wil niks anders eten dan trogierst en zaad

Gestart door zwolse_girl, 20 oktober 2005, 15:26:53

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Paul,

Graag gedaan hoor het ziet er ook aardig uit heeft aardig wat vogels daar.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Paul,

Een vraagje die Quiko Classic dat is geen eivoer maar krachtvoer klopt dat het enige eivoer wat er is dat is Quiko Sitt.

Die winkel in Ridderkerk heeft alles van dit merk klein en groot verpakking.

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Eivoer en krachtvoer is eigenlijk hetzelfde want van eivoer krijgen ze kracht  :P
In elk geval noemen ze Classic op de Quiko site ook eivoer kijk maar:
http://www.quikovoeders.nl/Quiko.htm
Ik denk dat het gewoon twee namen heeft die een beetje door elkaar gebruikt worden.
Op de emmer Sitt staat inderdaad eivoer geschreven.
Maar de Classic bevalt me prima hoor en de valkjes ook.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Dat van de site dat klopt maar ze dat daar bij Classic eivoer staat. Maar de folder in de winkel niet dus van daar mijn vraag. Maar bedankt voor het antwoord dan heb ik het goede gekocht. 1kg kost 4,20 euro.

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Ik ben benieuwd hoe ze het bij jou vinden.
Hier zijn ze er gek op in elk geval.
Het is inderdaad niet het goedkoopste eivoer maar ik vind het zelf wel erg goed.
Als je het per emmer koopt is het ongeveer 3,50 per kilo geloof ik dus als je het vaker gebruikt scheelt dat wel.
En er staat een datum op het is vacuum verpakt en blijft een jaar goed ongeveer.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Zodra ik het resultaat weet zal ik het zeker melden het ruikt in iedergeval beter dan Cede de prijs is ongeveer het zelde ik betaal hiet voor 1 kg Cede in dit dorp ook 4,50 euro dus dat maakt weinig verschil.

Geef jij het apart of hebben ze bij jou ook zaad op dta moment tot hun beschikking.

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Ik geef het naast het zaad in een appart bakje en dan maak ik het een beetje rul.
Doe er niet teveel water bij dan word het echt een kleffe boel en het moet juist een beetje kruimelijg zijn.

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Paul,

Ze zijn er gek op hoor het is een succes.

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Ed,

Fijn om te horen dat ook die van jou het heerlijk vinden :)
Merk je ook duidelijk dat ze het lekkerder vinden dan andere merken ?
Hier is het is elk geval wel wat ze het lekkerste vinden van alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb en dat waren heel wat merken :)
Valkjes kunnen wat dat betreft erg kieskeurig zijn he.

Groetjes, Paul