De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes mariska

ik heb eerlijk gezegd ook niet veel te vertellen in mijn dagboekje want er is weer niet zoveel gebeurt dus ja dan struin k maar eens de andere dagboekjes af met jou als eerste  ;) dus tja is ook gewoon eff buurten dat ik doe hoor

groetjes marilyn

Roosje

Mariska

YOEHOE, ik leef nog hoor ;)

Heb even een soort dipje denk ik :D
Me schouder doet zeer en er komt geloof ik een griepje op, maar verder gaat het wel hoor.
Ik heb nog steeds niks te vertellen ::)

Hoi Ankie,

Ik heb zeker een goeie leerschool gehad ;D
En ik begin het behoorlijk leuk te vinden om vliegfoto's te maken.
Echt een uitdaging!
En jij kunt er ook 4 opzetten hoor, samen met de grasjes ;D

Mike werkt nu maar halve dagen, maar ik denk dat het wel goed voor me is om weer even alleen te zijn af en toe ;)
Als ik in de put raak en eruit moet dan hoor je van me ;)
En genieten van me beestjes doe ik volop :D

Hoi Marilyn,

Ik was een beetje afgezakt en heb nog steeds niet zo veel te vertellen.
Komt wel weer hoor!
Maar vandaag denk ik niet ;)

Hoi Monique,

Wat een lief kaartje en een lief berichtje :-*
Je toverde zomaar een glimlach op me gezicht en dat kon ik inderdaad wel even gebruiken  ;)

Hoi Caroline,

ik zet hem op hoor ;D, me lichaam werkt alleen eventjes niet mee ;)

He Roosje,

Ik leef nog ;D
Ga nu even gauw jou dagboekje bekijken en dan ga ik weer ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Mariska
Wat heb jij mooie foto`s gemaakt , niet toevallig op les geweest bij een zekere Ankie ;D
prachtig hoor .
Fijn dat Mike weer aan het werk is , en neem je tijd ,en goed naar je eigen lichaam luisteren ,is heel belangrijk .
groetjes Gonnie

marilyn

hoikes mariska

je hoeft ook niet elke dag te komen hoor  ;) zorg gewoon goed voor jezelf en geniet van je birdie's dat doe ik ook  :D

groetjes marilyn

ManjaV

Hey Mariska,

Wederom geweldige foto's. Ik moest lachen om jouw onderschrift, Misty het spookje ;D Het zag er heel grappig uit.
Verder sterkte met alles....

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag geplaatst bij Andere Vragen, maar plaat hem hier ook even.

Ik heb weer iets bedacht ::)
Ik wil een valkparkiet van goud.
Een hangertje voor aan een ketting.
Het mag een hangertje zijn die zo kant en klaar is, maar ik wil er ook best 1 laten maken met een foto van Binky als voorbeeld.
Weet iemand hoe ik hieraan kan komen????
Ik zoek me suf en vind alleen maar, honden, katten, zelfs ratten, maar geen valkparkiet :(
Er word er 1 verkocht via Jura en Herman en dat weet ik dus al, dus daar aub niet voor reageren ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Mariska

Lieve schat,

Dat is in Canada ::)
En het gaat echt om een hanger ;)

Liefs
Maris!!

Valerie

Wat maakt het uit waar het vandaan komt? Zolang je geen 10-tallen aan verzendkosten moet betalen. Deze kosten nog geen 2 €.
Maar de hangertjes op ebay zijn zilver en daar moet dan een foto in, dus is het ook niet.
Wel kan je bij een juwelier een foto in een gouden hangertje laten maken. Doen ze wel met babyfoto's, ik weet niet of dat wat lijkt, of wil je echt een figuurtje?

carco

Hoi

EEn foto in die oorbellen?
Of zie ik het nu verkeerd?
Het moet echt goud zijn hè, want wij hebben bi Avifauna een mooi hangertje gekocht met een valkje ( met kettinkje) maar die is zilver..
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes mariska

idd hier in belgie graveren ze ook foto's in een gouden hangertje daarvoor moet je bij een juwelier zijn. ik heb een gouden hangertje met de foto op van joran toen hij nog kleiner was (gekregen van mijn man voor verjaardag, nieuwjaar , valentijn, moederdag, huwelijksverjaardag aléja alle feestdagen die er op 1 jaar te vieren vallen  :P) en dat is echt prachtig hoor  :D een valkje zou daar ook mooi op staan  ;) is een heel goed ideetje

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Maris,

Deze kom ik wel tegen, maar is vrij klein om te bekijken,.
Komt overigens ook uit het buitenland hoor

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Mooi zeg: hebben ze zoiets ook op vogelbeurzen??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Nee heb het nog niet eerder gezien geloof ik,.

kwam net ook nog deze tegen op buitenlandse sites

Ze staan er in het zilver, maar zijn ook in het goud leverbaar,. heel erg mooi hoor,. vooral met de vleugels zo wijd

Groetjes
Kirsten

ps en m'n moeder zei vroeger altijd dat ik niets te willen had ;)

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------