19 april 2024, 23:02:55

Nu foto's van mij en Kuifje!! 17-10-05

Gestart door zwolse_girl, 17 oktober 2005, 12:16:25

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallo mensen
Hier heb ik de foto's van mij en kuifje !!  ;D
Is het een begin of een begin ..

Kuif bij mij op de schouder..  :D


Kuif bij mij op de hand  ;)


Ik heb trouwens ook geprobeerd om hem te aaien op de rug..
Hij bleef mooi rustig zitten  ::)

en heb ook geprobeerd om hem te aaien bij de kuif maar volgens mij wil hij dat nog niet hebben want eerst moppperd hij een beetje en dan laat hij het toe
hij bijt niet echt ofzo .. dus het zal wel goed komen toch??  ;D

Groetjes en een poot van kuifje

Roosje

Wat goed zeg! Dat komt helemaal goed als je zo doorgaat ;)

zwolse_girl

ik hoop het wel  ;D
prachtig zo vogel kun je je mooi een poos mee zoet houden
weet je trouwens wat ze fijn vinden qua aaien enzo??
groetjes jolanda

Riny

Hallo Jolanda
Je moet  Kuifje eens proberen achter op zijn kopje te aaien.
Ik heb een valkje waar ik dat ook bij doe ,en als ik dan koppie krauw zeg gaat die al voor me zitten met zijn kopje voor over gebogen.
Groetjes Riny :D :D :D

zwolse_girl


Tara

Leuke foto's,
hier wordt mijn Seraiyo helemaal lief wanneer ik 'm bij zijn koppie neem en kroel met een paar vingers, of zijn kopje tussen twee vingers nemen en de vingers op de beurt naar boven laten gaan, hij laat eigenlijk alles toe :).

Maar dat wordt nog even geduld uitoefenen voor jou denk ik, maar je komt er wel, als hij dat alles nu al toe laat.

Groetjes, Tara

zwolse_girl

Ik heb geprobeerd om hem in zijn nek te aaien en bij zijn kuif maar volgends mij houd hij er niet van dan draait hij zijn kop om en gooit zijn kuif naar achter en begind zachtjes te mekkeren en als ik het weer probeer dan pikt hij ,.. hij bijt iedergeval niet meer  ;D

es

 :D Gewoon vol blijven houden  ;)
Komt zeker wel goed.
Ik zeg ook erbij "kom lekker kroelen" en bij mijn vorige valk die kwam dan al met zijn koppie naar beneden om te kroelen. ;D
Succes