De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Ik wacht in ieder geval niet tot haar kop helemaal kaal is zoals andere mensen ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

eefje nieuwenburg

hoi Mariska en Nellie,
ik wilde even zeggen dat ik het heel fijn vind dat de dames bij mariska een nieuw huisje hebben gevonden!
ik hoop dat alles goed komt ook met het plukken.
succes in ieder geval!

groetjes eefje

Mariska

Hoi Eefje,

Ook een gelukkig huisje en niks geen stuiterballen in de kooi!!!
Raar he?!
En alle andere verhalen van jou vind ik hier ook niks van terug.
Gelukkig maar!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

:-X :-X :-X :-X :-X :-X

Shirly

Hoi Mariska,

Wat een gedoe zeg met je valkjes. Maar inderdaad die nieuwe haarstijl staat wel goed. Beetje Gel en klaar is kees. Nooit meer je kuif in model brengen. Je bent zo klaar.  ;)

Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ze niet meer plukken aan elkaar.

Mariska

Hoi Shirly,

Bedoel je bij mij of bij Dopey ;D
Die heeft ook een nieuwe stijl kuif, VETKUIF ;D

Groetjes
Maris!!

ROCKS

9 december 2005, 22:39:16 #1536 Last Edit: 10 december 2005, 14:15:05 by rocks
Hallo Mariska en Riny,

Nou, op de vraag waarom ik hierover nooit contact heb gehad met een DA kan ik makkelijk antwoorde geven: bij mij gebeurde dit dus niet!!! Het is pas begonnen toen ze bij iemand anders waren. Dus daarom heb ik er nooit over gesproken met Feld.
Het enige probleem wat hier speelde was dat Ricky zo aan het "leggen" bleef, en dat ze het in haar eentje moest doen. Dat was HET probleem, bij mij was het plukken ook niet zo erg als nu. Dopey was (toen ze terug kwam van iemand anders)  ook heel erg kaal, ze had geen kuifje meer. Het is bij iemand anders  begonnen. De rollen waren nu omgekeerd. Ricky was een mager, verfrommeld popje, ze was in heel slechte conditie, maar Dopey was echt prachtig, zat goed in haar veertjes. Toen ze bij iemand anders vandaan kwamen was Ricky schitterend, en Dopey niet meer, door het plukken. Het trok hier gelukkig weer bij, omdat Ricky gelijk weer eitjes ging leggen en Dopey dus weer even ontzien werd. Na de eitjes ging ze weer beginnnen. Als ik  naar bed ging deed ik Dopey ook al apart van Ricky en als ik moest werken. Dopey is daar gelukkig heel makkelijk in, dat scheelt, ze kon wel apart van Ricky, in een andere kooi.  Alles groeide weer aardig bij.
Pfff, ik hoop dat het goed komt, maar als ik dit zo zie en lees heb ik weinig hoop. Dan zit er inderdaad niet anders op dan ze uit elkaar te halen, helaas. Hopen dat Ricky snel aan de "man" is, dan "vergeet" ze Doop weer ff.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kirsten

Hoi Maris,

Ik ben blij dat je Feld gebeld hebt,. Met andere opties dacht ik ook in eerste instantie aan scheiden van die twee. Ik ben blij dat je zulk goed advies gekregen hebt en mijn dagboek nog geholpen heeft,. Zo zie je maar we helpen hier allemaal elkaar door ervaringen en ideeën uit te wisselen.
Ik hoop dat het nu beter gaat,. je doet in ieder geval super je best! Petje af! :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Nellie,

Ik ga ze ook echt apart doen en inderdaad toen ik ze bij je ophaalde was het juist erg opgeknapt.
Maar hier heeft ze geen man en begint het toch weer helaas.
Dopey is heel makkelijk en vanaf morgen zet ik haar over.
Daar is ze heel makkelijk in heb ik al gemerkt.
Het klinkt logisch dat Ricky haar niet meer accepteerd ;)

Maar alles komt goed hoor Nellie, maak je niet druk ;)

Groetjes
Maris!!

Kirsten

Hoi Nellie,

Ik denk zeker dat dit allemaal goed komt,. het belangrijkste is nu tijd, rust en geduld,. maar goed komen doet het zeker, Maris en Mike zorgen super voor die twee,. dus geen zorgen maken hoor, al snap ik best dat je dat wel een beetje doet.

Groetjes
Kirsten

Mariska

Hoi Kirsten,

Dank je wel voor je goede adviezen en je steun en lieve woorden :-*.
Dat doet me goed!
Ze gaven beiden geen kick toen ik ze vanmiddag apart had dus dat is goed nieuws.
Dopey was los of op de andere kooi en Ricky in de voliere en dat ging prima :D ;)

Groetjes
Maris!!

ROCKS

Hoi Kirsten,

Het laatst waar ik  me druk om maak is de verzorging van die twee!! Haha, echt. Ze hebben het gewoon super getroffen daar, dus dat zit wel goed. Maar het blijft toch raar, dat zoiets ineens gebeurt. Wisten we maar waardoor of wat je het beste kan doen, dan was het probleem er al lang niet meer geweest. Ach....we zien wel.

Groetjes en iedereen een fijn weekend!! Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

klusvalk

halloooooooooooo allemaallllllllllllllll ;D
nu wil ik het toch weten he ik krijg zelf ook een kaal plekie
boven op mijn hoofd zou maris mij ook niet meer accepteren en dat ze mij s'nachts ook plukt  ??? ??? ??? ;D ;D ;D

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Kirsten

whahaha Mike,. wie weet! Ik zou er eens uierzalf op smeren ;)

Groetjes
Kirsten

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.