29 maart 2024, 14:23:52

Bergparkiet!

Gestart door marianca., 30 oktober 2005, 19:44:17

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi marianca

Wat een beauty`s zijn je nieuwe bergparkieten , ze lijken indredaad  op het uiterlijk op een koningsparkiet , alleen de kleuren zijn anders , wel een lieve snoetjes , heerlijk hè zo`n vogels.sucses
Groetjes Gonnie




marianca.

Hallo allemaal,


Het gaat heel goed tussen Hope,Bob en de valkjes en de andere vogeltjes.
Hope en Bob zijn nu al onafscheidelijk en zoeken elkander steeds op ;D

Love is in the air...


groetjes
marianca

Riny

Hoy Marianca
Wat een goed nieuws!!
Dan heb je haar toch wel een groot plezier gedaan als love al in the air is.
Ik verheug me op foto's waar ze samen op staan.
Groetjes Riny :-*

Paul

Hoi Marianca,

Zo zie je maar weer dat vogels zich het fijnste voelen met een soortgenoot erbij ondanks dat ze met andere vogels zitten.
In elk geval wel heel fijn dat ze zo goed klikken met elkaar.

Groetjes, Paul

marianca.

13 november 2005, 15:59:13 #49 Last Edit: 13 november 2005, 16:02:33 by marianca.
Hallo Riny en Paul,



Op jullie verzoek een foto van het Love-koppel ;D
Je moet ze overdag horen als eentje iets te ver uit het oog is...zei al tegen mijn man dat het wel lijkt of we in het regenwoud ergens in weet ik wat zijn.Zo een soort tropenwoud.Het is wel heel mooi om te horen vind ik..lieflijk.

Foto is geen topkwaliteit...de valkjes en met name Luka zaten steeds voor de lens,hahahaha.


groetjes
marianca


marianca.

Hallo,


Zoals dit Kereltje,Pino ;D
Kijk vrouwtje..ik ben ook mooi..Het scheetje ;D







Riny

Hoy marianca
Ik vindt ze steeds mooier worden ,vooral die zachte kleuren.
Heb je al een wachtlijst??
Eerst mijn man weer een hok aftroggellen.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

marianca.

Hallo Riny,


Nou,de 2 zijn nog ietsje te jong ::)Maar 2 jaar is toch niks...tegen die tijd heeft je man wel wat hokken erbij gebouwd..jou kennende zal jouw collectie alleen maar uitbreiden ;D ;)


groetjes
marianca

Gerda

Hoi Marianca,

Wat een prachtibeesten en leuk dat ze meteen goed met elkaar overweg kunnen!!!
Maar Pino is ook prachtig hoor!!
Het lijkt me wel grappig voor je eens wat anderen geluiden uit de voliere te horen  :)

Groetjes Gerda

marianca.

13 november 2005, 21:10:37 #54 Last Edit: 13 november 2005, 21:14:50 by Paul
Hallo Gerda,


Het is inderdaad leuk om die geluiden te horen.Is ffkes wat anders dan die valkjes.Maar weet je..ik hou zoveel van de valkjes..stond deze week weer bij eentje in de dierenwinkel :'(
Maar,ik stop er nu echt mee..kan ze niet allemaal redden al zou ik het willen.een valkje heeft toch iets drolligs vind ik..anders dan andere vogels.Ze zijn zo lekker ondeugend en maken alle geluiden na..nog ff en ik hoor ze de Bergparkieten nabootsen.
Maar,ik ben heel blij dat ik Hope na maanden in een dierenwinkel gewoond te hebben nu een mooi leventjes kan geven met een pracht ventje van een Bob :).Dat doet goed om te zien hoe ze de voliere verkennen en met alles spelen.


groetjes
marianca