My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Monky,

Ja, 's avonds zijn de valkjes sowieso wat rustiger, Fuzzy ook :D Ga het zeker proberen. Heb je gisterenavond weer met Yara gekroeld?

Ik heb natuurlijk gestemd: een stem voor de lieve Whooshy omdat ze een zusje van Sunny is en een stem voor Yara vanwege je lieve kroelverhaal :D Kan je niet al je valkjes in je handtekening doen, ze zijn allemaal zo lief.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ivy

Hoi Monky.
Ik ga niet stemmen want ik zou niet objectief zijn  ;D.
Kan je geen twee handtekeningen maken? Eentje met al je tamme valkjes en eentje met de niet-tamme? En dan elke maand die andere handtekening ofzo...
Succes met het maken ervan in ieder geval. En ik wens Erwin veel sterkte haha, Yaro kan er wat van. Zijn twee broertjes kwetteren ook veel, maar hij is wel de kwetterkampioen hihi.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Caroline

Ook ik heb gestemd,  ;)

Ik vind het alleen erg jammer van deze handtekening, ik zou deze twee nieuwe er aan de bovenkant nog bij "plakken", deze is juist zo mooi.  :D

Ik zit met hetzelfde probleem, mijn laatste handtekening stonden 4 valkjes, ik heb er nu 10.  ::)

En ........ ik moet het uitbesteden, ik kan het helemaal niet zelf.  :-[

Vandaar deze tijdelijke noodoplossing, mijn kids.  ;)

Groetjes en succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Ik heb ook gestemd, al wist ik eigenlijk niet wie te kiezen... ???
Maar gezien de nauwe verwantschap en gelijkenis tussen Disa en Fikske was Disa één van mijn keuzes ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mariska

Citaat van: Caroline op 26 september 2006, 20:23:35

Ik zit met hetzelfde probleem, mijn laatste handtekening stonden 4 valkjes, ik heb er nu 10. ::)

Groetjes en succes!!

Ik heb ook dat probleem ::)

Wees maar niet bang Monique.
Op een gegeven moment ben je zo uitgegroeid dat je er maar niet meer aan begint ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi Mariska,
Bedankt om te stemmen.
Veel meer uitgroeien dan dit zal waarschijnlijk niet meer gebeuren. Hooguit nog 2 erbij, maar dat wachten we even af.
Ik blijf het een uitdaging vinden om een handtekening te maken. Dus ik blijf het proberen  ;D

Hi Jessica,
Ik had ook niet anders verwacht  ;D ;D ;D

Hi Manja,
Heb je de avondoefening  :P met Fuzzy al uitgeprobeerd? Ik heb geen flauw idee of het werkt met een nog niet tamme valkje. Het kan natuurlijk ook avesrechts (of hoe schrijf je dat)  uitpakken  :-\
Het is geen verrassing dat je op Whooshy hebt gestemd  ;D

Hi Ivy,
Jij mag ook stemmen hoor...ook al is het bevooroordeeld  ;D
Elke maand een andere handtekening  :o Dat gaat niet lukken...daar heb ik geen tijd voor  :-\
Ik zal er wel 2 maken en misschien laat ik jullie dan kiezen wat het gaat worden  ;D

Hi Ankie,
Bedankt voor het stemmen  ;D
Jouw stem telt voor 2  ;D ;D ;D

Hi Caroline,
Ik zal nog een poging wagen om bij deze wat bij te plakken, maar ik ga ook een nieuwe maken en jullie mogen zeggen welke het gaat worden  ;D ...denk ik  :P
Trouwens, jouw tijdelijke handtekening met je kids is ontzettend leuk. Je hebt gewoon hele schattige kinderen en daar mag je best wel mee showen  ;D

Hi Marc,
Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 26 september 2006, 20:32:20
Ik heb ook gestemd, al wist ik eigenlijk niet wie te kiezen... ???

Dat probleem had ik nou ook  :P Daarom heb ik jullie hulp ingeroepen  ;D

Nogmaals allemaal bedankt om te stemmen.
Ik hoop dat er nog een aantal stemmen bij komen...maar dat wacht ik nog even af. Er zit geen haast bij  :) Misschien een klein beetje  :P

Even een tussenstand...Ik heb namelijk dezelfde vraag op een andere forum gezet...

Yara steekt er met 5 stemmen bovenuit.
Gizmo, Isaura, Whooshy en Yaro staan op een gedeelde 2de plaats met 3 stemmen.

Ik wacht nog een paar dagen  :)

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monique.
Ik bedoelde niet elke maand een nieuwe, maar die twee die je dan zou maken wisselen - elke twee maanden dus die andere handtekening... ene maand de tamme valkjes en ene maand die niet-tamme...

Ik ga eens kijken naar je andere valkjes en dan zal ik ook maar stemmen dan. Maar ik beloof dus geen objectiviteit ;D
Groetjes!
Ivy

PS Twee valkjes kiezen is te moeilijk :P

Monky

Hi allemaal,
Ik kwam beneden ik dit is wat ik aantrof...
Zo ontzettend schattig  :-*

Kleine Yaro  :)

Zo slaapt hij dus...hij wordt aan alle kanten gekroeld door het speeltje als hij er zo onderstaat  ;D

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Monique

Wat een heerlijke foto's !! Zooo lief !

Groet van Ankie

marga

Ivy

OH IK SMELT!!!
Wat schattig...
Hier sliepen ze ook altijd aan elkaar geplakt, de oudste drie en Yara dan... Vlekje en Rikkie zijn niet zo knuffellig.
Straks vindt hij hopelijk een warme vriendinnetje waarmee hij kan knuffelen :D.
Hoe gaat het met het tammaken?
Groetjes, Ivy

Mariska

Agossie, want een lekkere scheet :-*

Dat is echt genieten hè als je zulke dingen ziet :D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Ach wat lief zeg  :-* :-* :-* :-* nog nooit zoiets liefs gezien  :-* :-* :-* Wat een snoepie is het toch.....zwijmel...

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki