24 april 2024, 22:18:12

Beetje raare vraag..

Gestart door zwolse_girl, 22 oktober 2005, 13:19:41

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallo,

Beetje raare vraag.. maar ben er wel eens benieuwt naar.
Hoe traffen jullie uw valkje als hij iets heeft gedaan , bijten,etc?

Groetjes Jolanda

Raikiri

Hoi Jolanda,

Als mijn valkje bijt dan zeg ik met een scherpe stem "Nee" of zoiets.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

zwolse_girl

Ja ik ook... Soms als die te erg is geef ik hem een heel zacht tikje op zijn koppie en dan houd die ook meteen op  ;)
maar meestal altijd gewoon NEE MAG NIET HE  :o
of AA Laat dat etc

groetjes Jolanda

Raikiri

Als 't bij mij echt te bont word maak ik me vingers nat en ga waterdruppeltjes naar em toe gooie :\
Paar druppeltjes en hij houdt wel op.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

es

Hoi,

Ik vind het geen rare vraag hoor ;D
Ik denk (tenminste dat doe ik bij Tigo, die is nog jong)  om te zeggen als ie dat doet "zachtjes doen","zachtjes".
Ik denk als je dat toch blijft herhalen dat ie op een gegeven moment wel zoiets hebt van Oké dat doet pijn.
Ook hem/haar een zacht  tikje te geven op zijn koppie, en dan zeggen met een iets zwaardere stem "" NEE".
In ieder geval als ie bijt dan niet je vinger terug trekken, maar dat wist je waarschijnlijk al ;)

zwolse_girl

Nee klopt wist ik maar dat doe ik ook niet want dan denkt die haha ik ben de baas weg bij mij .. ik probeer juist aan zijn snavel te zitten veel meer dan bijten doet hij toch niet..
en ben nog al veel gewent
en bijt hij wel laat hem er plezier aan hebben zolang ik niet laat merken dat het zeer doet dan heeft hij zijn pleziertje niet.. ja toch?

Kolkkie

Hoi,

Als ze iets doen wat niet mag roep ik vaan Nee of AA, dat mag niet!. Dan kijken ze meestal op en dan staken ze hun bezigheden.
Soms is er 1 eigenwijs, die haal ik dan weg bij de desbetreffende plek.
Dan praat ik ook weer tegen hem/haar dat ie het niet mag doen.
Vaak kijken ze mij dan aan met zo'n blik van: 'wat doe ik dan verkeerd'.
Tikjes geven doe ik niet.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006