1 augustus 2025, 16:00:20

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Al naast elkaar slapen ....  gaat vast helemaal goed komen.  :D

Samen slapen, samen spelen, samen eten en straks ook nog  samen kroelen ...... wipwappen mogen ze toch niet.  :P ;D ;D

En alweer bijna op vakantie las ik, lekker!!

Waarheen gaan jullie dit keer??

Knufje voor mijn ventje.  :-* En mijn oogappeltje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Yvon,
De nieuwe foto's zijn gemaakt  :) Ik moet ze alleen nog selecteren en verkleinen. Ik ben bang dat dat pas morgen gaat worden, want vanavond ga ik naar een concert van Meatloaf  :D Zijn concerten zijn altijd zo goed!

Hi Romy,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar een klein beetje ongeduldig in ben... maar ik doe natuurlijk wat het beste is voor mijn beestjes  ;D
Ze zijn nu wel minder onrustig omdat ze ook geen blaadjes buiten zien ritselen en dus ook geen katten meer voorbij zien komen.

Hi Caroline,
Ik denk dat als ze samen kroelen dat op gegeven moment dat wipwappen ook wel gaat komen... Als er eitjes komen krijg jij die ok?  ;D

Ja nog anderhalve week... ik moet bekennen dat ik er wel heel veel zin in heb... de komende week is zo druk... ik ga echt lekker relaxen  :D
We gaan dit jaar camperen in noord Italie. De Dolomieten en het Gardameer omgeving... ik heb naar de websites gekeken van de campings... en ohhhh... wat een prachtige uitzichten op het water en bergen... ik denk dat we een mooie vakantie tegemoet gaan  :D
Als ik weer terug ben plaats ik de foto's weer in mijn reisverslagen dagboek  :)

Ik zal vanavond een knufje aan je oogappeltje geven  :)
Hij gaat nu ook Rossa's fluitje nadoen en het gekir van de cathi's  ;D ;D ;D hij krijgt een heel divers repetoire... En hij zit en klinkt als een popje die kippetje zit  ;D ;D ;D Het zou toch een crossover zijn hè? Hahaha... Daar maakt hij denk ik teveel geluid voor hahaha.

Ik ga weer aan het werk.

Groetjes,
Monky

Caroline

Wow, Gardameer .... dat is inderdaad geweldig.  :D

Ben ik ook geweest .... héééééél lang geleden, toen ik 13 was.  ;) ::)

Dat wordt weer genieten voor ons, er komen vast mooie foto´s aan.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Kan jij je herinneren of het water in de Gardameer warm is?
Ik ben heel benieuwd hoe het daar is... we zijn nog nooit in Italie geweest. Dus we beginnen maar in het noorden  :D

Om alvast in de stemming te komen

:D :D :D

Gisteren waren de vogels trouwens heel aanhankelijk...
Whooshy heeft een hele tijd bij me gezeten en Yaro ook... Yara wilde er eigenlijk ook bij komen zitten, maar ze durfde alleen als ze bovenop Yaro mocht zitten of zo... Ze landde een paar keer bovenop hem. Hij was er niet zo van gedient en vlogens ze beide op... In de kooi terug zetten ging eigenlijk ook buitengewoon goed... Zelfs Yara...

Isaura had het al vrij snel gezien... die was een paar keer geschrokken toen de rest opvloog... ze kwam bij de kooi terecht en klom er meteen in... en kwam er ook niet meer uit. Ze mogen helemaal zelf weten wat ze doen, toch?

Dat was weer even de verdere update...

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik denk dat het water daar momenteel tegen het kookpunt aan zal zitten! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc,

In het noorden vallen de temperaturen wel mee hoor. Zo rond de 25 graden  :D Just the way I like it  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Dat klinkt inderdaad een stuk beter! Want als ik zou moeten kiezen tussen het wisselvallige weer hier en een hittegolf van meer dan 40°C dan blijf ik liever hier ;D!

Monky

Die hittegolf is gelukkig in zuid Italie en Griekenland... Niet in het noorden gelukkig... maar daar kan weer hagel vallen met de grootte van een voetbal... zoals ongeveer 5 jaar geleden... hahaha  ;D

Je kan niet alles hebben hè... hahaha  :D

Groetjes,
Monky

Caroline

Nee, de watertemperatuur weet ik niet van .... nu moet ik ook zeggen dat wij een huisje heel erg hoog boven in de bergen aan het Gardameer hadden.

Het meer zagen wij alleen op hele heldere dagen.  ;) Of als we helemaal naar beneden reden natuurlijk. :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Ik heb het even op google opgezocht... watertemp van Gardameer ongeveer 23 graden  ;D

Foto's komen vanavond  :D

Groetjes,
Monky

Caroline

:o 23 ° C, dat is niet verkeerd!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

*Wacht ongeduldig op foto's*

;D ;D ;D

Groetjes, Gerda

Monky

Hi Caroline,
Erwin moest rillen toen ik heb die temperatuur vertelde... Hij vond zelfs het water op St. John koud... en dat was iets van 27 graden hahaha...

Hi Gerda,
Je moet wel enorm staat te popelen als je zelfs een berichtje achter laat hahaha  ;D ;D ;D
Ik ben nog bezig met selecteren... het gaat allemaal niet zo snel op dit moment, want ik ben echt hartstikke moe...en heb nergens zin in als ik thuiskom...  :-\
Maar ze komen eraan... misschien vanavond nog en anders zeker morgen ochtend  :D Je moet dus nog heeeeel eventjes wachten  ;D

Hi allemaal,
Gisteren is er een kleine doorbraak geweest bij Lulac en Zowie... Lulac dat op te pediperch die iets lager staat dan de gewone stok waar Zowie opzat...
Lulac gaf aan dat ze graag gekroeld wilde worden  :) Koppie naar beneden... Zowie kon er eigenlijk net niet goed bij omdat het stokje iets te hoog staat... maar hij waste heel even het kuifje van Lulac, want daar kon hij nog net bij  :D :D :D
Het begint nu echt te komen... ze zitten ook wat vaker dichter bij elkaar en zo... Er is hoop...
Ik denk wel dat ik ze tijdens de vakantie boven neerzet. Dan hebben ze wat meer aanspraak van de andere valkjes. Want ik heb zo'n idee dat het huis best stil is als er niemand is verder.

De foto's komen dus nog  :D Er zitten wel een paar leuke tussen... ook van Zowie en Lulac  :D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Romy

Hoi Monky

Dat is erg goed nieuws van Lulac en Zowie! Ik ben heel benieuwd naar de foto's  ;D

Groetjes
Romy