Veiling : handtekening voor in het forum, 2e ronde

Gestart door Karin, 22 oktober 2005, 18:38:02

« vorige - volgende »

Karin

Omdat Jazzy en Dizzy net jongen hebben gekregen lijkt het me toch handiger om nu alvast de nieuwe veiling voor de handtekening te starten, maar dan niet een maand lang maar 2 weken. Als de jong 4 weken zijn heb ik mijn handen vol aan ze, dus dan kan ik beter de handtekening klaar hebben  ;D

Wat is de bedoeling :
De gehele opbrengst is voor valkparkiet.com. Degene die het meeste geboden heeft op zaterdag 5 november mag me een aantal foto's sturen van zijn / haar valkjes. Van 2 of 3 foto's maak ik een tube en van die tubes maak ik een aantal handtekeningen. In ieder geval 2 - 3 handtekeningen, ligt er aan hoeveel inspiratie ik heb  ;D De foto's moeten zo groot mogelijk zijn, mooi scherp en de valkjes er helemaal op. Een teentje of stukje staart kan ik er wel bij maken, maar de hele kuif of een stuk kop weg is natuurlijk niet mooi.

Je mag zeggen wat voor tekst ik er op moet zetten en je mag ook eventueel voorkeur van kleur opgeven. Afgelopen keer had Rick het hoogste geboden en ik heb voor hem 4 handtekeningen gemaakt. Ik zet ze even hier neer zodat jullie een idee hebben wat mijn stijl is :









Jou tags zullen dus wel anders worden, maar zo heb je een idee wat voor stijl ik heb, en al je dat niet mooi vind hoef je niet te stemmen ;D

We beginnen te bieden met 7,50 euro.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

margreet

hallo Valerie,

Ik begin weer met 10 euro, wie volgt???

groetjes Margreet

cora

hoi Karin,

ik bied 15 euro. Je maakt ze echt helemaal super hoor!

groetjes

Cora

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet


cora


margreet

hallo,

probeer het nog een keer 25 euro

groetjes Margreet

cora


Karin

Cora, jij bent degene die het meeste geboden heeft ! Dus jij bent de "winnaar" ;) Ik zal zo even een IM sturen met het emailadres waar je de foto's naar toe kan sturen. Dus foto waar de valkjes helemaal op staan, zo groot mogelijke foto's ( mijn mailboxje kan wel wat aan ;)  ) en zo scherp mogelijke foto's. Ik maak dan eerst 2 - 3 tubes( ik weet niet hoeveel valkjes je hebt ) en hier maak ik dan weer naamtags voor je van. Je mag ook een voorkeur qua kleur en tekst meesturen. En natuurlijk ff het geld overmaken naar valkparkiet.com

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

De handtekeningen zijn af en inmiddels verstuurd naar Cora. Binnenkort de derde ronde mocht er nog interesse zijn...

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

cora

hartstiikke bedankt Karin. Ze zijn allemaal fantastisch geworden!


groetjes

Cora

Monky

Karin,

Je hebt weer goed je best gedaan. Echt weer heel erg leuk geworden.

Groetjes,
Monky