My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Monky,

Prachtige foto's , ik heb weer genoten.
Yaro lijkt wel wat op Yahoo. Hij is nu ook een echte man aan het worden. zijn kop is gevlekt en wordt steeds geler.
Yara vind ik heel mooi. Die parels prachtig.

Ik ben benieuwd wie de volgende wordt. Ik kijk er iig al naar uit.

Groetjes Anja

Wilma1

:D Wat een geweldige foto's...ik kan  hier uren naar kijken  :D echt genieten van de mooie en lieve valkjes  :D
  :) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi monique
wat worden ze mooi
zijn echt schatjes
groetjes marga

Ivy

Hoi Monique.
Wat kan ik nog toegeven.
Prachtige foto's. En Yaro, die is in no time op kleur, die gele gezichtjes bij dat grijze lijfje is zo schitterend om te zien... en Yara's pareltjes nog steeds zo mooi! Vooral op de laatste foto kan je ze zo goed zien...
Geef ze maar een kusje, ze hebben mooi geposeerd!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Marc van de Kuifjes

Yara heeft toch echt een prachtige kleur zeg! :D

Leuk die bal. Die had ik al eerder gezien in jouw dagboekje en we hebben er vandaag net zo een meegebracht van de dierenspeciaalzaak. Flink opgevuld met hooi met kamille en paardenbloem. Maar die schijterds van ons zijn er natuurlijk bang van! ::) ;D Maar morgen zal dat wel over zijn denk ik...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Gave foto's weer van je knapperds!!!  :-* :-*

Vooral Yara vind ik geweldig, ooit wil ik die ook eentje, een geparelde lutino ....... maar dan met gele wangetjes.  ;)  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt !!  ;D ;D
Van mij maakt het niet uit wie de volgende worden.  ;)
Al je valkjes staan er elke keer mooi op.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties  :D Het zijn inderdaad 2 schatjes. Vanochtend waren ze elkaar aan het kroelen en voeren  :-\ :P En Yara probeerde wat te zingen, maar ze heeft zoals de meeste popjes niet veel talent hahaha. Het klonk enorm lief  :)
Gizmo leek het mooi zingen verleerd te zijn... Hij zat me toch een partij te roepen  ::) Ach...

Disa's koppie is kaal aan de bovenkant... Zeg maar waar lutino's ook vaak kaal zijn. Toch wel een beetje vreemd, ik heb nog nooit gezien dat een van de anderen haar daar plukt of wat dan ook... Kan ze met haar koppie langs het plafond zijn gegaan? Of verdwijnt dan alleen de kuif? Raar hoor...  :-\
Verder hebben ze gisteren lekker van het zonnetje genoten. De zon schijnt namelijk schuin op de voliere. Ze kunnen kiezen of ze in de zon of schaduw willen zitten... Gisteren hadden ze duidelijk voorkeur voor zon  ;D Wie niet?  :D

Wat een ongelooflijk lekker weer, zeg!!
Ik ben gisteren in de voortuin bezig geweest. Het laatste beetje grond geegaliseerd en worteldoek gelegd. We gaan beetje bij beetje het grint storten. Ik kan niet wachten tot het klaar is. We kunnen dan de bistro stoeltjes en tafel buiten zetten. Dan nog een leuk bloemetje in pot op tafel en het is hartstikke gezellig  ;D

Dan moeten we echt aan de vijver beginnen, want ik kan anders niet verder met de achtertuin. Ik heb er zo'n zin in als ik ook zo het zonnetje lekker zie schijnen. Ik denk wel dat ik vanmiddag iets eerder naar huis ga  :) Even wat zonnestralen opslurpen... St. John lijkt al weer zo lang geleden  :-[ :-X

Groetjes,
Monky

Little Cockatoo

Ow wat leuk dat ze zo van de zon kunnen genieten. Die van ons moet ik echt mee naar buiten nemen.
DAs wel jammer.
Overigens ga ik dat zo ook even doen.

Gr. hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Monky

Hi allemaal,

Ik ga denk ik komend weekend Disa even apart nemen. Ze lijken allemaal steeds meer naar me toe te trekken, behalve Disa. Waar ze vroeger regelmatig aan de tralies hing om me te begroeten, gaat ze nu steeds achterin de kooi zitten. En dan ook nog dat kale plekkie op haar koppie... Het kan zijn dat het gewoon de rui is en ze niet helemaal lekker in haar vel zit, maar ik wil haar toch even apart aandacht geven.

Verder gaat het hartstikke goed met de beesies  :)
Vesna is echt een enorme beauty geworden. Ze is nu bijna al haar misvormde veertjes kwijt. Ze is prachtig lichtgeel met een wat feller geel koppie  :D Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat  :)

Ze zijn bijna allemaal behoorlijk in de rui. Ik veeg de kamer 2 keer per dag aan en ik blijf vegen hahaha. Maar goed.
Ik zal ze vanavond eens lekker een plantenspuitsproeidouche geven. Misschien dat ze zich dan wat lekkerder en schoner voelen :D Wie weet komen daar nog leuke foto's uit te voorschijn  ;D

Het zijn me toch een stel heerlijke valkjes  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

maveef

Super foto's van Yaro en Yara :) Heel mooi :D

Lekker hij het weertje, als je nog koikarpers nodig hebt voor je vijver, wij hebben vorig jaar 8 babies gekregen ;)

Veel plezier met de heerlijke valkjes ;)

Monky

Hi allemaal,

Toen ik die kroelfoto's zag, die bij Ivy in haar verhaalboek stonden  een paar dagen terug, dacht ik nog, ik wou dat ze dat een keer hier deden...
Zo ontzettend lief en close...

Sta ik gisteren lekker bij de voliere rond te hangen en Yaro begint het hoogste lied te zingen voor Yara  :) Ze hingen beide aan de tralies en gingen echt beide met de koppies tegen elkaar en elkaar aangeven dat ze gekroeld willen worden  :D Volgens mij hebben ze goed naar hun ouders gekeken  ;D

Ikke blij  ;D

Ik vind dat zo'n mooi gezicht...
Ik had helaas niet de fototoestel bij de hand, maar ik heb er wel heerlijk van genoten  :) Ook al mogen ze niet verder dan kroelen en "droog" wipwappen, ik kan wel enorm genieten van hun hechte band  :)

Groetjes,
Monky

maveef

Wat lief!! Jammer dat je geen foto's kon nemen, hopelijk volgende keer beter :)

Ivy

Hoi Monique.
Er komt heus wel een tijd dat je lekker op de bank ligt en Yaro en Yara bij je komen zitten op je knieen en je net een fototoestel bij je hebt en je ook van die lieve foto's kan maken ;D
Het is inderdaad een heerlijk gezicht. Als je niet gaat kweken, dan maakt het toch niet uit dat ze broer en zus zijn, ze zijn heel gelukkig bij jou. Ik schrik wel meer als ik Makker op Jessie ziet. Incest schijnt ook een familietrekje te zijn haha, niet alleen de hoge kroelgehalte ::)

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

ManjaV

Hoi Monky,

Wat een geweldige foto's weer. :D Lief om te zien hoe het kopje van Yaro steeds geler wordt he? Ik vind dat altijd zo leuk!
Ja, het is echt een cowboy hoor...en duidelijk helemaal gek op Yara.
Maar het is broer en zus he? Wat doe je als Yara dadelijk eitjes gaat leggen?  :-X
Ik vind het hele lieve foto's.  :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki