16 april 2024, 18:57:35

Mijn Kuiffie

Gestart door zwolse_girl, 26 oktober 2005, 19:26:46

« vorige - volgende »

Rianne

Tinco is op 22 maart dit jaar uit het ei gekropen. Hij heeft een hele moeilijke start gehad, zijn ouders voerden hem niet genoeg. Hij is toen bijgevoerd door Linda en daardoor leeft hij nog.
Tinco is dus heel speciaal voor ons allebei. En door die slechte start heeft hij dus 2 lelijke staartveren gekregen.

zwolse_girl

Gaat dat ooit nog wel eens weg dan??
Het staat zo raar bij kuif hangt die er ook zo raar bij helemaal aan het einde is die geknikt
En hem eruit halen vindt ik zielig

Groetjes Jolanda

Rianne

Als Kuif weer in de rui is, kan hij eruit vallen. Of in de volgende rui. :)
Ik heb m eruit getrokken, gewoon vasthouden en het valkje weg laten lopen/vliegen. Ze kunnen hierbij erg schreeuwen en als het niet wil, laat ik los hoor.

zwolse_girl

Hallo weer een berichtje van MOI  ;D

@t Rianne... Ik heb het geprobeerd maar ik mag hem niet aan zijn staart zitten,dan klimt die meteen op me schouder en ik heb gezien dat hij er nog 2 heeft , kan het ook gekomen zijn door dat ze hem misschien misshandelt hebben in de dierenwinkel en in de stress is geweest??

Ohja en verder hij luistert naar het Comando op ( zo dattie op me vinger gaat zitten) dus het gaat prima.. alleen zelf uit het kooitje wil die nog niet echt en de hele dag in de kooi laten zitten vind ik wel heel zielig.. ik haal hem er zo ong 3x perdag uit .maar hij is echt een schatje geworden hoor ,. vergeleken toen ik hem kocht
ohja nog een vraagje als jullie je valkje aaien in de nek voelen julie dan ook zo knobbeltjeik heb nog niet kunnen kijken wat het is maar weten jullie miss is ?? ???

Groetjes Jolanda

Riny

Hoy Jolanda
Dan gaat het prima met Kuifje als die al zo mooi opstapt!
En als je dat met die staartveren wil doen moet jij ze wel vasthouden als die weg wil vliegen,maar de eerste keer denk ik dat je het toch allemaal akelig vindt en bang bent om Kuifje pijn te doen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi,

Ik heb het vanmiddag ook geprobeerd bij Misty, maar ze begon gelijk te schreeuwen en dan kan ik het niet meer.
Ik wacht het wel gewoon af.
Fijn om te horen dat verder alles goed gaat met je valkje.
Ik heb je een aantal keren gesproken bij de andere onderwerpen!

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

zwolse_girl

ja het is gewoon zielig ik d8 er ook al aan om dat stukje dat er bij bij bengelt een beetje bij te knippen maar nee wordt niks dus toch maar wachten tot de volgende rui  ::)

Groetjes Jolanda

Mariska

Er zit wel een heerlijk koppie op zeg!!!

Maar hij heeft best een bol buikje of ligt dat aan mij??

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

zwolse_girl

haha t ligt eraan hoe je er tegen aan kijkt

als je me toevoegt op msn Jolanda_Loves_gerrit-jan@hotmail.com
kan ik het wel laten zien...

Groetjes Jolanda.

P.s als meer mensen het leuk vinden om mij toe tevoegen mag dat hoor ;)


Riny

Hoy Mariska en Jolanda
Volgens mij lijkt dat maar zo dat Kuifje een dikke buik heeft omdat hij wat door zijn pootjes is gezakt.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Het staat wel lief hoor ;D ;)

Rianne heeft er met een hangbuik, nou meer een bierbuik ;D
Echt lachen gewoon.

Maar ik geloof je wel hoor Jolanda ;)
En je kan in je dagboek ook foto's plaatsen he.
Ik heb er heel veel, ben een beetje verslaafd :D

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

zwolse_girl

haha ik vindt het ook leuk hoor die valkjes..
als ik later op mezelf wil ik ook graag kweken ik denk als ik dat nu doe me ouders niet zo blij zijn hihi
ze worden af en toe al gek van kuif haha
jammer genoeg kan ik geen foto's meer maken de camera is stuk :(

Groetjes Jolanda

es

Hoi Jolanda,
Nou zo te lezen gaat het heel goed met Kuifje, leuk. :)
Het is een liefie om te zien.


zwolse_girl

Voor alle mensen !!!

Ik heb dit plaatje speciaal gemaakt voor Caroline en haar overleden Valkje Binky ( voor de mensen die het nog niet wisten)
Ik vindt het super erg voor haar en wens haar ook heel veel sterkte
Ik vindt ook dat Binky een heel speciaal plekje mag hebben op deze site vinden jullie ook niet??

Dus nogmaals  hier weer het plaatje.. Voor de mensen die hem op Grotere grote willen hebben zoals die orgineel is moeten mij maar ff toevoegen op msn ( Jolanda_Loves_Gerrit-Jan@Hotmail.Com )



Groet, Jolanda en een knuff van kuif

zwolse_girl

Hey mensen!!..

Hier weer een berichtje van mij..
het gaat steeds beter met tam maken van kuiffie.
Ik kan hem nu al kroelen als ik dat doe hoor je tiep tiep en knijpt hij zijn oogjes dicht gewoon zooo.. lief  :D
Hebben jullie misschien nog ideeën wat valkjes fijn vinden??

p.s zijn jullie valkjes ook in de rui??
bij kuif groeien zijn nieuwe vleugelveren al weer aan
ik wordt gek van de pluisjes haha
binnen kort meer..

Groetjes Jolanda en een vleugel van kuif