De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Roosje

Nou, zoals iedereen al zei, hij is toppie! Heb ervan genoten :D

Caroline

13 december 2005, 00:42:51 #1576 Last Edit: 13 december 2005, 00:55:25 by Caroline
Hoi Mike & Maris,

Aller eerst heel veel sterkte voor jullie allebei morgen. Ik hoop voor jullie dat er wel iets met de onderzoeken naar buiten is gekomen zodat Mike in ieder geval geholpen kan worden, Wel zal ik duimen dat het niet iets ernstigs is.

En het filmpje, wat je zelf al aan gaf, hij is errrug mooi geworden maar ook errrrug lang hoor, om half één 's nachts had ik moeite om mijn oogjes open te houden maar het was de moeite waard.  :D

Liefs Caroline  :-*

PS. Ik heb het laatste zinnetje niet kunnen lezen dat sprong te snel weg.  :-\ Voor altijd..............................................
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

IK DENK AAN JULLIE.....IK DENK AAN JULLIE....IK DENK AAN JULLIE...

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Valerie

Sterkte vandag! Ik denk aan jullie.
Vandaag wordt mijn zus geopereerd. Niks ernstigs, gewoon het neusbeetje verkleinen omdat daar de keelonstekingen bleken vandaan te komen. Toch moet ze volledig onder narcose. Dus kan vandaag heel wat afdenken.
Groetjes,

Valerie

Ankie

Hoi Mike en Maris

Ik hoop dat we straks goed nieuws zullen lezen hier !!
Ook ik denk aan jullie !!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik beantwoord jullie even allemaal tegelijk hoor ;)
We zijn vanmorgen geweest en waren door de file een half uur te laat :o, maar evengoed werden we snel geholpen en nam hij echt de tijd voor ons.
We waren bij de MDL-arts die uiteindelijk ook in moet grijpen als er wat moet gebeuren.
Uit de PET-scan bleek dat dat "abces" er nog steeds zit.
Verder hebben ze niks kunnen ontdekken gelukkig :D
De pijn moet dus echt daar vandaan komen.
Wat het precies is kunnen ze nu niet zeggen, maar de arts denkt een abces en geen tumor. Maar zekerheid is er pas als ze het aanprikken en op kweek zetten. Dit gaat dus met spoed gebeuren. De bedoeling is toch wel binnen een week.
Dus we wachten nu op een telefoontje wanneer het gebeurd.
Toen we er zaten belde de radioloog dat hij er bij kan, maar nog moet bekijken wat de beste manier is. Onder begeleiding van CT of echo.
De pijn wordt veroorzaakt doordat dat "ding" tussen de grote spier van je bekken naar je bovenbeen en de darm in zit.
Ongetwijfeld drukt hij daar ergens op ondanks dat hij niet groot is. Waar hij precies aan gehecht zit kunnen ze zo nog niet zeggen.

Heel erg lief dat jullie aan ons gedacht hebben, voor ons geduimt hebben en kaarsjes hebben gebrand. Dat heeft vast geholpen, want slecht nieuws hebben we niet gehad ;)
Jullie zijn echt schatten :-* :-* :-*

En wat het filmpje betreft, hij is lang!!!
Daarom zei ik dat ook van tevoren ;)
Maar als er ooit eentje niet meer is heb ik alle beelden die mij zo dierbaar zijn allemaal vastgelegd. Er zat niet 1 foto meer in die ik eruit kon halen. Deze zijn mij allemaal dierbaar!
Maar voor anderen kan ik me voorstellen dat het heel lang duurt hoor ;)
Maar ik geniet van elke seconde van dat kwartier :D :D :D.

De laatste tekst krijg ik niet verlengd helaas >:(, maar er staat "voor altijd in ons hart!"

PS We hadden nog niet gereageerd, maar Mike heeft al jullie berichten nog gelezen gisteravond en dat deed hem heel goed!!

Liefs
Maris!!

Hoi Ankie,
Ik zag je nog net en ik heb dus best wel goed nieuws zoals je gelezen hebt!! :D ;)
Lief dat je aan ons denkt :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Fijn dat jullie nu toch redelijk goed nieuws hebben en dat Mike met een week wordt geholpen. Laten we hopen dat het abces goed verwijderbaar is en dat daarmee inderdaad alle klachten verdwijnen! Wat zou dat heerlijk zijn voor Mike, maar ook voor jou!!! Eindelijk weer "normaal" doen!!! Ik gun het jullie van harte!

Veel liefs en een dikke kus voor jullie alletwee!
(ja... Mike... op de wang hoor!... ;) :P )

Peet

Kirsten

Hoi Maris en Mike,

Gelukkig is er niets geks gevonden is,. Binnen een week is wel snel, maar wie weet is hij voor de kerst alweer goed opgeknapt en kan mike zonder pijn het nieuwe jaar in.
Ik hoop het zo voor jullie

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Mike & Maris,

Gefeliciteerd met het goeie nieuws!!

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Nou ik ben net gebeld!
Het gaat donderdag al gebeuren :o
Dus gauw me afspraken afgezegd, want ik ga natuurlijk mee.
Hij word voor een paar uur opgenomen en dan word die punctie gedaan.
Een week later krijgen we de uitslag al van de kweek :o
Ik ben heel benieuwd. Laat er maar gewoon pus uit lopen tijdens de punctie en dan zijn wij gerustgesteld ;)

Liefs
Maris!!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 13 december 2005, 13:52:19
Veel liefs en een dikke kus voor jullie alletwee!
(ja... Mike... op de wang hoor!... ;) :P )

Peet

Aaaah, wat jammer nou voor Mike ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hoihoi,

Fijn dat jullie nu tenminste een beetje weten hoe en wat. Ik ben blij dat het niets "engs" is.

Ik hoop maar dat dat telefoontje dan gauw komt, en liefst nog voor de kerstdagen zodat jullie daarna tenminste wat rust hebben.

Dikke knuffel en zoen voor allebei :-*

gonnie

Hoi Mariska
Gelukkig dat is teminste voorlopig heel goed nieuws, hopelijk weten jullie nog voor de kerst wat het wel is , wat een opluchting.sucses jullie donderdag.
groetjes Gonnie

Riny

Hoy Mariska en Mike
Nou van mij krijgen jullie allebei 3 dikke klapzoenen.
Wat ben ik blij voor jullie en ook dat ze er nu zo snel mee doorgaan.
We duimen dat jullie dan een onbezorgde kerst kunnen vieren.
En dan op naar het nieuwe jaar vol vreugde en zonneschijn
waarin verdriet en zorgen twee onbekenden zijn.
Knuffels Riny :-* :-*