My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Yvon,
Tuurlijk mag jij ook naar Isaura kijken  :-[

Caroline zit ook op een Isaura te wachten... en omdat dat misschien nog even gaat duren, laat ik af en toe een foto van Isaura zien om het wachten wat dragelijker te maken  :D Enne ook al zeg ik het zelf... dit is wel een van de mooiste die ik van haar gemaakt heb  :) Ik zou hem bijna gaan inlijsten  :)
Hmmm misschien ga ik dat ook wel doen  :D Van al mijn valkparkieten de mooiste eruit halen waar ze alleen opstaan en dan allemaal losse foto's van ze door de kamer verspreid ophangen... Ik zie het al helemaal voor me  ;D

Citaat van: Yvon en Rene op 15 april 2007, 01:00:42
Hoi hoi
Hij wordt een prachtig valkje !!
Past helemaal bijjouw collectie.  ;) ;D ;D

:D :D :D

Wat ik me daar net toch zag  :o :o :o

IK zag Garath boven op Whooshy zitten... Misschien was hij alvast aan het oefenen voor als Disa weer terug is, want hij kwam niet eens in de buurt van....

Isello is vandaag trouwens 7 geworden  :D

Van harte gefeliciteerd lieve Istello  :-*

Groetjes,
Monky

Caroline

Citaat van: Monky op 15 april 2007, 00:44:05
Oh ja!!!
Ik had nog een hele mooie foto voor jou Caroline  :D
Van Isaura :D

:-* :-* :-*

Dank je wel!!!  :-*

Dit is inderdaad ik denk wel de mooiste foto die je ooit van haar gemaakt hebt, geweldig!!!

En ja, ik wacht al even op een Isaura en waarschijnlijk duurt het nu nog wat langer maar ik wil alleen een echte Isaura, dus van de ouders van Isaura bij Kirsten vandaan.  ;) Dus .... ik heb geduld en geniet hier af en toe  van Isaura zelf!!  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

16 april 2007, 08:06:46 #1847 Last Edit: 16 april 2007, 08:35:01 by Monky
Hi allemaal,

Ik ben vandaag in de foto stemming....
Dus jullie krijgen voornamelijk foto's vandaag  :D

Ze hebben allemaal heel leuk geposeerd... Het was echt alsof het een fotoshoot was  ;D

Garath:

Yara:

Yaro:

Yaro zit altijd bij de tralies, dus die kan ik helaas niet wegwerken, maar ze zijn niet slecht geworden  :D

Groetjes,
Monky

Valerie

:o :P :D
Wat een prachtige foto's! Prachtige kuifjes!! :)
Ik zie dat je ook een moie "achter tralie" foto hebt. :) Ik heb er eentje van Peppie in m'n dagboekje staan. ;)

Romy

Hoi Monky

Eerst en vooral wil ik je grasje een gelukkige verjaardag wensen!

Verder heb je erg mooie foto's geplaatst van je valkjes. Ze staan echt mooi te poseren, echte fotomodellen  :P

Groetjes
Romy

Monky

Hi Valerie,
Ik heb je "achter de tralie" foto inderdaad gezien  :)
Wat zijn wildkleurtjes toch mooi dan hè?

Bedankt Romy  :)

Ik kreeg net een berichtje met de vraag of ik op de valkje, aga en grasje van het nichtje van Erwin kan passen voor een week... Ik heb natuurlijk ja gezegd, maar ik heb geen idee of ze allemaal in 1 kooi zit of dat ze in 3 losse kooien zitten  :-\ Ben ik vergeten te vragen...
Grappig dat ze me wel altijd weten te vinden  8)
Ik ben benieuwd hoe die dieren zijn. Ik ken ze namelijk verder niet.

Dan iets minder leuk nieuws.
Mijn moeder had toen we in Duitsland waren veel last van haar knie. Nu is ze vandaag naar de dokter gegaan omdat ze ook een opgezwollen voet had.
De voet kan met antibiotica behanderd worden, want het is ontstoken. Haar knie echter is ernstiger. Haar meniscus is waarschijnlijk versleten. En het enige wat zij zegt is: Wat een gedonder hè?  :-\ Ze mag niets tillen of sjouwen.
Volgens mij gaat zoiets niet zomaar over, of wel? Ze krijgt misschien een kijkoperatie. Maar wat kunnen ze eraan doen verder? Versleten is versleten toch?

Het probleem is eigenlijk dat ze heel eigenwijs is. Ze wil niet met een stok lopen omdat ze bang is dat mensen haar oud en bejaard vinden. Als deze knie niet beter wordt heeft ze toch wel een heel groot probleem. Door de diverse tia's die ze heeft gehad kan ze haar linker been niet goed gebruiken. Daardoor is nu misschien haar linker knie versleten en moet ze die ook minder gaan belasten... Ik vraag me af waar dit schip gaan landen....
Ik wou dat ze een keer naar ons luisterde  :-\ en niet zo eigenwijs was...

Ik moest dat even kwijt...

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Dat is geen zo'n leuk nieuws om te horen...
Over het feit dat haar meniscus versleten is kan ik je niks vertellen. Daar weet ik zelf ook niks over.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat de wetenschap ondertussen al ver gevorderd is. Het zou me vreemd lijken mochten ze er niks aan kunnen doen. Het lijkt me ook wel dat ze geen kijkoperatie zullen doen voor iets wat zowieso niet op te lappen valt...

En over het feit dat je moeder niet wil luisteren... Ik denk dat oudere mensen een volledig andere mentaliteit hebben als ons in verband met dokters e.d.
Vroeger moesten zij aanvaarden wat er met hun lichaam gebeurde, aangezien er toen nog niks aan kon gedaan worden. Ik zou zeggen : geef je moeder de raad die ze nodig heeft, maar probeer het niet op te dringen, want wie weet heeft dat wel een averechts effect?
Als je haar vertelt wat je wil zeggen, dan heb jij je plicht gedaan. Je moeder is uiteindelijk oud genoeg om te beslissen wat ze met die raad zal doen  :)

Niet tegenstaande is het natuurlijk wel een vervelende situatie voor jou... Je wil haar helpen, maar ze lijkt dit niet echt te snappen. Heel lastig als je het mij vraagt...  :-\
Hopelijk lukt het voor je om het een plaatsje te geven, want je erover opwinden maakt het er zeker niet makkelijker op
Maar dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan...  :-\

Heel veel sterkte!
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Je mag elke dag wel in de fotostemming zijn hoor.  ;) ;D
Enne..... je foto's zijn zo slecht nog niet ?? ??
Ze zijn prachtig !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Monky,

Prachtige foto's. Wat een knapperds zijn ze toch.

Veel sterkte met je moeder. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen. Sorry.

Groetjes Anja

Caroline

Jeetje, wat heftig joh, je moeder.  :-\

Heel veel beterschap voor haar.

Knuffeltje van Cadeautje.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Romy,
Je hebt natuurlijk ook wel gelijk. Het is alleen heel frustrerend al je ziet dat ze al een paar keer door het oog van de naald kruipt en dan nog niet voorzichtig doet  :-\ Ik wil haar gewoon nog een lange tijd bij me hebben... en ze werkt dat onbewust tegen  :-X
Bedankt voor je reactie. Ik aprecieer het heel erg  :)

Dank je wel Yvon. Omdat je zo complimenteus bent zal ik zo nog wat foto's plaatsen  ;D

Hi Anja,
Dank je wel voor je reactie.
Het geeft niet dat je er geen antwoord op hebt... voor mij was het ook even de frustraties van me af schrijven  :-\
Bedankt voor je luisterend oor... of ziende oog ???  ;D

Dank je wel Caroline voor je reactie  :) en knufje van Cadeautje... dat doet me goed  :)

Alsof vanochtend nog niet genoeg was...
Ik ben met onze poes Zotty naar de dierenarts geweest.
Eigenlijk omdat ze zich aan het kaal likken was. De dierenarts constateerde allergie dus daar krijgt ze pillen voor. Ze had wat tandsteen... is verwijderd...
Maar het ergste... Ze hebben een knobbel bij een van haar tepels  geconstateerd.  Daar schrok ik heel erg van. We zitten haar niet continue in de tepels te knijpen dus wij hadden het nog niet gemerkt. Maar goed dat we op dit moment naar de dierenarts zijn geweest. Ze hebben nu een bioptie genomen en dat wordt naar de Universiteit Utrecht gestuurd. We kunnen dan binnen een week de uitslag horen.
Ik hoop echt dat het niet kwaadaardig is of uitgezaaid of wat dan ook. Het probleem met wachten is dat je jezelf helemaal gaat opfokken over doomsenario  :-\ Ik voel het nu al gebeuren. Ik hoop dat die onderzoek niet al te lang duurt. Ik hoop dat het niets ernstigs is...  :'(

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Je krijgt aardig wat voor je kiezen meid.
Ik zal voor je duimen en hopen dat het niets ernstigs is. Er brandt al een kaarsje voor jullie.

Heel veel sterkte.

Groetjes Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Sorry ik had alleen je foto's bekeken en niet je verhaal gelezen.  :-[

En nou lees ik 2 nare enge berichten.  :-\

Heel veel sterkte ermee en ik duim natuurlijk keihard mee.
Ik weet verders niet wat ik moet zeggen,srry.  :-[

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Monky

Oh wat is dat NIET leuk zeg! Weeral zo'n slecht nieuws... Maar laat ons hopen dat het niet zo slecht is als we vrezen en dat het gewoon iets goedaardig is.
Het heeft er misschien niet zo heel veel mee te maken, maar ik wil het je toch vertellen : toen ik klein was hadden wij een hond thuis, een malthezertje. Zij had ineens ook knobbels rond haar tepels en gelukkig waren het van haar gewoon vetbolletjes zei de dierenarts.
Laat ons hopen dat het bij jullie poes ook zoiets is!!!!!!!!

In verband met je moeder begrijp ik je frustraties... Uiteraard wil je haar zo lang mogelijk bij jullie houden want ten slotte is het je moeder!
Ik las dat ze al verschillende keren door het oog van de naald gekropen is. Waarschijnlijk betekent dit dat ze een erg goede engelbewaarder heeft. Probeer dit een beetje indachtig te zijn! Het komt nu vast ook wel goed!

Heel héél veel sterkte
Romy