5 juni 2024, 10:23:35

BINKY IS DOOD!!

Gestart door Caroline, 5 november 2005, 14:34:51

« vorige - volgende »

Roosje

Wat fijn dat je nog een stukje hebt kunnen schrijven, voor jezelf en voor ons. Ik ben dus niet de enige die niet kan slapen :-\

Als je gewoon edit (wanneer je normaal een bericht aanpast) doet en dan de hele tekst kopiëert en plakt als bericht in je dagboek moet het lukken.

Succes, en welterusten voor straks! Er word aan je gedacht hier. En dikke knuffel van mij en de valkjes.

Tara

Hoi Caroline,

even laat... Maar toch nog een bericht van mij.
Ik ben er enige dagen weinig tot niet geweest, en nu lees ik dit. Ik vind het verschrikkelijk voor je, het is verschrikkelijk om mee te maken... Maar verwijt jezelf niets, jij hebt je best gedaan... Het is vreselijk een valkje zo te zien lijden, maar je hebt alles voor 'm gedaan wat je maar kon, hij zal jou eeuwig dankbaar zijn, dat moet je goed in je oren knopen.

Ik wens je veel sterkte Caroline, je hebt Noa om naar uit te kijken, het is een pracht van een valkje, dat weet je.

Welterusten Caroline, heel veel sterkte meid.

Groetjes, Tara

Caroline

6 november 2005, 02:02:57 #77 Last Edit: 6 november 2005, 02:07:11 by Caroline
Roos, ik ben blond, en heb lang moeten zoeken, en nog niet gevonden, waar staat dan edit??

Ik denk dat jij wel weet wat ik nu voel, bij jou is het ook nog vers.  :)

Vond je het stukje mooi??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paul

Hoi Caroline,

Wat erg dat het vandaag zo gelopen is met Binky :(

De sulfatrim ken ik zelf niet maar op internet vond ik dit erover:

Waarschuwingen:
Niet toedienen aan honden en katten lichter dan 1 kg.


Maar ik denk dat dat voornamelijk is omdat het dan hele jonge dieren zijn met zo'n gewicht.
Ik heb hier wel gemerkt dat als ik hele zieke valkjes antibiotica geef dat ze meestal snel daarna steeds slechter gaan.
Ik denk omdat het ze op dat moment net teveel verzwakt maar het is op dat moment toch nog je enige hoop.
Je hebt in elk geval meer dan je best gedaan om hem te helpen.
Gelukkig was ook Riny er meteen om je te steunen de meeste waren er helaas niet omdat vandaag net die dag in Avifauna was.
Maar ik denk dat die je ook niet veel meer tips hadden kunnen geven.
Sectie is in elk geval wel een goed idee dan weet je in elk geval wat er aan de hand is geweest.
Als je Binky de laatste eer wil bewijzen en hem wil begraven moet je dat wel even melden voor je hem opstuurd dan kan je hem terugvragen mocht je dat willen na de sectie.
In elk geval heel veel sterkte ik weet hoe rot het voelt ik ben de laatste weken ook een van mijn beste koppeltjes kwijt geraakt hier
omdat ze zijn doodgegaan :(


Je vraag over dat edit dat is op dit forum verander als je daar op klikt kan je de hele text copieren en in je dagboek plakken.

Groetjes, Paul

Kirsten

Hoi Caroline,

Even kijken hoe het met haar gaat, dacht ik vanmorgen toen ik m'n pc opstarte. Tranen over m'n wangen van het prachtige stukje wat je hebt geschreven, komt regelrecht uit je hart en elke dier die zulke liefde in zijn leven heeft mogen meemaken, boft in mijn ogen. Ik vertelde je ook al eerder dat je het erg mooi verwoord naar je kinderen, Ik vind je een supermama en ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

hoi carolien

Ik was gistermiddag ook niet op het forum.

wat vreselijk voor je, me tranen sprongen in me ogen.

IK leef met je mee
veel sterkte met het verlies.

groetjes Trienke

Roosje

Citaat van: Caroline op  6 november 2005, 02:02:57
Roos, ik ben blond, en heb lang moeten zoeken, en nog niet gevonden, waar staat dan edit??

Ik denk dat jij wel weet wat ik nu voel, bij jou is het ook nog vers.  :)

Vond je het stukje mooi??


Ik was gister al naar bed gegaan, maar las dat het al gelukt was. Ik kan inderdaad heel goed begrijpen wat je voelt, toen ik die foto zag was het ook ff slikken, maar dat was voor iedereen denk ik. Ik vond het stukje heel mooi, het was je gevoel. Ik vind het knap dat je dat al zo vlug mooi kon verwoorden :) Hoe voel je je vandaag?

bobbie

Citaat van: Caroline op  6 november 2005, 01:03:19


"Binky, je kon nooit vliegen,
maar nu vlieg jij naar de maan"
Dit is wat we Sanne verteld hebben,
toen zij toekeek hoe jij je laatste adem uitblies.
Lieve Bink, jouw leventje was zo veranderd,
sinds je bij ons kwam, was jij de koning.
Wij hebben intens van jou genoten,
en jij liet ons merken, jij ook.
Er wacht een schouder daar voor jou,
maar vergeet nooit hoeveel ik van je hou!!

                                                   


Ik zit hier helemaal lamgeslagen en leeg op de bank, en kan me nog maar nauwelijk voorstellen, dat onze Bink er niet meer is. Daarom wilde ik iets moois voor heb maken. Ik kan eigenlijk hele mooie gedichten maken, maar die kwamen niet uit mijn lege hoofd, vandaar alleen deze woorden, die mijn gevoelens een beetje weergeven. Het plaatje vond ik gisteren en had ik gedownload voor al er bij iemand een valkje zou overlijden, nooit had ik gedacht, dat ik hem de volgende dag zelf zou gebruiken, ik vind het zo'n mooi vogeltje, een beetje een elfje, dus zo zie ik denk ik mijn Binky, die nooit heeft gevlogen en nu heel sierlijk naar de maan vliegt. Even voor degene die niet mijn andere dagboek hebben gelezen, Ed zijn moeder is al heel lang overleden toen hij 8 was. Wij willen toch dat zij een plaatsje heeft in het leven van de kinderen. Wij hebben verteld dat oma Betsie op de maan is, daar zie je soms ook bewegingen op en dit maakt het voor haar heel echt. Alle dieren die hier overlijden, de laatste 2 1/2 jaar, 3 hondjes en een konijntje, en een paar volière vogeltjes, gaan naar oma Betsie, zodat zij niet alleen is en de dieren ook niet, vandaag die schouder die wacht.

                       


Hoi Caroline,

Ik schoot helemaal vol toen ik dit las.  :'(

Nel

Gerda

Hoi Caroline,

Ik heb vannacht, elke keer als ik wakker werd veel aan je moeten denken.
En toen ik vanochtend je berichtje las, liepen de tranen over mijn wangen.

Ik kan niets anders zeggen dan: heel veel sterkte.

Wat fijn dat Noa toch komt!!! Het is iets om naar uit te kijken!! En ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken!!!

Heel veel liefs,
Gerda


Mariska

Hoi Caroline,

Wat heb je dat prachtig verwoord.
Ik ben er helemaal stil van.
En iedereen hier heeft je graag bijgestaan en staan je nog bij.
Ik denk dat iedereen wel eens een valkje of een ander huisdier heeft verloren en weet hoeveel pijn dat doet.
Ik hoop dat je nog wat heb kunnen slapen en dat de andere valkjes je troost bieden.
Voor Fleur zal het ook niet makkelijk zijn haar maatje kwijt te zijn.
En als het jou helpt wil ik gerust Binky zijn naam tijdelijk uit mijn dagboek halen hoor. Dat vind ik helemal niet erg.
Ik vind het zo naar dat je dat steeds ziet.
En het plaatsje was trouwens prachtig. Echt net een elfje!

Liefs
Mariska  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Irene

hoi caroline,
heel veel sterkte toegewenst, met dit verschrikkelijke verlies! :'( ik hoop dat het onderzoek iets meer duidelijkheid geeft, ook evt voor je andere valkjes.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


valkchico

hallo caroline,

het enige wat ik wil zeggen is je heeel veeel sterkte toe te wensen in de komende tijd met het verwerken van deze klap.

gr Esther

Carin

Hoi Caroline,

Ik heb net je verhaal gelezen, intens triest. Een lieve vogel die er binnen een x aantal uren niet meer is.

Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte!


Groetjes Carin

Inger m

Hoi,
Ik lees net deze berichten... :( Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. Naar mijn mening heb je niet meer kunnen doen, dan dat je gedaan hebt. Het is goed dat je sectie laat verrichten, om de oorzaak te achterhalen.

Veel sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

hippysuus

Lieve Caroline,

Ik lees nu pas dat Binky dood is  :'( :'( Ik had gisteren wel het berichtje gezien dat hij niet lekker was maar dat hij nu zomaar ineens dood is, wat verschrikkelijk!!

Had ik nu maar meer verstand gehad van valkjes, dan had ik misschien wel kunnen helpen in plaats van alleen maar te duimen.

Ik vind het echt vreselijk voor je en ben er helemaal sip van :'( :'(

Het enige positieve eraan is dat je net zulke prachtige foto's van Bink hebt gemaakt tussen de rozen, die zul je altijd bij je hebben...maar dat is wel een heel schrale troost.

Heel veel sterkte, velen van ons weten hoeveel pijn het doet om je valk te verliezen :(

Suus