23 april 2024, 23:14:08

apparte kikjes bij je valkje ook last van

Gestart door zwolse_girl, 20 oktober 2005, 16:06:31

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallooooo  ;D
Gisteren had ik onze kuif op de schouder zitten en zodra ik met mijn hoofd naar achteren dan gaat hij meteen in mijn haren zitten alles ff goed leggen zoooo appard gevoel krijg er gewoon kippevel van hihi  ;D

En ook als die dichtbij zit gaat hij in mijn oor zitten ook zo appard gevoel dat je er kippevel van krijgt meer mensen hier last van

Groetjes jolanda  ;)

Raikiri

Hoihoi,

Ik heb daar ook last van hoor :P
Als ik mijn valkjes los laat gaat er eentje altijd bij mij zitten.. Dan gaat hij met me haren rommelen en krijg ik er soms kippevel van ;D
Verder gaat hij ook aan me oren zitten rommelen (Meestal voor een oorbel :D) en dan krijg ik ook kippenvel!!

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

zwolse_girl

haha idd mja het is wel lief... maar aaien lukt bij mij nog niet teminste niet op zijn kuif rug geen probleem
ik denk dat hij tevaak is opgepakt bij de dierenwinkel en dat hij daarom zo bang is

groetjes Jolanda

Raikiri

Hoi,

Dat oppakken is idd een nadeel van valkjes uit de dierenwinkel. Ze vinden dat vaak niet prettig (Lijkt alsof Roofvogel ze pakt ofzo..), en valkjes zijn erg slim.. Ze onthouden minder leuke dingen wel heel lang.. Probeer hem op ze buikje te aaien ofzo.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Kolkkie

Ik krijg vaak kippenvel als ze bij mij aan mijn ketting, oorbellen en haren gaan zitten frunniken.
Alleen pakken ze soms per ongeluk een velletje mee tijdens het pulken, maar dat is een pijnlijke soort kippevel ;d.

Wat mij ook de kriebels geeft is wanneer er een valkje over een bepaalde plek van mijn zij loopt.
Dat geeft mij echt de rillingen.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

zwolse_girl

Haha idd.. regeren ze op dingen die blinken zoals oorbellen,ringen,kettings?? :o

groetjes Jolanda

grimm

Bij mij is het hetzelfde.Hij zit dagelijk zeker 2 uur op mijn schouder en dan gaat hij mijn oorbel lospeuteren of ( heel erg kippevel ) heel snel en heel zachtjes aan het 'dubbelrandje ' van je oorschelp 'knabbelen' ;D ;D .Wat hij ook graag doet is langs mijn neus op mijn hoofd kruipen om te gaan slapen in mijn haar :D ;D
groetjes grimm en fredje


marilyn

hoikes iedereen

hihi ik denk dat iedereen wel kippevel krijgt als de kleine lieverdjes zo bezig zijn en ik denk ook dat dat een vorm van affectie is die ze geven iets in de aard van ik hou van jou maar dan in vogeltaal  :P zoals een kat met zijn kopje streelt zo doen vogeltjes dat op hun eigen manier. vind ik eigenlijk wel lief en wat juwelen betreft daar zijn ze idd gek op zelfs mijn bril (al is dat eigenlijk geen juweel) mag eraan geloven   :) nu ja het kriebelt wel een beetje maar ik vind het wel leuk .

groetjes marilyn