1 augustus 2025, 16:02:05

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Even een geintje...

Vanavond of morgen komen nog meer foto's

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Monique

Wat een leuk geintje  ;D ;D ;D ;D.

Leuke foto's hoor van jou en Whooshy !
Ik heb nog niet je hele dagboek gelezen ,maar dat ga ik zeker doen als ik wat meer tijd heb !
Wat een prachtige kerstboom van je moeder ! Is het een echte ?

Groet van Ankie

Monky

Hi Ankie,

Meestal maak ik dit soort dingen niet, maar ik vond het zo toepasselijk dat Whooshy wooooosssshhht.  ;D ;D ;D Hahaha. Ik kon het niet laten... ;D ;D ;D
Leuk dat je ook in mijn dagboek bent gaan snuffelen. Lekker gezellie. Nee de kerstboom van mijn moeder is nep. Ze is heel erg allergisch voor de naalden en hars. Dus dit leek haar en ons beter.

Ik voel me vandaag niet echt toppie. Gisteravond eigenlijk al niet. Ik heb ergens een zware verkoudheid opgelopen, geloof ik  :( Gisteren heb ik de hele dag niet veel tijd gehad voor mijn lieverds. Ik voelde me best schuldig. Ik ben blij dat Whooshy over ruim een maand een maatje erbij krijgt.

Ik zal proberen de foto's vanavond hier te plaatsen. Ze zijn wel leuk. Whooshy had de stengel van de trosgierst eraf geknabbeld en is er toen mee gaan spelen. Echt heel lief om te zien.
Vanavond mag hij/zij er extra lang uit. De kerstboom en guirlande heeft hij/zij met rust gelaten dus ik ben benieuwd.

Zo dat was het weer even voor nu.

Groetjes,
Monky

Monky

Hier zijn de foto's dan eindelijk.

Knibbel knabbel knuisje...

Verder geknibbel, geknabbel, geknuis...

Kroelie, kroelie, kroelie

Whooshy maaktje er werkelijk een puinhoop van...ik heb daarna meteen moeten stofzuigen voor ik al die zaadschilfers in mijn kleed trapte

Uitgespeeld en lekker even tukkie doen...zzzzzzzzz...maar eerst nog even lief kijken voor de foto!.....zzzzzzzzzzzzz

Zo dat was het weer even voor nu.
Snel even eten klaarmaken en dan lekker zweten met badminton.

De nieuwe Allerhande is uit, dus ik weet wat ik vanavond ga doen!
Harry Potter cd luisteren...Allerhande in de hand en Whooshy op mijn schouder...gezellig bij de kerstboom...heerlijk genieten... :)

Tess@

Hoi Monky,

Wat een leuke Foto"s weer!!
Wat is whooshy toch een knapperd.
Wat kijkt zij/hij toch schattig op die foto's ;D
Geniet maar lekker met Whooshy op je schouder en de allerhande erbij ;D

Groetjes Tess@

marilyn

hoikes monky

mooie foto's samen met whooshy ze/hij is net een fotomodel in het mini  :P en ja met trosgierst kunnen ze wat vuil achterlaten hé  :-\ maarja voor zo'n lieverdjes haal je met veel plezier de stofzuiger boven hé  ;)

groetjes marilyn

Ozzie

Hallo Monky,

leuke foto's! Geeft wel troep he, die trosgierst? Maar dat heb je over voor zo'n lief schatje  :-*

Veel succes en plezier van je valkje!

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Kirsten

Hahah ja trosgierst, dat maakt zo´n rommel en zelf stofzuigen ho maar ;) :D

Ik had wel gelezen dat je een maatje op het oog had en een reservering bij karin hebt staan, maar begrijp ik nu dat er al kleintjes zijn? en Whooshy al sneller een nieuw maatje krijgt?
je hebt het virus echt te pakken ,. haha heerlijk hoor :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi allemaal,
Nou ik heb gisteravond heeeeelijk genoten  :D :D :D
Whooshy bleef alleen dit keer niet op mijn schouder. De woonkamer verder verkennen is veel leuker  :P Hij/zij heeft een hele tijd in de gordijn gehangen  ;D Hij/zij wilde ook voor het eerst niet in de kooi terug. Hahaha. Ze zat dan op mijn hand en als ik met mijn hand de kooi inging klom ze mijn schouder op. Dat ging zo een aantal keren op mijn linker en rechter schouder/hand. Gek beesie. Maar wel lief.

Hi Kirsten,
Ik zie het al gebeuren.... Valkje met stofzuiger in de pootjes...
Ik heb inderdaad voor Whooshy een valkje bij Karin gereserveerd. De koppel waar dit valkje vandaan moet komen, krijgt nog een broedblok. Ik krijg het valkje dan rond mijn verjaardag  ;D ;D ;D Waarschijnlijk er iets na.
Ik wil echter ook voor Lulac nog een maatje.
Ik wilde die eigenlijk bij jou vandaan halen  ;D ;D Ik ben er nog niet uit of ik een helemaal tamme wil of niet. Lulac is zeg maar half tam  ;) Ik ben er ook nog niet over uit of ik Lulac en zijn tegen die tijd maatje in de buitenvoliere zal zetten.

Ja ik schaam mij te zeggen dat ik inderdaad de virus behoorlijk te pakken heb...  :-[ :P ;D Ik dacht dat ik er enigszins imuun voor zou zijn....

Groetjes,
Monky

Karin

Een lekker eigenwijs ding hè ?  ;D Speciaal voor jou uitgekozen. Ik heb net de kooien voor de koppels Dazzle-Chico en Dimple-Magic klaar gemaakt en morgen gaan ze er in met broedblok ! Vorige keer gingen ze binnen 10 dagen leggen, dan nog 18 dagen broeden en 6 weken groeien... kun jij ongeveer uitrekenen wanneer het vriendje voor Whooshy komt  ;D De rest krijgt morgen ook een blok, dus ik ben benieuwd wat voor toverballetjes ze er deze keer uitkrijgen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

HAHA, ik ken dat Monique. Daffy kruipt ook altijd op mijn schouder als ik ze de kooi in wil doen. Maar ik heb een jockkooi en da's makkelijk. Dan ga ik door mijn knieën en doe m'n schouder de kooi in en dan moet ze wel. En ander pak ik haar met 2 handen op en zet haar de kooi in.  ;D Nee, Daffy wint niet van me.

Monky

Ja Karin, eigenwijs is ie zeker!!
Aha, dus eind februari krijg ik waarschijnlijk het maatje van Whooshy erbij  ;D
Ik geloof dat ik iets vergeten ben mee te tellen in mijn eigen berekening...ik zat er een halve tot hele maand naast  :-[ :P Maakt niet uit. Eind februari vindt ik ook best  ;D

Ik denk dat ik er Whooshy een groot plezier mee doe.

Even een vraagje. Kunnen de twee dan meteen bij elkaar, of moet ik de nieuwe dan ook weer in quarintaine doen?
Ik heb nu bij verschillende mensen gezien dat ze een nieuw valkje hadden en die meteen bij de rest zetten  ???

Hi Valerie,
Hahaha, zover is het bij mij NOG niet geweest, dat ik Whooshy met mijn handen heb moeten vastpakken.

Ik heb trouwens Whooshy gisteren wel lekker kunnen kroelen....met mijn neus  ::)  Ik schiet alleen iedere keer in de lach en dat vindt hij/zij niet zo heel erg leuk, geloof ik. Maar ik kan er niets aan doen. Hij/zij wringt zich in alle bochten om maar op de juiste plek gekroeld te worden. Hahaha. Die lekkere lieverd  :-*

Ik ga weer even aan de slag.

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monky

hahahaha ik weet wat je bedoelt met whooshy kroelen met de neus en dat ze zich in alle mogelijke bochten wringt om toch maar op de plaats gekroeld te worden die zij wil  :P één van mijn kleintjes met name chica wordt ook niet graag door handen gekroeld maar met de neus vind ze het ook reuze fijn hihihihihi, ze komt zelf naar mijn gezicht toe en vraagt aandacht van kom hier neus ik wil je tegen mijn vacht hihihihihi grappig hé  :D

groetjes marilyn

Karin

Ik zou de nieuwe eerst eventjes apart houden om te laten wennen en na 1 of 2 weken als ze buiten de kooi al elkaar ontmoet hebben bij elkaar zetten. Omdat ze bij dezelfde kweker vandaan komen ( ik  ;D ) en de ouders ook met elkaar intensief in contact komen is een lange quarantaine periode niet nodig.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves