Wat heeft die nu juist en hoe behandel ik het ?

Gestart door x.dEMOtape.x, 13 oktober 2005, 14:00:50

« vorige - volgende »

x.dEMOtape.x

Een van men 2 valkes heeft een licht gezette buik en rond haar kont ziet zowat alles groen (valt nogal op bij een lutino). Ook zitten er nog uitwerpselen vast net aan de uitgang. Zelf proper maken, lost het vanzelf wel op, dierenarts,.. ? Wat denken jullie ervan. Men pa weet ook al niet wat het is...

Mariska

Ik vind het verstandig dat je een vogelarts raadpleegt.
Een opgezette buik en diarree klinkt niet goed.
Waar woon je ergens in de buurt?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

x.dEMOtape.x

Het is geen diarree want het heeft wel vaste vorm, maar toch ziet alles er rond groen. Ik kan er totaal niet aan uit in ieder geval..

Ik woon helemaal in het noorden van Antwerpen (België), en voor de hier aanwezeige nederlanders, net onder Roosendaal...

Mariska

Hoi,

Ik zou voor de zekerheid toch even navraag doen.
bij de link dierenartsen aan de linkerkant staan ook goede dierenartsen in Belgie.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Annouschka

Hoi,

Peter Coutteel is een zeer goede vogelarts, ik geloof zelfs dat ie heeft mogen meeschrijven aan het boek dat Harrisons (van de pellets) gaat uitbrengen eind dit jaar (heb ik van mijn DA).  Ik zou zeker hem bellen, Nijlen is niet zo ver, ik wou dat ik zo dicht bij hem woonde.
Zeker morgenochtend een dierenarts bellen, niet te lang wachten!

groetjes
Annouschka

Mariska

Hoe is het nu met het valkje?

Groetjes Mariska

x.dEMOtape.x

Hij is gelukkig terug onder de blije vogels :) daarnet zaten ze toch al gezellig met zen twee over de bodem van te voliere te ploeteren en van hun tak te maken :)