12 mei 2024, 07:47:50

BINKY IS DOOD!!

Gestart door Caroline, 5 november 2005, 14:34:51

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

wat is dit snel gegaan zeg :o :'( :'( :'(  Ik vind het zo jammer voor je :'( :'(
Ik had je topic al eerder gelezen maar Riny en de rest hadden al gereageerd dus vond ik het overbodig om nog te reageren want alles was al gezegd.

Ik denk toch ook aan een vergiftiging, maar dat zal de sectie wel uitmaken.
Idd wel lullig dat ie nu in de koelkast ligt, maar ja, dat is nu eenmaal nodig :'( de kriebels lopen over m'n rug als ik eraan denk.
Ik wil je voor de rest nog heel veel sterkte wensen en hopelijk valt de uitslag van de sectie mee.

groetjes

marianca.

Hallo caroline,


Wat erg dat Binky overleden is :'( :'( :'(.
Ik wens jullie heel veel sterkte..zit met tranen in mijn ogen..pffffff.

:-* :-* :-*
marianca

Caroline

5 november 2005, 20:59:58 #62 Last Edit: 6 november 2005, 09:01:05 by Caroline


Ik wilde nog wel even zeggen dat Binky niet in onze koelkast ligt met eten maar in de extra koelkast met frisdrank, klinkt al minder naar, vinden jullie niet??

Allemaal nogmaals bedankt, ik krijg teveel berichten om iedereen persoonlijk te bedanken.

Ik weet niet meer wie nu iets had gezegd over de rozen, maar Binky heeft er alleen ingezeten en niet aan geknabbeld, Fleur heeft er aan geknabbeld.

Kijk, dit is Fleur.

Binky heeft er 100 % zeker niet aan gegeten.
Nergens aan trouwens want Bink kan, nee kon  :'( :'( niet vliegen, die moest ik overal naar toe brengen, op mijn vinger.

:-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,.

Ik was degene die dat gezegd/gevraagd had, omdat vergiftiging ook als eerste in me opkwam. Ik probeerde me vanalles te bedenken wat zou kunnen en dat kwam ineens in me op. Ik hoop dat de sectie je een antwoord kan geven.
Gaat het met je andere lieverds allemaal nog goed en trek je het zelf allemaal nog een beetje?

Liefs
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

5 november 2005, 21:21:09 #64 Last Edit: 5 november 2005, 21:24:59 by «Natas»
Hoi Caroline,

Jeetje meid wat erg.
Ik zit hier net zo hard mee te huilen (sorry)  :'(
Meid je hebt gedaan wat je kon zo wat ik kon lezen, zeg dat AUB tegen jezelf.
Het is erg lullig hoe het gegaan is maar jij kan er niks aan doen.
Het is heel goed dat je Bink in de koelkast heb bewaard in plastic.
Dit kan ongeveer een aantal dag goed goed blijven zodat er sectie verrricht kan worden.
Meissie heel heel veel sterkte met het verlies van Binky
en hopelijk komt er wat uit de sectie.

:'( Natas

Valerie

Ik zal zo wel alles gaan lezen. Zit met tranen in m'n ogen. Arme Bink. Jouw mooie valkje.  :'( :'( :'(
Ik weet echt niet wat ik zeggen moet.
En daarstraks dachten we nog dat het niet zo erg zou zijn.  :'(
Heel veel sterkte!  :'( :'(



Caroline




Kirsten en iedereen natuurlijk. Ik weet in ieder geval dat hij brocolli heeft gegeten, dat zat nog onverteerd aan zijn kontje. En verder kon hij echt nergens bij, Bink kon niet eens fladderen, als hij ooit probeerde te vliegen, deed hij in de lucht koppeltje duikelen en viel op zijn rug. Hij kwam nergens zonder mij.
Ik hoop ook dinsdag avond uit deze nachtmerrie te zijn. Ik ben zóóó bang voor mijn babies, ze zijn pas 4 (Fleur & Pablo)en 2 maanden(Chica) en natuurlijk zolang ik niks wet kan Noa ook niet komen.  :'( :'( :'(

Mijn geluk van vanmorgen was van korte duur.  :(

De andere doen het heel goed, niks mee aan de hand, maar Bink was vanmorgen ook nog goed. Ze zijn nu los maar heel onrustig, Bink was een beetje hun roedelleider, hij zat altijd op de kooi op hun te wachten, na elk rondje vliegen, landen ze dan op de kooi, dat missen ze nu heel erg. En heel vel roepen, en dat hebben ze nog nooit gedaan, dus heel veel onrust, maar ze moeten er even uit ik ben nogmaals de hele kooi aan het ontsmetten met Dettol. Pedei-perch stokken touwringen speeltjes alles gooi ik erin.

En zelf, och gat wel, ik ben heéééél erg bang.

liefs.  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Valerie

Citaat van: Caroline op  5 november 2005, 19:02:52



Binky is net in mijn handen overleden.  :'( :'( :'(




Hier kan ik echt niet tegen. Zit nu mee te huilen. Arme Bink. :'( Zo'n mooi valkje.
Doet me denken aan Rocky, die lag ook zo met z'n koppie gedraaid, toen ie dood was. :'(
Oh, wat moet jij je vreselijk voelen. Ik kan je verdriet goed begrijpen. Zo'n prachtvalkje, zo lief. :'(



es

Hoi Caroline,
Ik heb geen verstand van ziektes enz, maar kan me heel goed voorstellen dat je bang bent, hoop dat je misschien dinsdag meer te weten komt over wat het geweest is.
Ik vind het echt vreselijk voor je :'(  en ik leef met je mee.
liefs Esther :-*

Valerie

Als je nou bij me in de buurt woonde, ging ik maandag samen met je naar Feld om Bink te brengen. Dan issie ook sneller daar.
Maar ik heb geen flauw idee waar je ergens woont.  ???
Kon ik maar iets doen om je te helpen.



Mandy

Verschrikkelijk Caroline, wat erg, wat erg... :o :( :'(
Je was zo gek van je manneke en je wilde 'm zo graag met valkenvriendjes verwennen. En wat klikte het leuk met Fleur, het was echt een stelletje. Ze zullen zeker van slag zijn, net als jij, je gezin en wij hier ook.
We zagen het bij Kirsten, ik/Irene/Caroline, en leefde meteen met je mee. We schrokken erg van dit plotselinge bericht en nu ik hier kijk is hij al overleden! :(
Het is gigantisch snel gegaan zeg, wat zou het nou geweest zijn.  ::)
Gelukkig gaat het met de andere 3 goed. Hou ze maar goed in de gaten en verwen ze maar lekker. :)
Ondertussen heel veel sterkte, en een kus van Noa! :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi Caroline

Jeetje wat is dit erg zeg! Wij hebben nu visite dus ik ben heel gezellig voor ze maar vind dit even belangrijker.
Heel veel sterkte en als ik ies voor je kan betekenen?
Je hebt niet zoveel mensen vanhet forum in de buurt wonen?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Karin

Wat vreselijk dat Binkie er niet meer is :'(  Heel veel sterkte Carolien en een knuffel voor je andere valkjes :-*

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

Wat erg van Binkie, het is echt heel heel snel gegaan. Je hebt alles gedaan wat op dat moment kon doen. Voor de rest is het afwachten wat uit het onderzoek komt.

Heel veel sterkte!
Peter

Caroline

6 november 2005, 01:03:19 #74 Last Edit: 6 november 2005, 08:28:47 by Caroline


"Binky, je kon nooit vliegen,
maar nu vlieg jij naar de maan"
Dit is wat we Sanne verteld hebben,
toen zij toekeek hoe jij je laatste adem uitblies.
Lieve Bink, jouw leventje was zo veranderd,
sinds je bij ons kwam, was jij de koning.
Wij hebben intens van jou genoten,
en jij liet ons merken, jij ook.
Er wacht een schouder daar voor jou,
maar vergeet nooit hoeveel ik van je hou!!

                                                  


Ik zit hier helemaal lamgeslagen en leeg op de bank, en kan me nog maar nauwelijk voorstellen, dat onze Bink er niet meer is. Daarom wilde ik iets moois voor heb maken. Ik kan eigenlijk hele mooie gedichten maken, maar die kwamen niet uit mijn lege hoofd, vandaar alleen deze woorden, die mijn gevoelens een beetje weergeven. Het plaatje vond ik gisteren en had ik gedownload voor al er bij iemand een valkje zou overlijden, nooit had ik gedacht, dat ik hem de volgende dag zelf zou gebruiken, ik vind het zo'n mooi vogeltje, een beetje een elfje, dus zo zie ik denk ik mijn Binky, die nooit heeft gevlogen en nu heel sierlijk naar de maan vliegt. Even voor degene die niet mijn andere dagboek hebben gelezen, Ed zijn moeder is al heel lang overleden toen hij 8 was. Wij willen toch dat zij een plaatsje heeft in het leven van de kinderen. Wij hebben verteld dat oma Betsie op de maan is, daar zie je soms ook bewegingen op en dit maakt het voor haar heel echt. Alle dieren die hier overlijden, de laatste 2 1/2 jaar, 3 hondjes en een konijntje, en een paar volière vogeltjes, gaan naar oma Betsie, zodat zij niet alleen is en de dieren ook niet, vandaag die schouder die wacht.  ;)

Ik heb hieronder nog wat leuke foto's geplaatst, zoals ik Binky het liefst zag.


Gewoon Bink.


Lekker kroelen met zijn Fleur.


Onafscheidelijk waren ze.


Wat zal ze hem missen.


Bink, toen hij nog Henk was, de eerste keer dat we hem zagen, op Marktplaats.nl, en we waren op slag verliefd.



Noa
                                                 


Dit grote verdriet overschaduwd helemaal het gelukkige gevoel dat ik vanmorgen had. Daarom wil ik hier zelf ook even een stukje plaatsen over een ander valkje van me, Noa. Voor degene die mijn verhaal met Noa al eventjes volgen, ik heb de knoop doorgehakt hoor, Noa wordt de mijne. Jullie begrijpen vast wel dat ik dit nooit had verwacht, ik wilde zo graag dit fijne nieuws met jullie delen als jullie van Avifauna thuis kwamen. Had er al een mooi stukje overgeschreven in mijn dagboek, maar hier nog een keer. Ik heb afgesproken met Mandy dat ik ga te leren hoe ik haar ondersnaveltje moet vijlen en dan krijgt zij hier een plaatsje in ons midden. Naast haar zusjes, Fleur, Chica en stiefbroer Pablo.
Voor degene die het hele verhaal willen lezen:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12892.555.html
Hieronder ook een paar foto's van Noa want die hoort vandaag ook niet te worden vergeten.


Wat ben je mooi!!  :-*


Om te kussen ben je.


En zo welkom.  :)


Haar oogje is bijna over, alleen nog een beetje vette veertjes.



En dan voor al die kanjer hier op het forum, jullie waren echt geweldig vandaag, stuk voor stuk. Ik had jullie al wel in actie gezien bij anderen maar vond het een hele ervaring om het zelf eens mee te mogen maken, al was de reden niet zo natuurlijk.[/size]

Allemaal heel erg bedankt!!
Jullie zijn goud waard!!
:-* :-* :-*

[/i][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.