25 juni 2025, 13:02:14

Gekke dingentjes

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 5 oktober 2005, 18:39:24

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Hey Iedereen,

Ik heb niet echt een vraag, maar was benieuwt of jullie valkjes ook zoiets hadden.

Want Nica bijvoorbeeld, maakt een raar geluiden als ik moet niezen. Dan is het: (ik) Hatsjjjoee!! (nica er meteen achteraan) pieeewww...en dan is het weer stil :P Dit geluidje maakt hij alleen als ik moet niezen..zo grappig :P

Groetjes Jaimy

Mariska

Hoi Jaimy,

ik heb ook zoiets geks.
Mijn valkje gaat krijsen zoals een valkje doet die bedelt als ik mijn neus snuit. Echt heel vreemd, maar wel grappig ;D
Dus het zal wel vaker voorkomen dat ze gekke dingen doen hoor.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hoi,

Mijn valkje doet allemaal rara dingen hoor.
Zodra mijn mams de tafel schoonmaakt en dat piept, doet Joepie het precies na.
Ook als de telefoon gaat, dan gaat hij heel hard piepen.
Dus ik denk dat alle valkjes wel zo iets geks hebben hoor  ;D

Groetjes,

Natas

Brede W

Een van mijn valkjes doet ook wel raar (vind ik dan). Hij kan een mensenfluitje en klakken (als met je tong), maar dit doet hij vooral als je hem heel dicht bij je mond houdt. Echt maar op een paar centimeter afstand. Beetje maf vind ik, vooral omdat het me niet prettig lijkt voor het valkje als je dan terugfluit.

Groetjes,
Wendy

Wendy..

Hallo allemaal,

Mijn valkje doet me na als ik m,n  keel schraap! Hij weet al precies wanneer ik zucht dat ik het ga doen en dan doet ie ook uhhum!!!hahaha
Wat ook erg grappig is.Mijn konijnen lopen altijd los in huis en wanneer ik ze roep klak ik met m,n tong.Met een soort kus geluidje ervoor!!! En Peardy(valkje)doet dan altijd vrolijk mee ;D!En rennen m,n nijntjes joh  ;D

Groetjes Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Jaimy_en_Viggo

Hey Mensen,

Hahaha, Alsof de valkjes altijd een weerwoord willen hebben..zovan..jij een raar geluid maken? Kan ik ook hoor!  :P

Groetjes Jaimy

valkje-jacco

hoi,

ja jacco doet dat ook altijd als ik nies dan is het bij mij hatsjiee!! en dan doet jacco tjiee!! mee :D en als ik gewoon nep nies doetie dat ook :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Jaimy_en_Viggo

hahaha...daar trapt Nica niet in..die doet het alleen als ik echt moet niezen..en alleen bij mij :P En de rest van de valken doen het ook niet..tis puur alleen die maffe Nica weer :P En als ik de stogzuiger aan heb..gaat hij zingen..en alleen als ik chips eet komt hij naar me toe om mee te eten..mischien omdat hij dat hoort kraken :P

Groetjes Jaimy

Brede W

Citaat van: Jaimy op  9 oktober 2005, 21:25:36
mischien omdat hij dat hoort kraken :P

Ohw ja, ik hoef hier maar met een plastic zakje in de weer te zijn en mijn valkjes zijn in food-modus :D :P

Groetjes,
Wendy

valkje-jacco

ojee gaan we het over een zak ships hebben dan zit jacco al op me schoot hahaha
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Jaimy_en_Viggo

hier een grote favoriet...kaasknabbels :P daar kunnen ze toch mee smeren  ;D lekker stinken daarna  ::)

inky

Onze vorige vogel (halsbandparkiet) die begon in zn drinkbakje te pletsen, als ik ging stofzuigen.
Zo precies van: jij gaat poetsen ,dan moet ik me ook poetsen.

Bij ons nieuwe beestje heb ik nog niet veel gekke dingen gezien.