuurlijk ook  ::)

Woensdag gaan we dus de valkjes ophalen.
Ik kijk er wel erg naar uit om kleine Gara(th) weer te zien. En de nieuwe Disa te verwelkomen.

Ik ga weer aan de slag.

Groetjes,
Monky :D

ManjaV

Hey Monky,

Dat is wel lief van Karin dat ze dit aanbood! En is de cursus gelukt? Eet Gara(th) weer gewoon zaadjes? Die kleine ondeugd, dat hij weer als een babytje ging krijsen ;D
En spannend, een nieuw valkje erbij!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal naar uitkijkt om ze op te halen!

Groetjes,
Manja

Monky

Hi Manja,
Het is inderdaad lief dat Karin dat doet en ja, de cursus is gelukt. Gara(th) is met vlag en wimpel geslaagd!!! Over wimpels gesproken...Die moet ik straks niet vergeten mee te nemen  ::) ;D

We gaan Gara(th) en Disa een dag eerder ophalen!! Het wordt dus dinsdag! Jippie. Ik kan bijna niet wachten tot ik mijn lieverds weer thuis heb  :)

Dat wilde ik gauw nog even zeggen  ;D ;D ;D
Ik ga er nu snel van door!!!

Groetjes,
Monky

ManjaV

Ok, ga je Koninginnedag vieren? ;D ;D
Ik blijf altijd thuis ;D ;D liever bij de vogeltjes dan in de drukke stad!

Je kan zeker niet wachten totdat het dinsdag is he? Dan heb je Gara(th) weer. Trouwens, ik heb denk ik wat gemist, maar waarom tussen haakjes 'th'? Is dat omdat je nog niet weet of Gara(th) een mannetje of een popje is?

Hoeveel valkjes heb je dadelijk in totaal?
En past het allemaal in je huis??
Echt gezellig, zo veel vogeltjes :D

Groetjes,
Manja

Karin

Ik heb een verrassing voor je Monique :

Garath is een man !!

Ik ben druk bezig met de kamervolières weer helemaal schoon te maken en te ontsmetten en ineens wordt ik verrast met een zangpartij die ik niet ken.... Garath zingt ! Hele riedels  ;D Ene... het is nog steeds een grote knuffel hoor ! Je had het ergens gevraagt, maar vergeten te beantwoorden. Als ik met mijn hand de kooi in ga gaat hij meteen in de knuffelhouding staan  ;D

Groetjes, Karin
( die nu toch echt eens haar bed op moet zoeken  ;)  )
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Garath!!

Eindelijk de ( ) weg!!

Maar straks ook zijn parels.  :'( :'(

Fijn weekend!!

Veel plezier dinsdag met het halen van je 2 kanjers.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.