De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Riny op 12 januari 2006, 17:55:09
Citaat van: Mariska op 12 januari 2006, 17:27:41

Als Riny dit leest zou ze zeggen "dat kun je toch niet zo vragen Nel" ;D ;D ;D ;D

Maar ik weet van niks en kom van nergens.
groetjes Riny :-*

Is dit een limburgs spreekwoord ;D
Ik ken die uitdrukking niet ::) ;D

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Je moest eens weten wat je van mij nog allemaal kan leren.
Groetjes Riny ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Ik kijk wel uit dat brengt Mike jou komend voorjaar niet mee.
Die is dan veel te bang dat ik een slechte invloed heb op jou.
Groetjes Riny :-*

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Of hij blijft liever bij jou wonen :o ;D :-X

Riny

Ik kan hem er echt niet bij hebben hoor.
Ik heb mijn handen al vol aan mijn Jantje en de dieren.
Groetjes Riny :-*

Mariska

Dat is een pak van me hart, danm laat je hem in ieder geval wel weer gaan ;D ;D ;D

Ik ga beneden even buurten ;)

Liefs
Maris!! :-*

Rianne

carco

Over wat voor gaatje gaat het hier??
Ik denk spannend :blijkt het over een broedblok te gaan! Saai hoor ;D
Trouwens zo deden Harry en Charlie het ook vorig jaar:door de bovenkant naar binnen en door het gat eruit ;D

En Mike ik ben blij dat je je beter voelt, en nu Mariska d'r eigen nog laten verwennen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Citaat van: carco op 12 januari 2006, 21:49:10
Over wat voor gaatje gaat het hier??
Ik denk spannend :blijkt het over een broedblok te gaan! Saai hoor ;D

Whahaha ik dacht het ook. Chico hier heeft het echte gaatje wel gevonden hoor ;D

Ben blij dat het goed met jullie gaat en voor een portie gezelligheid kom ik vaak even hier lezen :D

klusvalk

nou over mij gaatje gaat het in ieder geval niet. ;D
daar is helemaal niets mee aan de hand.
al denk ik dat soms wel aangezien de geur lijkt af en toe wel of ik lichtelijk verrot ben van binnen. ???

gr klussie

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Petra en Cheeky

Mariska

Hoi Allemaal,

Grappig he hoe ik jullie om de tuin leid ;D ;D ;D
Ik weet wel hoe ik jullie moet lokken ;D
Typ gaatje en ze komen als aasgieren op je dagboek af :o ;D :-X

Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen volgens mij, maar als ik eenmaal begin komt het vaak vanzelf wel.
Ze zijn allemaal ontdeugend de laatste dagen.
Snowy produceerd geluid voor 9 ::)
Ik heb het idee dat het komt door het broedblok van Ricky.
Hij roept steeds maar die kant op en is plotseling ook heel erg verliefd op Binky en mij ::) ;D
Alsof 1 nog niet genoeg was.
Binky geeft een slecht voorbeeld volgens mij, want ik heb echt het idee dat Snowy hem na gaat doen met zijn gedrag ten opzichte van mij :o HELP HELP HELP HELP HELP ::) :P
Ze zijn ook nog steeds erg druk met allemaal nieuwe plekjes te ontdekken. De nieuwste plekjes hebben ze gevonden in de keuken, maar ik vind dat wel erg grappig ;D

Salsa denkt nog steeds dat ze kan vliegen en probeerd het steeds opnieuw :-\
Elke keer smakt ze op de grond en loopt dan of het heel gewoon is naar het trappetje en klimt weer omhoog.
Ik denk zelf dat Dr Feld niet dacht dat we haar ook loslieten, want dan had hij het vast niet zo gedaan.
Maar verder gaat het super met haar.
Ik sta er ook versteld van hoeveel soorten groente en fruit ze lekker vind. Dat had ik niet verwacht van een iets ouder valkje uit de dierenwinkel. Het is een echt snoepkont ;D

Misty gaat steeds meer vliegen en ook allemaal nieuwe plekjes ontdekken.
Ik hoef haar maar 20 keer in een uur uit me palm te halen ::)
Maar ze komt nu ook uit haarzelf op te bank zitten :D
Kaily doet een beetje hetzelfde en hij zat gisteren ineens op het schilderij van Loys ;D
Ik heb hem toen gepakt en even bij me genomen en liedjes voor hem gefloten, maar heel erg lang blijft hij nog niet zitten.
Ook niet zo gek, want de laatste tijd had ik niet de puf om daar echt aan te werken. Maar toch is hij best wel heel erg tam en stapt heel gemakkelijk bij je op :D
Echt een poepie!

Met Dopey gaat het ook nog steeds erg vooruit.
Ik kan echt merken dat we haar vertrouwen gewonnen hebben want ze stapt steeds sneller op zonder weg te vliegen :D
Gewoon een lekker ding.
Ben alleen bang dat ze een beetje te dik is en weet niet zo goed hoe ik daar wat aan kan doen.
Ze is de enige en ik vraag me af of ze erg kieskeurig is met het voer en de lekkerste dingen eruit pikt :-\

Ricky is nog steeds helemaal verliefd op haar broedblok ;D
Zo lief om te zien :-*
En zich maar uitsloven voor Ozzy ;D
Ik geniet echt van die 2 en ze zijn de hele dag los zonder dat je er last van heb.
Ze zitten alleen maar op de kooi en in en op het blok.
Je hoeft bij wijze van spreken niet eens op te letten.
Maar nog steeds geen eitje dus en ik zie ze ook niet meer wippen :-\ Ik snap er niks van.
Jullie wel?

En dan heb ik Rumba nog maar daar valt niet zoveel over te vertellen. Ze gaat lekker haar gangetje en speelt af en toe voor acrobaat en verder hoor je haar niet.
Een heel rustig en tevreden niet-tam valkje waar je helemaal geen last van hebt :D ;)
Ik heb ze van de week nog gedouched en dat vind ze wel heel erg lekker :D Salsa trouwens ook, ze gaan er helemaal voor als ik met mijn plantenspuit kom ;D

Nou dat was het dan wel weer voor vandaag ;) Voor nu eigenlijk :D

Liefs
Maris!! 

Roosje

marilyn

hoikes roosje

ik heb ook net het verhaal gelzen en het viel mij ook op  :P

groetjes marilyn