1 augustus 2025, 16:01:36

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Ivy op  7 september 2006, 17:03:46
Citaat van: Monky op  7 september 2006, 13:17:30
Ik hoorde gisteren een krijs en ik kijk op en wat zie ik  :o Gizmo met een kuifveer van Garath in mijn snavel.

Hm, nou ben ik echt benieuwd hoe jij eruitziet ;D ;D

Citaat van: Yvon en Rene op  7 september 2006, 17:45:58
Hoi hoi

Alleen nou vraag ik me af:
Ben jij op je valkjes gaan lijken??
CitaatIk hoorde gisteren een krijs en ik kijk op en wat zie ik   Gizmo met een kuifveer van Garath in mijn snavel.
;D
Zit ik het terug te lezen zie ik dat Ivy het ook al was opgevallen van jouw snavel.  ;) ;D
groetjes Yvon[/color]

Nou...zo zie ik er dan uit  ;D

Ik ben moeders mooiste niet, dus met of zonder snavel... :P
Ok, alle gekheid op een stokje  ;D ;D ;D

Ivy bedankt weer voor die lieve en mooie foto's van Yara en Yaro. Ik kan er zo van genieten...
Ik heb al helemaal zin in morgen  ;D Ik heb de kooi al helemaal klaar staan.

Hi Caroline (carco) en Manja
Gelukkig doet Isaura het maar heel af en toe. Kirsten zei dat het onderdanig gedrag is en ik geloof haar wel. Ze doet het nu net...en als ik kijk zie ik inderdaad dat ze zich richt tot Garath.
Die moet er geloof ik niet zo heel veel van weten  :)
Het waait wel weer over  ;D

Ik had geloof ik nog wat andere foto's beloofd  ;D

???  ;D ;D ;D

Zo dit waren ze dan weer voor vandaag  :D

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
wat een leuke foto s weer
veel plezier morgen bij Ivy
groetjes marga

Caroline

Geweldige foto's!!!!!  :D

Vooral die ene.  ;D ;D ;)

Mijn Diègah heeft nooit pap gehad en bedelt nog regelmatig eventjes bij mij of bij enkele andere valkjes, die op haar ouders lijken, Amor en Rocky. Zij is morgen  5 maanden.  :o

Heel veel plezier bij Ivana, hopelijk kun je ook snel Yara ophalen, wat is ze mooi geworden hè?? Ik krijg steeds meer zin in een gepareld lutinootje.  :-[ Maar ik wacht hoor, ...... op gele wangetje.  ;) (hoop ik)  ::)

Fijn weekend!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Monique !

Ik las in Ivana haar dagboek of verhalenboek dat de reis goed is verlopen en dat Yaro (Raaf zijn broertje ) Nu lekker thuis is bij jou !! Ik hoop dat het net zo'n heerlijke kroelkont wordt als Rafiki !

Was het gezellig in Almere !!?

Wat een prachtige foto's van je valkjes !!

Groet van Ankie

Caroline

Veel geluk met Yaro!!!  :D

Hopelijk kun je ook snel van Yara genieten.

Doei doei!!

PS. de site doet het weer!!!!  ;D ;D ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

;D ;D ;D

Ik wil wel eens weten hoe dat klinkt als jij je bekje scherpt! :o ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ankie

Hoi Monique

Hoe gaat het met Yaro ?
Is het net zo'n knuffelkont als Rafiki ?
Ik ben wel benieuwd !!!

Groet van Ankie

•=Bonnie=•

Monky

Hi Caroline,
Ik ga er van uit dat ik Yara over 2 weken kan ophalen als de test resultaten er zijn en haar oogje natuurlijk helemaal beter is. Ik kan niet wachten tot ik Yara ook op kan halen. Het leuke is dat het waarschijnlijk een gecombineerde reis zal zijn. Dan ga ik dus waarschijnlijk ook Seda ophalen  ;D Dat zijn leuke dingen in het leven  :D :D :D

Hi Ankie,
Met Yaro gaat het heel erg goed. Hij is nog geen kroelkont, maar dat komt vast nog wel....of niet  :P  Hij is wel enorm bewegelijk hahaha. Hij is ook een enorme lieverd.

Dank je Bonnie.

Nou het was heel gezellig bij Ivana. We zijn alleen niet zo heel lang gebleven, want Erwin begon zich steeds beroerder te voelen.
Klein griepje onder de leden denk ik.
Ik heb Yaro meteen in zijn kooi gezet. Ik heb nog nooit een valkparkiet zo stijf rechtop zien zitten  :o Werkelijk!!
Zotty liep af en toe langs de kooi. Een beetje snuffelen, want het is allemaal nieuw. Dat was onze kleine jongen net iets te veel van het goede... Hij heeft alle hoeken van de kooi gezien volgens mij. We hebben Zotty maar een beetje uit de buurt gehouden tot Yaro iets meer gewend was.
Zondag heb ik ondanks mijn hoofdpijn hem op mijn hand genomen. Dat ging heel gemakkelijk. Hij bleef lekker zitten en viel bijna in slaap. Dat was natuurlijk zo snoepig om te zien.
's Avonds heeft hij bijna de hele avond zitten knarsen. Het is zo'n lief geluidje  :) Nu hij wat gewend is, blijkt hij heel levendig te zijn. Hij stapt heel makkelijk op mijn hand, maar springt er letterlijk weer van af... De gekkerd  :)

Ik heb zoals beloofd een paar kiekjes van hem gemaakt  ;D

Dit was de eerste middag. Een paar uur nadat hij in zijn kooi was gezet. Heel allert  8)

Lekker even poetsen...moet ook af en toe even gebeuren  :)

Even een beetje weg dommelen....

Toch even oogje open voor de foto  ;D

Zo dat waren ze dan weer  ;D

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monky en Yaro.
Ik ben erg blij om te horen dat alles goed gaat met Yaro. Dat hij nog niet van de poes houdt komt gewoon omdat hij nog nooit eentje gezien heeft :D
Ik denk dat hij wel snel leert om goed op te stappen hoor, aan het begin deed ie het ook toen hij met Rafiki en Jessie apart gezet werd.
Ik zal gauw nieuwe foto's van Yara voor je maken. Haar oogje is al bijna goed, van een afstand zie je het niet eens meer, alleen dus als ik haar pak en van dichtbij bekijk. Dus het is zeker aan de beterende kant.
Tot gauw weer!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Hoi hoi, wat een superlieve foto's van Yaro.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marga

hoi monky
wat een lief koppie heeft Yaro
prachtige en lieve foto s
groetjes marga

ManjaV

Hey Monky,

Wat een lieverdje is Yaro zeg  :-* :-* hij ziet er nog heel klein uit :D
En die foto die jij hebt gemaakt met die snavel ;D ik moest echt even goed kijken, want ik begreep er niks van ;D wel heel grappig en origineel gedaan :D
De foto's van de andere valkjes zijn ook weer prachtig geworden.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Ivy,
Ik maak me er geen zorgen om hoor. Hij is gewoon nog erg speels en hyper  ;D Hij gebruikt mijn hand als springplank  ;D
Fijn dat het weer beter met Yara's oog gaat.
Geef haar maar een knuf van me  :-* :)

Hi Caroline en Marga,
Dank je wel  :) Ik hoefde alleen de knop in te drukken en zij deden de rest.

Hi Manja,
Ik probeer die foto eigenlijk zo snel mogelijk te vergeten  :-[ :-X ;D hahaha. Ik had een spellingsfout gemaakt  :P
Veer in mijn snavel in plaats van veer in zijn snavel... Ik dacht...laat ik eens creatief wezen  :-[ ;D

Ik gaf mijn lieverd vanochtend eten en Whooshy had blijkbaar geen zin om in de kooi te zitten...De gekkerd klom eruit. Ik heb haar met chips weer terug gekregen  ::) Waar die dingen wel niet goed voor zijn hahaha.

Toen ik vlak voor ik weg ging ze nog even gedag zei, zag ik tot mijn grootste verbazing dat Garath en Whooshy nu een kroelpoging deden.
Het zag er zo lief uit  :) Het enige is dat al mijn valkjes vrij egoistisch zijn  ;D Ze vinden het prima om gekroeld te worden, maar zelf kroelen...ho maar... Daar loopt het ook vaak op stuk  ::) Ze houden het dus eigenlijk nooit lang vol  :( Maar misschien komt dat nog wel  ;D

Ik ga weer gauw aan de slag.

Tot later.
Monky

Joyce28

Hallo Monky,

Ik geloof de 1e keer in je dagboek,wat een prachtige foto's allemaal zeg,super!
Heel veel geluk met Yaro,het is een moppie om te zien :)