29 maart 2024, 14:23:23

Wat vinden ze fijn qua aaien??

Gestart door zwolse_girl, 17 oktober 2005, 13:05:16

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Weten jullie wat valkjes fijn vinden als je ze aait en waar aait?

bij de kuif,borst,rug ??

Groetjes jolanda

Roosje

Als ik ze hier achter hun nekje aai en bij hun oortjes dromen ze helemaal weg :)

Tara

Hoi,

ik vind ook dat het per valk afhangt, de ene is graag geaaid, de andere niet. Diegene die graag geaaid zijn, daar heb je er dan die het liefst aan het koppie worden geaaid, ik denk zelden aan de rug, misschien broedse popjes die sneller geaaid willen worden aan hun rugje.

Mijn ervaring met mijn schatjes is nog steeds hun koppie.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Jolanda,

De meeste hier vinden in het nekje en onder de kuif het fijnste omdat ze daar zelf niet bij kunnen.
Ook net naast de snavel vinden ze heerlijk en als je over de oortjes aait gaan ze vaak gapen :)
Er zijn er maar enkele die ik ook op de rug mag aaien de meeste vinden dat hier ook niet zo fijn.

Groetjes, Paul

Joke

sommige vinden het ook fijner als je ze met je neusje kroelt of lekker kusjes geeft. Onze grumph is helemaal dol op kusjes en komt ook echt dwingen. Je kijkt hem dan aan en hup, dat kopje gaat weer naar beneden  :P :P
meestal vinden ze op hun kopje het fijnste omdat ze daar dus niet bij kunnen maar mijn valkjes indy en zazoe mag ik altijd lekker op hun buikje kroelen dus eventjes uitproberen wat ze fijn vinden.

Liefs,
Joke