16 april 2024, 09:49:24

melig....

Gestart door Barbara, 27 mei 2003, 06:11:42

« vorige - volgende »

Barbara

27 mei 2003, 06:11:42 Last Edit: 2 juni 2003, 16:06:29 by Barbara
Hallo allemaal,ff waarschuwen, ik ben in een melige bui  ;D

daarnet zat Dimi op mijn hoofd, dat is op zich niet echt grappig.... Croky zat ergens in de hoogte 'uit de hoogte' op me neer te kijken, doet ze ook wel vaker, she's a :censuur.... Het grappige was, dat toen ik omhoog keek naar Croky, Dimi zich naar voren boog en ik dus vanonder tegen zijn koppie aan keek, en dat zag er echt heel erg grappig uit, zat hardopte lachen in mijn eentje! Misschien lijkt het als ik het hier opschrijf echt niet zo, maar omdat Dimi naar beneden keek wat er gebeurde met zijn zitplaats, zag ik dus vanaf de onderkant een valkenkoppie en ook z'n hals uitsteken terwijl hij naar beneden keekm hij leek wel scheel!.... dus, probeer het ook eens uit en lig ook in een deuk!

Nee, ik ben niet gek.....  :P

Annemieke

Hoi Barbara,

Ja, dat verschijnsel ken ik inderdaad ook. Onze Teddy zit dan op mijn hoofd en wil naar beneden kijken of mijn bril slopen.  :-/

Als ik dan achterover leun en naar boven kijk zie ik echt zo'n eigenwijs koppie die een aanval doet naar mijn bril.  :o

Ik wacht op het moment dat hij van boven naar beneden over mijn gezicht probeert te wandelen, maar dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan (wel de andere kant op trouwens  ;D )

Het mooiste vind ik dan nog dat hij me aan kan gaan staan kijken met een blik van: wat zit je nou te kijken, heb ik iets van je aan of zo?  ;)
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Ellen

Totdat ie in je mond poept............................ :D
En dan ligt hij in een deuk hahaha...........................hoezo melig?

Ciao Ellen.

Barbara

Haha, ben dus niet de enige mafkees hier!  :P Croky presteert het wel om op de zijkant van mijn hoofd te landen en dan omhog te klimmen, is ook wel een apart gevoel! Dimi heeft wel eens een keer een poging gedaan via mijn gezicht naar beneden te klimmen toen ik gewoon mijn hoofd rechtop had, toen heb ik hem er toch wel ff afgehaald met die scherpe nageltjes!

Annemieke

1 juni 2003, 01:51:01 #4 Last Edit: 1 juni 2003, 01:53:22 by Annemieke
Hoi Barbara,

Ik schrijf weer even een stukje, want over dit verhaal hierboven heb ik een foto op de site gezet.

Ik zal hem hier ook nog een keer neerzetten.



Voor meer foto's moet je maar bij mijn verhaaltje kijken.
Het stukje heet: mijn naam is Teddy.
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Barbara

Haha, dat is leuk ja! Precies wat ik bedoel!

Weet iemand of zomaar iedereen elk berichtje kan aanpassen of dat je alleen je eigen berichtjes kan wijzigen? Het lijkt mij het laatste, maar ik weet zeker dat er iets is veranderd in mijn eerste bericht van dit onderwerp wat ik niet heb gedaan.  Er staat ergens 'she's a pregnant dog', en ik weet echt niet wat ik daarmee zou moeten bedoelen, ik heb het namelijk niet geschreven! Het kan natuurijk ook 1 van de beheerders zijn geweest, maar waarom zou die dat doen?

Speedy

Als jij deze zin eruit wil halen, kan je dat zelf doen door op verander te klikken en je haalt die zin weg...klaar...
Nee een ander kan dat niet zomaar toevoegen, alleen jij, en de beheerders....maar waarom zouden zij een zin toevoegen? nee je hebt misschien toch doorgetypt en weet j het niet meer? of je bent ff van de pc weggelopen en heeft iemand anders deze grap met je uitgehaald? geen idee.,...........succes ermee

Trudie

Barbara

Haha, 1 van mijn valkjes zeker..... Meestal ben ik alleen als ik op het forum ben, dus dat is de enige mogelijkheid dan  :D Maar het is geen typefout, ik ken de hele uitdrukking 'pregnant dog' niet eens. Volgens mij stond er 'she's a :censuur', ik weet het wel zeker. Zal wel ergens iets niet goed gegaan zijn. Ik verander het inderdaad weer terug, maar dan ben ik wel mijn 'bewijsmateriaal' kwijt ;-) Denkt idereen dat ik gek ben, ahah!

Barbara

ik denk dat ik het snap, haha! *b*i*t*c*h* zal wel niet mogen op het forum en het wordt dan automtaisch vertaald naar 'pregnant dog', de betekenis er van kennelijk. Als ik het namelijk aan wil passen, staat er nog wel *b*i*t*c*h*. ik wist wel dat het teef betekende, maar niet een zwangere.... grappig hoor!  ;D

Peter

2 juni 2003, 16:21:34 #9 Last Edit: 2 juni 2003, 16:21:55 by admin
Citaatik denk dat ik het snap, haha! *b*i*t*c*h* zal wel niet mogen op het forum en het wordt dan automtaisch vertaald naar 'pregnant dog', de betekenis er van kennelijk. Als ik het namelijk aan wil passen, staat er nog wel *b*i*t*c*h*. ik wist wel dat het teef betekende, maar niet een zwangere.... grappig hoor!  ;D
Hoi Barbara,

Het leven zit vol verrassingen :) Ook dit forum, als er een tekst staat wat in de sencuur lijst staat dan wordt het bij het weergeven van de tekst aangepast. Je kunt soms heel vreemd terug kijken op je eigen tekst  ;D

Groetjes,
Peter

Barbara

Haha, zeg dat wel! Een zwangere hond in een vogelkooi lijkt me niet echt praktisch!  :D

Peter

Hoi Barbara,

Nou ja dat ligt aan de grootte van kooi... of van hond! Hahahaha... En dan heb je direct weer een nieuw kommando: Zit op stok... maar of de valkjes het toelaten dat er een hond in de kooi op een stok zit ::)

Groetjes,
Peter


Kolkkie

Hey Barbara,

Dat had ik ook eens met  het mannelijke geslachtsdeel. Begint met de p ..... en eindigd met de ...s, en het heeft 5 letters. Wat kwam er in het berichtje te staan: thingy. :D.

Greetz,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006