1 augustus 2025, 16:01:32

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Wilma1

Wat een mooie foto's zie ik hier weer en die Zowie maakt dus een spelletjes van opstappen  ;D,  dat houdt je lekker bezig  ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Nou Wilma... Vanochtend had ik moet ik eerlijk bekennen iets minder geduld... ik had echt zoiets van als je nu niet opstapt... ga ik gewoon zonder naar mijn werk. Dan maar vanavond weer... en zowaar... hij stapte vrij snel op hahaha... Misschien dat hij dat toch aanvoelde  :D

Groetjes,
Monky

Monky

Goed nieuws en minder goed nieuws...

Ik begin met het goede nieuws  :D
Zowie is bijna in 1 keer op mijn vinger gaan zitten!!!!!!!!!!!
Echt ik ben zo trots op hem... hij heeft zelfs aan mijn haar door de tralies heen zitten knabbelen  :D De schat  :-* Er lijkt echt een steigende lijn in te zitten  :) Happy happy joy joy   ;D

Nu het minder goede nieuws...
Mijn moeder is naar de second opinion arts geweest en bevestigde wat de eerste arts had gezegd... alleen met als toevoeging dat doordat ze zo ontzettend lang met pijn heeft rondgelopen, ze haar spieren verder verzwakt heeft. Ze waren al verzwakt door de tia die ze 5 jaar geleden heeft gehad... nu is die knie nog zwakker. Verder heeft hij met een hele dikke naald heel veel bloed weg gezogen. En antibiotica en verdoving ingespoten.
Er is een kans (afhankelijk van de INR waarde) dat de prikken weer een nieuwe bloeding veroorzaken. Haar knie is op dit moment dik en erg pijnlijk. Ik hoop heel erg voor haar dat het morgen wat weggetrokken is  :-\
Anders haal ik haar weer hier heen. Dan hoeft ze in elk geval niet voor zichzelf te zorgen in het weekend en tot hoelang ze ook blijven wil.

Vanavond de laatste badminton avond van het seizoen... met toernooi... ik weet niet of mijn hoofd er nu helemaal bij zal zijn... maar goed... we maken er het beste van  :-\

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Super zeg met Zowie. Een mega goed gevoel is dat hè.

Wat vervelend voor je moeder zeg. Ik hoop voor haar dat de pijn morgen veel minder is. Eigenlijk dat de pijn weg is.
Heel veel sterkte voor jou en je moeder.

Veel succes met het badmintonnen.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Ik hoop dat je moeder vlug beter wordt!

p.s. - mijn nieuwe foto's staan al on line! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc en Anja,

Ik hoop ook dat ze zich morgen weer wat beter voelt. Ik hang morgen ochtend meteen aan de telefoon.

Ik had foto's beloofd.
Ik heb nu van alle vogels een special gemaakt... nu zet ik ze allemaal even op een rij  :D Van oud naar jong  :D

Lulac - 1999

Gizmo - 2005

Whooshy - 2005

Garath - 2006

Disa - 2006

Ilo - 2006

Vesna - 2006

Isaura - 2006

Yaro - 2006

Yara - 2006

Zowie - 2007

Dan nog een foto van onze poes... ik heb daar geen apart album voor dus ik zet het even hier neer...

Zotty

En nog een foto van een clematisbloem...

Zo ik ga nog even de albums van de rosella's, catharina's en nijntjes aanvullen met foto's...

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Prachtig

Ik heb genoten.

Groetjes Anja

Wilma1

:o MOOIIIII die foto's en op grote alsof ze levend en het scherm afstappen (ik zat al klaar met trosgierst  ;D) ;D Goed van Zowie, of eigenlijk van jou  ;) geduld is een schone zaak en je zult er veel van nodig hebben dus, niet boos worden, dat helpt niks  :P

Sterkte met je moeder, wat een narigheid en pijn.....dat je je hoofd er niet bij hebt, kan ik me voorstellen...het is wel je moeder en als zijn wat heeft voel je het bijna zelf!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Marc van de Kuifjes

31 mei 2007, 20:21:25 #2079 Last Edit: 31 mei 2007, 20:24:59 by Marc van de Kuifjes
Ze zijn weer allemaal op hun mooist! :D
Gizmo lijk wel goed op Skippy!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Monique

Hele mooie foto's, echt waar!!

mara

*Petra*

Hoi Monique,

Wat heb je toch mooie foto's geplaatst!!
Echt heel mooie valkjes zeg, Disa vind ik ook een plaatje  :-*!

Veel beterschap met je moeder, hopelijk gaat het vandaag weer beter. Fijn dat ze als het nodig. is bij jou mag bllijven;D!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Esther*

ManjaV

Hoi Monky,

Allereerst: wat erg zeg van je moeder. Kan haar knie wel helemaal weer gezond worden? Groot gelijk dat je haar naar jullie toe wilt halen.

En wat geweldig dat Zowie in een keer opstapt! Zo te horen heb je helemaal tam gemaakt! Hij staat ook schitterend op de foto.
De andere valkjes ook, trouwens. En ach...Whooshy... :-* :-* :-* Sunny geeft haar natuurlijk weer een lief knuffeltje. :D Ze staat echt heel lief op die foto. Leuk dat je ook nog even de jaartallen heb toegevoegd.
Ik vind ze allemaal stuk voor stuk bijzonder en mooi.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ivy

Hoi Monique.
Prachtige portretjes heb je geplaatst!
Alleen denk ik dat als Wooshy kon praten, dan zou ze je verbieden om die foto te plaatsen en zou zeggen: I look really fat haha
Plofkippie, schitterend

Heeft Yara haar parels afgewassen? ;D

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie