De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi lieve, lieve schatten allemaal,

Ik ben zo druk dat ik helemaal niet aan jullie toe kom :(
Sorry!
Maar om 12.00 werd ik gebelddoor mijn knutselsmurfje dat hij naar huis mocht dus heb ik hem natuurlijk gelijk opgehaald :D
Hij ligt nu even op de bank en ik ben alweer druk aan het schoonmaken want ik krijg zo visite.
Het blijft hier geen halve dag netjes met 9 valken in je huis ::) :P
Mike heeft wel veel pijn natuurlijk, maar ook goeie pijnstillers.
Verder voelt hij zich goed.
Van gisteren weet hij niks meer en dus ook niet wat hij allemaal over doe verpleging riep ;D
Dat heb ik hem vanmorgen verteld en hij schaamde zich dood ;D
Maar geeft niet, ik heb het alleen gehoord en die lieve meiden daar niet ;)
Ik voelde me vanmorgen na een nacht slaap van 11 uur ee3 stuk beter en heb lekker de beestjes verzorgd en 2 uur los gehad. Toen gauw douchen en de honden uitgelaten en eten gegeven en toen kon ik hem ophalen.
Goeie timing dus!!

Even een klein valkennieuwtje.
Ricky ging vanmorgen voor het eerst voor de ingang van het broedblok naar binnen zitten kijken dus wie weet.
Dat heeft ze echt nog niet eerder gedaan.
Ik heb de deksel nu ook steeds open staan als ik thuisben.
Dan kan ze van bovenaf op haar stok ook naar binnen gluren en dat doet ze ook volop. Plus dat het wat lichter is binnen!

Nou ik ga gauw even dweilen en kom vanavond weer even bij jullie terug ;)

Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes :-*
Jullie weten niet hoe goed dat me doet en mij steunt.
Ik heb er gewoon geen andere woorden voor.
Jullie zijn echt lief!!

En Skye,
Ik denk dat me schoonmoeder mij zo komt verwennen en dat pak ik zeker aan!! ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha die Maris!

Heel herkenbaar jouw verhaal als je zo tegen je eindje aan loopt! Goed dat je dan toch even voor jezelf kiest. De vogels kunnen er best tegen hoor, een keertje niet eruit! Hopelijk heb je lekker geslapen en ben je weer een beetje bijgetankt!

Wens Mike veel sterkte toe namens Cor en mij! Fijn dat hij inmiddels weer thuis is! Daar is de verzorging ongetwijfeld zodanig dat hij makkelijk aan sigaretten en koffie kan komen!  ;) ;D

Liefs,
Peet

Riny

7 januari 2006, 16:17:48 #2118 Last Edit: 7 januari 2006, 17:39:53 by Riny
Hoy Mariska en Mike                           
Ik ben blij te lezen dat Mike weer thuis is.
Nu kan mijn kaarsje ook uitgeblazen worden.
Heel veel beterschapswensen van Riny :-* :-*

klusvalk

hallo allemaal,
ben weer thuis bij het vrouwtje die lieverd
nou ik hou het hier niet zo heel lang uoit heb nu heel veel pijn maar goed dat gaat ook wel weer over
toch wilde ik iedereen even per. bedanken dus bij deze

gr. en liefs mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

ManjaV

Hoi Mike,

Veel sterkte met herstellen, doe maar lekker rustig aan.

Hey Mariska,

Rust jij ook maar lekker uit! En idd, de valkjes kunnen zich met elkaar ook prima vermaken zonder dat ze er een keertje uit zijn :D

Liefs
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

bobbie

Hoi hoi,

Kom ik een paar dagen niet, gebeurd er weer heel wat :o. heb ik niet kunnen duimen voor jullie  :-\

Gelukkig is het achter de rug. Nu zal al de spanning er wel uitkomen bij je Maris, daar wordt je ook zo moe van. Gelukkig is je smurf weer thuis en kan je hem lekker verwennen. De birdies kunnen wel een dagje zonder aandacht hoor, die hebben elkaar ook.

Veel  sterkte de komende tijd en ik hoop dat de wonden snel herstellen.

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi mariska en Mike
Fijn dat je weer thuis bent , nu de uitslagen nog , ook weer spannend , maar lekker samen de tijd nemen om bij te komen , lekker lang uitslapen , lekker ontbijtje op bed morgen , en samen genieten van jullie valkjes .
Groetjes Gonnie

Gerda

Hoi Maris,

Probeer maar even lekker tot rust te komen nu!!!
Weten jullie al wanneer de uitslag komt. (Was het nu alleen op kweek gezet of ook naar pathologie gestuurd??)
O ja, en als je de komende tijd zo maar eens om niets in huilen uitbarst is dat heel normaal hoor. Want jullie hebben gewoon maanden met en in spanning geleefd!!!

Mike,

Wat heerlijk voor je dat het achter de rug is. Nu nog duimen voor een goede uitslag.

Genieten jullie maar lekker dat het achter de rug is!!!

Liefs, Gerda

Olga en Hans

Hoi Maris en Mike,

Fijn dat Mike weer zo snel thuis is, daar sterk je toch het meeste aan  ;) bij je lieve vrouwtje  :D. Nou ook maar hopen dat de pijn snel minder wordt nu dit achter de rug is.
Samen uitrusten en lekker genieten van elkaar  :D ;D.

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Ankie

Hoi Mike en Maris

Welkom terug in Almere Mike !!!
Ik kom gauw bij jullie buurten en zal maar niet wachten tot de eitjes er zijn !!
Zodra Mike weer wat is opgeknapt kom ik jullie valkjes bewonderen !!! Ik ben heel erg benieuwd .

Groet van Ankie

carco

Hoi

Gelukkig zijn jullie weer saampjes thuis.
De pijn zal wel afzakken en anders kan Mike het mooi op Mariska botvieren ipv op de verpleging ;D
Niet te veel doen trouwens hoor Mike.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Een dikke  :-* terug van Mike en mij.
Ik wou nog even zeggen dat ik ook zeker voor jullie ga duimen als Ed weer moet voor zijn preventieve scoloscopie ;)
Het lijkt me heel moeilijk als je dat elk jaar moet doen.
De spanning is bij ons nu al zo groot.
Buiten dat is het natuurlijk ook nog een vervelend onderzoek.
Ik leef met jullie mee :-*

Hoi Peet,

Ik ben blij dat hij thuis is en hij was maar 1,5 dag weg, maar toch ben ik dood en doodmoe :-\
Maar ik probeer wel op tijd te gaan slapen en er even aan toe te geven als het nodig is.
Alleen op die manier kan ik zo goed mogelijk voor Mike zorgen.
Hij probeert wel dingen zelf te doen, maar dat heb ik eigenlijk liever niet. Laat mij maar lekker voor hem zorgen tot de pijn minder word ;)
Ik voel me altijd gelijk schuldig als ik de valkjes er een keer niet uit haal :-[ Terwijl ze er 's ochtends ook 2,5 uur uit waren geweest. Maar heel soms moet je even voor jezelf kiezen.
En inderdaad heb ik vrijdagavond al gezorgd dat er genoeg sigaretten en koffie in huis was ;D
Maar hij is ook veel vrolijker nu en ondanks alles hebben we gisteren veel gelachen samen.
Al wil hij liever niet omdat dat pijn doet natuurlijk.

Dank jullie wel voor jullie steun :-*
Jullie weten natuurlijk ook heel goed wat voor impact zo'n buikoperatie heeft!

Hoi Riny,

Je hebt je kaarsje 's nachts toch wel uitgeblazen he ;D
Is gevaarlijk hoor ;)
Heel lief dat je zo met ons meeleeft en dank je wel voor je beterschapswensen :-*

Hoi Manja,

Dank je wel voor je steun, ook namens Mike natuurlijk :-*
Gelukkig heb ik hele lieve en makkelijke valkjes die zich in de kooi ook heel goed vermaken.
Maar toch heb ik de avondronde maar 1 keer overgeslagen hoor.
Ik heb ze veel te graag los in de kamer ;)

Hoi Nel,

Voel je niet schuldig hoor ;)
Wij weten heus wel dat je met ons meeleeft!
Gelukkig is het achter de rug en nu maar hopen dat de uitslag van de kweek goed is.
Ik probeer ook mijn rust een beetje te nemen.
En inderdaad merk ik nu al dat er een last van mijn schouders is gevallen. 4 maanden opgeladen en nu is er eindelijk wat gebeurd ;) De vermoeidheid zal nu hopelijk snel minder worden.

Dank je wel voor je steun :-*

Hoi Gonnie,

Heerlijk dat hij weer thuis is :D
Ik zorg veel liever zelf voor hem ;)
Normaal doet hij 's ochtends altijd de honden en ik de valkjes.
Nu doe ik natuurlijk allebei dus ik dacht ik laat hem heerlijk liggen in ons warme waterbed, maar hij stond vlak na mij op ::)
Snap jij dat nou? ::)
Leker samen koffie gedronken en van de valkjes en de honden zitten genieten ;)
En nu ga ik zo een lekker broodje voor hem maken met van alles wat hij lekker vind ;)
Dus eigenlijk hebben we het prima zo samen :D

Nu maar hopen dat de uitslag goed is!
Dank je wel voor je steun :-*

Hoi Gerda,

Ik probeer wel mijn rust een beetje te nemen, maar zoals gisteren is dat toch moeilijk als je visite krijgt.
Daarom had ik gisteravond ook geen puf meer om hier te komen.
Wat je zegt over in huilen uitbarsten klopt precies.
Dan ontlaad je echt die spanning van al die tijd.
Al die tijd moest je sterk blijven en als het achter de rug is komt het eruit. Dat heb ik dus al gehad vrijdag.
Kon niet meer stoppen.
Maar nu voel ik me al veel beter ;)

Van dat op kweek zetten of ook naar pathologie sturen weten we dus niet :-\ Ik zal daar morgen eens over bellen.
Mike heeft gisterochtend de dokter gemist voordat hij naar huis mocht.

Dank je wel voor je steun, natuurlijk ook namens Mike :-*

Hoi Olga,

Wij zijn ook blij dat hij weer thuis is ;)
Opknappen en aansterken doe je toch het liefste in je eigen huisje met je familie om je heen denk ik.
Ik probeer hem zoveel mogelijk te verwennen.
We rusten lekker uit en genieten van de beestjes al gaat dat Mike iets makkelijker af als mij ;)
En inderdaad nu maar hopen dat de pijn snel minder word, want dat is nog behoorlijk :-\

Jij natuurlijk ook bedankt voor je steun :-*

Hoi Ankie,

Hoi Ankie,

Zeker fijn dat hij weer thuis is in ons eigen Almere met van die fijne buren ;D ;)
Ik hoop dat Mike gauw opknapt en dan spreken we zeker wat af :D

Hoi Caroline,

Heerlijk weer samen thuis zijn :D
Tot nu toe heeft hij nog veel pijn en dat zal ook nog wel eventjes duren, maar gaat ook vanzelf weer een keer over ;)
En hij mag zich gerust botvieren op mij hoor, daar ben ik zo klaar mee ;D ;)

Ik ga me mannetje weer even verzorgen beneden ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Heb je even een IM gestuurd :D
Natuurlijk is het het gezelligst als de valkjes los in je kamer rondvliegen :D Dat vind ik ook altijd leuk.
Maar ze hebben iig gezelschap aan elkaar, als ze in het kooitje blijven zitten.
Ik hoop dat jullie uit kunnen rusten van de doorgestane spanning. En dat Mike weer helemaal herstelt.

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Nou weer even wat valkennieuws vanuit Almere.

Vanaf dat ik houtvezel in het broedblok heb zitten heb ik het broedblok ook steeds open staan. De kooi ook, behalve als de anderen los zijn. Dat vind ik veel te onrustig.
En vanaf vandaag kruipt Ricky er steeds in :D
Ze is haast de hele dag los en zit continu op of in het broedblok ;)
Dat vind ik dus heel goed nieuws.
Nou kwam ik alleen vanmiddag tot de ontdekking dat het gat te klein is voor Ozzy ::)
We wisten dat hij aan de kleine kant was en hadden die van Ankie ook al groter gemaakt.
Maar wij en Herman dachten dat het toch wel zou lukken.
Maar aangezien Ozzy toch wel een behoorlijke valk is blijkt het toch iets te krap.
Daar gaan we zo even iets aan doen.
Maar erin kan hij zowiezo omdat alles de hele dag open is.

Mike zijn pijn is vandaag minder als gisteren, maar nog steeds flink pijnlijk natuurlijk.
Zelf heeft hij het idee dat de pijn die hij had weg is, maar laten we niet te vroeg juichen.
Helaas krijgen we de uitslag de 25ste pas ::)
Dat is nog best lang dus we gaan morgen toch even vragen of dat niet eerder kan.

En vanmiddag heeft me vader hier een hometrainer voor mij gebracht zodat ik lekker kan gaan fietsen om mijn conditie en gewicht weer een klein beetje op peil te krijgen.
Daar ben ik helemaal happy mee.
Hij had hem van mijn broer, maar gebruikte hem niet dus heb ik gevraagd of ik hem mocht hebben.
En dat mocht :D

Nou dat was het weer even voor nu!

Liefs
Maris!!