My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

marga

hoi monky
zo even bijgelezen hier
mooie foto s hoor ik heb er weer van genoten
wat een geluk dat je op tijd thuis kwam
ik hoop dat het goed blijft gaan bij jullie
dat verdien je wel
groetjes marga

Caroline

Hoi Monique,

Allereerst wat een lieve foto's heb je weer gemaakt.  :D

En wat een geluk heb je gehad zeg, je wilt niet weten wat er allemaal had kunnen gebeuren als ........

Wat balen dat Gara(th) zo moeilijk doet met het eten op het moment.  :-\

Ik ga eventjes lezen in het topic wat je hebt geopend en daarna eventjes foto's kijken van rosella's en konijnen.

Tot gauw weer!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Allemaal,

We zijn weer 2000 grijze haren verder...
Het gaat op zich goed met de birdies. Gara(th) eet nog steeds niet goed  :-\ Ze wil echt alleen de trosgierst. Ik heb er nu steeds minder in gedaan en meer echt zaad. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen  :'( Dit kan toch nooit goed zijn voor zo'n jong beestje. Ik hoopte dat ze het zou afkijken van Whooshy, maar dat is nog niet echt gebeurd. Ze zitten nu wel lekker samen in de kooi en ze eten ook samen....soms...

Ik heb ze er gisteren echt lekker met ze kunnen kroelen. Gara(th) op mijn linker hand en Whooshy op mijn rechter arm. Vervolgens om en om kroelen met de neus :) Echt super lief en zacht!! Gara(th) laat op zich meer toe dan Whooshy, alleen is Whooshy makkelijker om te kroelen, want die is niet zo geobsedeerd met eten  ::) Die kan er geen genoeg van krijgen hahahaha. Lekker beesie  :-*

Verder zijn we al druk aan het inpakken. We hadden nog een aantal dozen van de vorige verhuizing. Die zijn nu bijna allemaal gevuld. Morgen komen de eerste 50 dozen en kan het "feest" echt beginnen  :P

Zondag gaan we Gizmo en de voliere ophalen. Ik heb er echt al helemaal zin in  ;D We moeten ook de vloeren voor boven gaan uitzoeken en de kleuren voor op de muren. Dat zijn altijd wel leuke dingen om te doen. Het zal dus wel weer een druk, maar leuk weekendje worden.

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Monique
Ik begrijp heel erg goed dat jij je zorgen maakt om het eten van Gara(th).
Maar probeer om het hem niet teveel laten te merken.
Dan maakt die helemaal de kachel met je aan.
Groetjes Riny :D

Monky

Hi Riny....Ik geloof dat dat al gebeurd is hahaha.
Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is....hmm, je hebt waarschijnlijk wel een idee. Ik probeer haar ook te negeren als ze aan het krijsen is en ik zeg hetzelfde tegen Erwin. Ze lijkt het nu iets minder te doen. Ze eet alleen nog steeds niet goed. Maar misschien heeft dat z'n tijd nodig. Als ze misschien vaak genoeg naar Whooshy kijkt  ::)
We wachten gewoon af. Ze moet het toch een keer leren.
Wat ik alleen niet snap is dat ze zichzelf dusdanig kan uithongeren dat ze er gewoon slap van wordt. Ze heeft absoluut geen overlevingsdrang, heb ik het idee ???

Het komt vast goed. Ik heb er alle vertrouwen in.
Het moet gewoon!!!  ;D

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
veel plezier met het uitzoeken van de verf en de vloer
maar dat zal wel lukken denk ik
sterkte met het inpakken
dat is ook een hele klus
groetjes marga

Monky

Dank je Marga  :)
Het zal zeker lukken. En inpakken is inderdaad een hele klus, daarom begin ik er nu al aan  ;D

Groetjes,
Monky

valkchico

Hallo Monky,

Wat een toestand met dat eten ik heb nog niet eerder van zo'n eigenwijsje gehoord.
Als de zaadjes straks in de smaak vallen hoop ik dat het makkelijker gaat.
succes met alle eetkunsten.

gr Esther

pakse :D

Monky

Hi Esther :)
Leuk dat je hier ook even voorbij komt  :D
Ik hoop echt dat het goed zal gaan met je kleine donsje.

Vanochtend heb ik Gara(th) even weer op de weegschaal gezet. Ze was wat aangekomen. Ze woog nu 72 gram. Ze heeft dus wel iets gegeten. De ontlasting is wel nog steeds donker. Ik hou dat nog steeds in de gaten.

Ik heb nog een aantal fotootjes.

Whooshy vond het prutje wat ik voor Gara(th) gemaakt had ook wel lekker. Je kan duidelijk zien wie van de twee meer aan het rondzoeken is in het bakje en wie dit  ::)

Gara(th) die even boven komt voor adem...

Whooshy die even boven komt voor adem...

Yum, yum.... denk ik  ???

Nadat ze gegeten had, zat haar hele neus onder de troep. Ik heb haar snel gevangen en het eraf gehaald.

Hier zie je de mooie tekening op de vleugels  :) :-*

Ze heeft een paar zaadjes eraf geknibbeld.

Whooshy ook  :)

Whooshy zit hier lekker boven op de kooi. Gara(th) was er al ondertussen in gekropen.
[/b][/size][/color]

Zo dat waren ze weer.

Ik ga even boodschapjes doen...tja, moet ook gebeuren  :P

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Monique
Ik geloof wel dat het de goede kant op gaat met Gara(th)!
Groetjes Riny :D

Monky

Wat ik nou net heb gedaan ???
Ik ben met Whooshy op mijn schouder in slaap gevallen  :-[
Ik was ontzettend moe. We zijn gisteren pas om 3 uur gaan slapen en waren er vanochtend om half acht al weer op. Ik kan daar geloof ik niet zo goed tegen  8) Ze is de hele tijd bij me gebleven. Soms knabbelde ze aan mijn wang of lip en als ze daar mee klaar was legde ze haar koppie tegen me aan. Echt zo lief  :-* :-* :-*

Gara(th) was weer een kleine dondersteen  ::)
She's got trosgierst on the brain!!!
Ik heb de kooi voor Gizmo al klaar staan en een trosgierst erin gehangen. Ze probeerde dat door de tralies heen te eten. Vervolgens kwam ze per ongeluk onder de tafel terecht op een klein koffietafeltje die ik daaronder had neergezet. Daar lag de trosgierst die uit de kooi was gevallen de avond daarvoor  ::) Daar zat ze ook aan te knabbelen. Vervolgens lag er nog een stukje in een schaal die ik gebruikte om door he teten te doen. Ook die had ze gevonden  ::) Wat een beest hahahaha.

Ach, ik kan er wel van genieten die vastberadenheid  ;D Zo ben ik zelf vaak ook hahhaha.

Morgen komt Gizmo. Ik heb er al helemaal zin in. We hebben de boedelbak om de voliere in te doen. Het gaat helemaal goed komen  ;D

Zo, ik ga even wat eten klaar maken.

Tot later.
Monky

Caroline

Veel plezier morgen!!

Ik ga morgen Eros halen.  :D

Groetjes van Caroline

PS. je foto waren weer geweldig maar ...... ik ben niet anders van je gewend.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes monique

lang geleden dat ik nog iets in je dagboekje heb geschreven hé  :-[ maar ik heb in die tijd wel bijgelezen hoor  ;)
hihihihi leuk in slaap vallen met whooshy op je schouder  :D en dan zo liefjes knabbelen dat kan onze chanel ook  ;)
en garath een kleine dondersteen !!!!!!!!! ojeeee dan heb je ook je handen vol aan hem  :P mooie foto's heb je van whooshy en garath het zijn allebei prachtige valkjes  :D

ik denk dat ik op één gebied niet echt mee ben !!!!!!!! vandaag zou gizmo komen !!!!!!! heb ik er over gelezen of wat ik weet het niet maar ik weet niet wie gizmo is  :-[
maar in elk geval proficiat met je nieuwe aanwinst en geniet ervan  :D

groetjes marilyn

btw ik heb ook een gizmo (poes) en die is vandaag bevallen  :D

Monky

Hi Caroline,
Ik hou je dagboek in de gaten hoor!!! Ik wil je eerste eigen foto's wel zien  ;D ;D ;D

Hi Marilyn,
Leuk dat je weer even langs komt.
Gefeliciteerd met je kleine poesjes. Het moet een schitterend gezicht zijn  :)

Gizmo is een valkje van Rick ook van het forum. Ik neem een valkje van hem over en die heet in dit geval Gizmo  ;D Het is een valkje dat zij een mindere baasje is terecht gekomen en weer een nieuw huisje zocht. Gizmo wordt het maatje van Lulac  :) Het wordt hoog tijd dat ze weer een vriendje krijgt.
Als hij vanmiddag hier is, zal ik foto's maken.

Over een kwartier gaan we richting Hoofddorp  ;D

Ik kan wel even wat leuks gebruiken.
Die toestand met Erwin's zus heeft een staartje gekregen. Ze hebben het contact met ons verbroken  :-\  Het geeft ons nu wel meer rust. Maar het is wel jammer dat er geen oplossing voor te vinden was.

Ik ga me even klaar maken  ;D

Tot later.
Monky

Monky

Hi allemaal,
We zijn veilig en wel aangekomen  ;D
De voliere staat in de tuin (uitelkaar) en Gizmo zit in zijn kooi.

Wat een poepie is dat. Hij is zijn angst voor handen helemaal kwijt!!! Rick heeft het diertje weer met liefde opgevangen en wat een kroeldoos is het!!! Helemaal niet eenkennig. Echt een lieverd  :-* :-* :-*

Ik ga zo even de speeltuin afsoppen en wat fotootjes maken van de nieuwe aanwinst  ;D De handtekening moet wel compleet zijn natuurlijk  ;D

Tot zo  :D :D :D

Groetjes,
Monky