1 augustus 2025, 16:01:45

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Caroline op 27 augustus 2006, 20:21:26
:o ohhh, wat is ze toch mooi!!!!!  ;)

Wat het maar kerst.  ;D

??? ??? ???
Misschien komt het omdat het laat is en ik moe ben  :-[ :-X ???

Caroline

Dan krijgt ze misschien een mooi zusje.  ;) :D

Het nestje van nu kwamen allemaal albinootjes i.p.v. Isaura's.

Weet je het nu weer??

Truste voor straks!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Oh ja!!! M
Met kerst  :-[ Ik dacht dat je het over het konijntje had  :-[ :-[ :-[ Ik kon het me al niet voorstellen  :-[ :-X Ik moet echt naar bed geloof ik... hahaha.

Tegen die tijd ga ik weer heel had voor je duimen. Dit keer had het geloof ik niet zo veel effect, maar we blijven proberen  ;D ;D ;D

Jij ook slaap lekker voor straks.

Groetjes,
Monky

Caroline

:o :o Konijntje .,..... met kerst ...... nee joh gekkie!!!!  :-[ ;D ;D

Echt bedtijd voor jou.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Leuke fotoos weer.
Je hebt mooie valkjes,maar Isauraaaaaaa is om te  :-* :-* :-*
En Disa vind ik ook een beauty !!
En wat geeft dat een lekker gevoel he als je iemand blij kan maken met een heel lief konijntje.  :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Yvon,

Isaura is inderdaad heel mooi. Ik ben ook heel erg blij met haar  :) En met al mijn valkjes natuurlijk  ;D ;D ;D

Ik las dat jij ook weer aanvulling krijgt  :D  Wel super gaaf. Ze is ook heel erg mooi. Ik ben gek op lutino's. Vraag me niet waarom...ik vind ze gewoon erg mooi. En geparelde.... ;D En binnenkort krijg ik een combi van die twee  ;D Ikke happy hahaha. 

Even een kleine update: 

Gisteren druk met de kooien bezig geweest. Lekker alles uitgesopt. Ik moet alleen nog het "wilde" deel van de voliere doen. Verder zijn alle andere kooien gedaan. Ze gaan zich dan altijd helemaal uitgebreid poetsen, is me opgevallen  Geef ze eens ongelijk :) 

Met de valkjes gaat het allemaal goed. Garath heeft alleen zijn nageltje bezeerd. Het bloed zat overal. Het was wel vrij snel gestold, maar ik vond het wel heel sneu voor hem. Hij had er wel even last van.

Disa is behoorlijk in de rui. Ze krijgt nu wel allemaal nieuwe veertjes. Gisteren nog lekker even met haar gekroeld. Het is zo'n lieverd.

Met Isaura gaat het ook helemaal goed. Ook met haar nog even gekroeld. Daar kan ze zo lekker van genieten  Wat is dat toch een mooi beestje...

Whooshy is zo'n gekkerd. Haar favoriete bezigheid is kusjes geven  :-* De lieverd. En aan mijn handen knabbelen. En Chips eten hahaha. Ik vind het toch raar dat die veertjes bij haar nek niet goed bijgegroeid zijn.

Met Vesna gaat het heel goed. Ze is wat hyperder dan de andere valkjes. Ze is continu in beweging en het lijkt alsof ze continu aan het eten is. Ze is lekker op de ladder aan het spelen en ze wil ook graag zij Isaura zijn. Die heeft echter geen oog meer voor haar. Ilo blijft haar ook achtervolgen en doet wat zij doet  Is wel heel lief. Het is ook niet tegelijkertijd. Ik had hem nog niet op de ladder zien spelen en ineens gisteravond...ja hoor, Ilo aan het spelen op de ladder. Ze eten ook nog steeds samen. Ik heb het idee dat de oudere valkjes zich ook haar een beetje beschermen. Zo lijkt het in elk geval. 's Avonds als ze gaan slapen zit op Lulac bij haar of Gizmo. Toch wel heel lief. Zou dat kunnen denk je? Dat de oudere valkjes zich om de jonge ontfermen?
Het enige is dat ze niet zo heel goed kan vliegen. Zou dat door die rare veren komen? Het is gewoon een lieverd en heel levendig  :-*  
Vesna lijkt een allemansvriendje. Lief hè? 

Ilo heeft er een vriendinnetje bij. Hij volgt Vesna bijna overal naartoe. Al is hij iets meer naar mensen gericht dan zij. Als ik in de buurt van de voliere komt laat hij haar zitten en komt naar mij toe. Terwijl hij zich niet laat aanraken, schiet hij ook niet weg als je heel dicht bij hem in de buurt komt. Hij is echt een acrobaatje. Hij is de enige die op de schommel zit. Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar hoe hij daar naartoe kan vliegen en keurig landt. Schitterend gewoon   ;D

Lulac is de rust zelve. Ik heb wel het idee dat ze geniet van de ruimte in de voliere. Ze heeft het meest contact met de grasjes en wilt daar regelmatig door gekroeld worden  ::) Het zou haar ook lukken denk ik als de grasjes geen koppeltje waren geweest  :) De enige met wie ze contact zoekt van de valkjes is dus Vesna. Is wel een heel mooi gezicht twee van die lutino's naast elkaar  :)

Gizmo is een apart  Die is voornamelijk op mensen gericht. Hij is een ontzettende lieverd. Als ik in de kamer ben komt hij altijd naar me toe. Ook als ik achter de pc zit komt hij altijd op een plekje zitten wat het dichtst bij mij is. Hij kan redelijk met Vesna overweg. Naar de anderen trekt hij niet. Af en toe zoekt hij ruzie met Vesna als ze in de weg zit  Maar verder gedraagt hij zich behoorlijk   ;)

Het gaat dus lekker met de valkjes 

Ik blijf vanavond bij mijn moeder slapen omdat ik morgen met haar mee ga voor de uitslag van de echo. Ik moet zeggen dat het me wel een beetje zwaar valt om een nacht weg te zijn van mijn vogels. Ik ben er zo intensief mee bezig... Het voelt heel raar.
Vreemd hè?

Het zal wat worden als ik straks 3 weken in Amerika ben  :P

Zo dat was het eventjes voor nu  :)

Tot later 

Groetjes,
Monky

Oeps het is een heel verhaal geworden    :-[ :-[ :-[

*Yvon

CitaatIk las dat jij ook weer aanvulling krijgt    Wel super gaaf. Ze is ook heel erg mooi. Ik ben gek op lutino's. Vraag me niet waarom...ik vind ze gewoon erg mooi. En geparelde....  En binnenkort krijg ik een combi van die twee   Ikke happy hahaha.
Hoi hoi
Nee,Angel is geen aanvulling hoor.Zij is de oudste liefste jong van het laatste nestje.Zij zit bij  m'n tante en wordt verschrikkelijk verwend daar.  ;D

Wat we er nog wel bij willen hebben is zoiets als Isaura.  ;)
Dan mag ze ook nog cinnamon zijn.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Och jee...je hebt gelijk  :-[ :-[ :-[ Nu je het zegt...

Ik ben de laatste tijd wel een beetje een warhoofd...Ik haal alles door elkaar  :-[ :-X :(

Maakt niet uit...Het is en blijft een mooi beestje  ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Nou, ik begrijp wat je bedoelt dat een nachtje weg raar aanvoelt. Dat heb ik dus ook altijd. Ik mis de vogeltjes dan heel erg.  :P ::) Tja, als je eenmaal een paar nachtjes weg bent, went dat ook wel weer, maar toch...

Leuk, die update van je vogeltjes! Heel lief dat Lulac door de grasjes gekroeld wil worden  :-* doen ze dat wel eens bij haar?

Sterkte als je met je moeder meegaat...

Trouwens, Sunny wil weer even een kusje doorgeven voor zijn zusje Whooshy  :-* :-* :-*

;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Ik denk niet dat het Lulac ooit gelukt is om gekroeld te worden in mijn bijzijn ;D Ik weet natuurlijk niet wat ze doen als ik niet bij ben  ;D ;D

Ik dacht al...wat doet Whooshy onrustig, maar het is dat kusje van Sunny die ze aan het opvangen is  ;D ;D ;D

Ik had nog een foto vandaag gemaakt. Ik moet zo gaan, maar ik wilde het toch nog even laten zien  :) Ik vond hem zo mooi  :)

Alle 4 mijn tamme lievies  :) Ik moest wel snel zijn, want Whooshy was zoals ik al zei, erg onrustig.

Ik ga er vandoor.

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
wat een lieve foto
grotjes marga

Caroline

Hoi hoi!!

Wat een geweldige foto.  :-* :-*

Hopelijk een goeie uitslag morgen voor je moeder.

Ik zal duimen.  ;)

En ik moest wel lachen, je hebt moeite met een nachtje je beestjes alleen te laten maar geen moeite om Erwin alleen thuis te laten.  ;D ;D (of gaat hij mee??)  ::)

Truste!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hoi,

Ik heb weer even bijgelezen. Wat een heerlijke foto's. Ik heb lekker zitten genieten. Wat een prachtige vogels krijg je er bij. En wat een leuke namen.

Ik heb ook even zitten genieten van de foto van de rosella. Wat een prachtig beest.

Veel sterkte vandaag met je moeder.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

ManjaV

Hey Monky,

Hoe is het gegaan met je moeder? Ik hoop dat de echo positief nieuws met zich meebracht.

Wat een prachtige foto heb je gemaakt van je vier tamme valkjes op een rijtje! :D Echt schitterend hoor!

Ik hoop dat Whooshy wat rustiger werd nadat ze het kusje van Sunny opving ;D ;D ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ivy

Hoi Monky.

Wat is me vandaag toch gebeurt! Ik moest in een raar kooitje zitten en we gingen met de trein naar Amsterdam. Daar heb ik iets heel vervelends gekregen - een prikje met antibiotica. Pffff, ik hoop dat ik nooit meer naar Amsterdam hoef te gaan. Ik heb wel een zeer oogje, maar ik ben heel dapper en ik speel gewoon met mijn broertjes en zus, ik ben toch geen watje! Maar omdat ik me nu niet zo lekker voelde zit ik weer bij papa en mama en word ik lekker gevoerd, dus het zal misschien een paar dagen langer zijn voor ik naar jou toe mag. Sorry :-[

Liefs, Yara

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie