19 april 2024, 21:06:40

Kamervoliere

Gestart door Kolkkie, 26 mei 2003, 03:11:23

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hallo allemaal,

Paul heeft vandaag een kamervoliere gebracht, die ik van hem heb overgekocht  ;). Paul, bedankt. Je bent een kanjer!!!
De vogels zitten er net in. Hier een eerste impressie van valkjes in een nieuw verblijf.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Wat een prachtkooi Mariska !! Je valkjes zullen er wel heel blij mee zijn !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Nog 1. Coco vind het allemaal maar spannend in zijn nieuwe verblijf.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Woehahahahaha.....................wat een heerlijk gezicht
die beestjes in hun nieuwe behuizing. Wat een
schitterende voliere trouwens.
Jij gaat zeker zelf ook uit je dak, net als de valkjes.
 :D :D

Groetjes en veel plezier ermee,
Ellen.

Paul

Hoi Mariska,
Je bent al aardig aan het verbouwen geweest zo te zien :-)
Twee zittouwen erbij dat ziet er goed uit :-)
Waar heb je nu de voerbakken zitten?
Die zitten zeker heel laag nu dat ze niet op de foto staan.
En bevalt het Coco een beetje?
Hij heeft nu wel veel meer ruimte in elk geval :-)

Groetjes,  Paul

Kolkkie

26 mei 2003, 11:40:21 #5 Last Edit: 26 mei 2003, 11:40:59 by kolkkie
Hoi Paul,

Ze waren gisteravond nog erg onrustig. Coco d8 dat hij er via het dak uit kon, zo hoog klom hij. Heb toen voor de zekerheid ff een nachtlampje aangedaan, toen werden ze wat rustiger en hebben ze tenslotte lekker geslapen denk ik, want ik lag al lekker te pitten :).
De voerbakken heb ik idd onderaan. Ik probeer gewoon verschillende dingen. Of is het beter om ze wat hoger te hangen?
Tips zijn altijd welkom :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Voordat ik het vergeet. De ruimte is idd veel groter. Het smaakt natuurlijk naar meer valkjes ;D. Dat zal mijn broertje niet echt leuk vinden. Jullie  hadden het gezicht moeten zien dat hij trok toen ik zei dat Binkie van mij werd (Binkie blijft natuurlijk gewoon bij Paul hoor, voordat jullie je dat afvragen).

Ellen, ik ga ook helemaal uit mijn dak. Als de bodem ietsje lager had gezeten, had ik er zelfs nog ingepast, of ik moet iets door de knieën. 1,54 Past wel in een kooi van 1,60 :D.

Ik zie dat Einstein 1 van de voerbakken heeft gevonden, dus als 1 schaap over de dam is,......(maak m zelf maar af). Dat komt dus ook wel goed.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Heel lerg leuk Mariska,

Het komt wel goed hoor, ze vinden straks alles wel, ook de deurtjes :D :D
Het zit er heel gezellig uit zo.
Ze boffen maar en nu inderdaad gauw de volgede 2 erbij ;)

Groetjes,
Trudie

Ellen

Jaja Trudie, hahahaha...................maak Mariska effe gek.

Ciao Ellen.

Kolkkie

Hoi Ellen,

Trudie kan mij niet meer gek maken, want dat was ik toch al :D. Er komt een 2de bij, maar wanneer????? Ik wil er graag een witmaskermannetje bij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Gek Mariska?
Je bent gewoon van god los.
Maarrrrrrrr...........je hebt gelijk hoor.

 :D :D :D Gr. Ellen.

Kolkkie

Als ik er nog 1 bij neem, moet je mijn broertjes gezicht eens zien. Ik zei gisteravond dat Binkie van mij was, dat het mijn nieuwe aanwinst was. Je had zijn gezicht moeten zien. Hij was er dus echt niet blij mee ;D. Toen Paul weer wegging, nam hij Binkie weer mee, want het was maar een grapje. Dat zal wat worden. Moet hij zeker een 3de kat erbij? D8 het niet!

Greetz,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Remco_Ultee

Heel erg mooie voliere hoor!
En als jij er nog 1 bij wilt moet je toch zelf weten  :)

demi

hoi mariska gefeli met jouw villa meissie
hoe heb je het domein genoemd villa....?
maar wel leuk hoor ik heb er ook een een groene met wit
is echt heel mooi groetjes diana

Speedy

26 mei 2003, 22:16:07 #14 Last Edit: 26 mei 2003, 22:16:40 by Speedy
Hoe heet de jouwe dan?
Mijne villa Fladderhof  :D