2 augustus 2025, 19:46:30

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Wel fijn dat het zo goed gaat met die twee zo ver :)

Monky

Hi Romy,

Met mijn been gaat het redelijk. Ik merk duidelijke vooruitgang. Af en toe merk ik weer dat ik iets te veel gedaan heb en dan heb ik er last van. Ik loop nu als het lukt met 1 kruk en kleine stukjes zonder krukken. De voet wil nog niet helemaal de loopbeweging maken dus het makkelijkst is toch uiteindelijk met 2 krukken lopen als ik wat langer moet. Er zit nog steeds tape omheen. Ik ben benieuwd wat de fysio woensdag te vertellen heeft.

Hi Bonnie,

Het gaat zeker goed tot nu toe met Dara en Grovertje.
Ik hoop dat het ook zo blijft  ;D

Zoals jullie weten zitten Dara en Grovertje nu in 1 kooi. Als Grover de kooi wil verkennen, komt Dara achter hem aan... Ik ben er nog niet uit of hij dit nu wel of niet leuk vindt  ;D Ze zitten wel naast elkaar als ze gaan slapen of aan het rusten zijn. Dara probeert af en toe een kroeltje te halen bij Grover, maar daar wil hij nog niet zo heel veel van weten.  Het lijkt dus verder wel heel goed te gaan tussen die twee.

Verder is het wel leuk om te vertellen dat zowel Zowie als Yaro de riedeltjes van Grovertje overnemen. Heel verrassend af en toe dus.

Verder heb ik nog wat fotootjes gemaakt.

Eerst van het hopelijk nieuwe koppel.

Grover

Dara

Grover en Dara

Dan de overige foto's.

Garath probeert op de staart van Vesna te staan  ::) ;D

Ilo met haar vreemde kuif  ;D

Lulac, onze winnaar van de fotowedstrijd in  Maart :)

En Whooshy... stuffing her face... 8)

Zo dat was het dan voor nu eventjes.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Fijn om te horen dat het steeds beter gaat met je been!

En natuurlijk ook dat het zo goed gaat tussen Dara en Grovertje! Hopelijk worden ze een leuk koppeltje  :D Mogen ze ook een nestje hebben als de tijd daar rijp voor is?

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,
Ze mogen geen nestje. Ze mogen elkaar wel leuk vinden, kroelen en bekvechten, maar ze mogen geen nestje.
Het is denk ik ook niet verstandig, want het is een geelwang en dat zijn geen betrouwbare broeders.

Hi allemaal,

Gisteren smolt ik echt helemaal...
Ik deed mijn ronde voor ik naar bed ging. Kijken of de diertjes er allemaal goed bij zitten en zo...

Grovertje begon weer te zingen... maar dit keer heel gericht voor Dara. Hij zat op het schommetje en zij op het stokje. Hij deed zijn bekende riedeltje... normaal gesproken hoor je dat zelfs als je beneden zit... nu deed hij het veel zachter en naar Dara toe. Echt een schitterend gezicht. Hij zoekt dus toch op zijn manier toenadering.

Echt superschattig  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Anke

Hoi Monique,
Wat leuk dat Grover en Dara het zo goed kunnen vinden!!
Ik heb genoten van de wederom prachtige foto's!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Monky

Je hebt inderdaad gelijk. Ik had er niet bij stilgestaan dat Dara een geelwangetje is en daardoor waarschijnlijk een slechte broedster zal zijn.
Het is wel erg bijzonder hoe Grovertje zo lief voor Dara zat te zingen  :D Zoals je zegt : superschattig  :-*

Groetjes
Romy

*Manon*

Erg mooie foto's hoor, en wat leuk dat Grover zo zijn best deed voor Dara  ;D ;D

Groetjes Manon

Caroline

Geweldige foto's!!  :D

Vooral Dara  :-* :-*

Heeft ze al nieuwe slagpennen en staartveren??

Zusje Cartier, heeft nog geen slagpennen verloren maar wel al enkele staartveren.  ::)

En fijn nieuws heb je gehad.  :)

FIjn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Monique,

Ik heb even lekker zitten te genieten van jou prachtige foto's.

Groetejs Anja

*Yvon

Goedemorgen !!

Er is 1 cathi-donsje geboren !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Ze is mooi, hè, Bonnie  :D

Dank je wel, Anke  :)

Maakt niet uit hoor Romy. Maar ik ga sowieso niet kweken met mijn vogels  :)

Dank je, Manon  :)

Dank je, Caroline  :) Dara heeft nog geen nieuwe staartveren. Ze heeft het voor elkaar gekregen eentje te breken. Ze zit nu dus met een halve staart  ::) De slagpennen zien er verder allemaal goed uit.
Leuk trouwens dat je op de lijst staat voor een zusje van Isaura  :D Alleen is de reden wat minder leuk  :-\

Kan af en toe fijn zijn, hè Anja? Fotootjes kijken... het maakt dan vaak niet uit welke  :) Ik zal komende dagen nog wat foto's proberen te maken.

Yvon, hartstikke gaaf!!!

Ik heb eigenlijk niet veel nieuws te vertellen...
Het gaat verder heel goed met de valkparkietjes. Zowie zingt uit volle borst en Yaro doet vaak mee... Grappig eigenlijk... terwijl het in het begin aardsvijanden waren  ;D

Het is wel grappig... Ze hebben bijna allemaal een vaste slaapplaats. Als ik ze 's avonds een goede nacht ga wensen en kijk of ze er allemaal goed bij zitten, zitten de meesten op dezelfde plek. Wel schattig  :)

Dara en Grover slapen altijd bij elkaar in de buurt.... Hij zit op het schommeltje en zij zit op de stok eronder. Van de week wil ik ze een keer samen loslaten. Ik heb helaas door mijn been de dieren in de kooien moeten houden... Ik zag het niet zitten als ze eigenwijs zouden zijn er achteraan te moeten huppelen...  :P Maar ik heb nu alle tijd dus ik wil ze weer even de vleugels laten strekken. Kunnen ze wel gebruiken na al die tijd  :-[ Gelukkig zitten ze in ruime kooien/volieres.

Waar ik wel een beetje van baal is dat ik de voliere niet schoon kan maken. Ik moet dan echt goed op 2 benen kunnen staan en kunnen bukken. Dat laatste lukt me nog niet. Maar goed. Het is niet anders.

Ik heb wel heel veel zin in de vrije dagen. Ik hoef dinsdag volgende week pas weer te beginnen  :)
Morgen gaan we naar een tuinhuisje kijken en vrijdag komt mijn zus helpen met onkruidwieden en plantjes in de nog kale border zetten.
Je kan er meer over lezen in mijn tuinboekje met nieuwe foto's :) Klik hier:

Groetjes,
Monky

☺ Pita ☺

Ook al van die mooie foto's :)

Monky

Dank je wel Pita  :) Of is het Petra?

Ik heb rond de 30 foto's gemaakt... van gisteren en vandaag. Ik heb ze vandaag een douche gegeven. Mijn hemel... ze hebben allemaal genoten, op Zowie en Dara na.

Ik plaats er nu alvast een paar...

Grovertje vond het werkelijk heerlijk  :)

Caroline, Zowie geeft je een knipoog  ;)

We gaan morgen de tuin onderhanden nemen. Mijn zus en misschien mijn moeder komen me helpen  :D Des morgen of overmorgen komt de rest.

Groetjes,
Monky

Caroline

Een dikke  ;) voor mijn lieve knappe Zowie.  :-*

Heel veel plezier morgen in de tuin met zus en mams, het wordt heerlijk weer volgens mij .... ik ga het weekend ook de lobelia's weer ophangen.  ;) Vandaag hebben we de tuin met de hogedrukreiniger gedaan.  :D

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.