De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi,

Gaat heel goed zie ik met de birdies :D. Geweldig. Leuke foto's ook.

Pietje reageerde als een stier op een rooie lap.

Het had het effect op Pietje als een rooie lap op een stier.

Deze 2 stellingen hierboven zijn goed.

Wathever, er is toch geen wasmachine te winnen :-\ :P

Groetjes, Nel :)

Mariska

Precies Nel, jij ziet het verschil!!!
En het gaat zeker heel goed met Ricky en Dopey :D :D :D

En Nellie, wat was er eigenlijk te winnen ;D ;D ;D
Grapje hoor, ik heb al iets prachtigs van je gekregen ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Tjeee Maris... in 1 dag weer 2 pagina's! Hoe krijg je het voor elkaar meid! Ik dacht dat ik redelijk bij was....!

Allereerst: prachtige foto's van je nieuwkomertjes! Leuk dat ze het allemaal zo gelaten over zich laten komen en al zo naar elkaar roepen! Het lijkt erop dat ze zich dan toch al vrij snel thuis voelden en da's een goed begin! Ook leuk voor Nellie om te horen, al vond ik het ook heel goed van je dat je schreef dat je de WAARHEID wilde vertellen, ook als het minder goed zou gaan!

Ik las ergens dat het met Mike nog steeds niet echt lekker gaat?! Hopelijk kan hij het uithouden totdat de laatste onderzoeken zijn afgerond en julie de uitslagen hebben! Laten we van harte hopen dat jullie voor de kerst in ieder geval weten waar alles vandaan komt! En dan flink knallend het nieuwe jaar in in betere gezondheid!!! Da's mijn wens!

Knuf,
Peet

Mariska

Daar zijn we weer ;D ;)
Ik heb Nellie beloofd veel verslag uit te brengen en dan doe ik dat ook ;).
Weer even wat foto's!

Ricky lekker aan het knabbelen op een zaadstokje :D

Ricky aan het snoepen van een takje basilicum :D

Dopey aan het snoepen van het zaadstokje :D

Ricky weer met de basilicum :D

Kijk Ricky op de achtergrond op de schommel zitten :D

YAM YAM :P

Binky probeerd inzijn buidel ook iets mee te nemen ::)
Bink je heb geen buidel ;D ;)

Misty pelt een zonnepit :D

Deze tak hebben we van Nellie gekregen :o ;D
We hebben de kleine sprietjes eraf gehaald en hem opgehangen aan het plafond.
Kaily was de eerste die er op wou natuurlijk :D ;)

YOEHOE, hier ben ik ;D

Lekker gapen ;)

Rek en strekfoto ;D

Snowy werd ook nieuwsgierig :D

Lekker knabbelen ;)

Lekker he :P :P :P

De meiden hebben niet op de tak gezeten, want die waren moe ;)

Snowy ging even bij ze buurten :D

En van binnen moest hij ook even buurten ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Mariske
Wat geweldig die foto`s , en wat fijn dat je die tak hebt gekregen , woont Nel bij je in de buurt ?
groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Peet,

Het gaat zo hard omdat ik extra verslag doe voor Nellie en Danny ;) Dat had ik beloofd. Ik heb alles van vandaag opgeschreven en foto's van gemaakt behalve als ze slapen ;D ;).
Het gaat heel erg goed, maar als dat niet zo was geweest had ik dat ook eerlijk gezegd. Eerlijkheid duurt het langst toch?! Maar ze zijn helemaal op hun gemak en gaan heerlijk hun gangetje.

Ik vind dat je een hele mooie wens voor ons heb  :-*.
Ik hoop dat hij uitkomt ;)

Liefs en een dikke knuf
Maris!!

Hoi Gonnie,

Nou ik heb ook me best gedaan op die foto's ;)
Speciaal voor Nellie en Danny, maar natuurlijk ook voor jullie allemaal ;)
Die tak is echt prachtig en ik ben er heel blij mee.
Nellie woont 3 kwartier bij mij vandaan!

Groetjes
Maris!!

marilyn

heyyyyyyyyy
prachtige foto's zeg en die boomtak in huis daar zullen ze wel blij mee zijn denk ik  :D ze zullen er uren in doorbrengen daar ben ik zeker van

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Marilyn,

Ik ben zeker dolblij met die tak en ook met hoe Mike hem opgehangen heeft. Super gewoon.
Ik weet zeker dat de valkjes daar heel blij mee zijn.
Ricky en Dopey zijn ook zo'n tak gewend in de huiskamer, maar nu waren ze moe ;D ;)

Groetjes
Maris!!

ROCKS

Hoi Mariska,

Ohhh, jeetje, ik heb nu net de nieuwe foto's gezien, en krijg toch wel weer effies een brokje in me keel, hoor. Het is toch nog een vreemd iets, als je je "eigen" meiden bij iemand anders ziet zitten, maar dat had ik bij die ander ook.

Ze zitten er wel relaxed bij hoor Maris, en petje af voor de foto's. Ik vind ook de kooi erg mooi en leuk ingericht voor ze.
En de tak......ach ja.....wat kan ik daar nou nog van zeggen? GEWELDIG!
Zullen ze echt wel veel plezier van beleven,zeker weten.
Nu nog de meiden erin, maar die kunnen denk niet zo hoog komen, nu? Of kunnen ze wel wat vliegen, ik weet het niet, daarom vraag ik het maar?

Maris, als je me een zeikerd vind, sorry!
Ik vind dat je het onwijs goed doet, met ze, echt.
Ben blij dat ik ze toch nog iedere dag zie, en dat maffe gevoel wat ik er nog bij heb gaat vanzelf wel weer weg.

Je hoeft echt niet elke dag foto's te maken hoor(voor ons), het moet wel leuk voor je blijven en zeker geen verplichting worden.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Valerie

Wat een mooie valkjes zijn het Maris! Die gaan het heel erg goed hebben bij je!  :-*
Nu moet ik nog heel de vorige pagina doorlezen...  :P

Kirsten

Hoi Maris,

Het wordt tijd voor een nieuwe naam voor je dagboek,. hahah zo wordt ie wel erg lang :D

Ricky en Dopey zitten er lekker op hun gemak bij, ik heb het gevoel dat dit helemaal goed gaat komen. Wat lief van je dat je verslag doet voor Nellie ,.  :-*

Ik kom gauw weer lezen hoe het gaat

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Leuk hoor dat je zoveel schrijft, en de foto's waren ook weer fantastisch! Bedankt hoor :D Ben blij dat het zo goed gaat. Die tak is erg leuk zo. Je bent nu vast heel trots op je beestenboeltje :)

klusvalk

hallo allemaal,
ik leef nog wel hoor :)
maar heb de laatste dagen niet meer zo veel puf en ben ook steeds beroerd.
ik ben wel de laatste dagen als ik me effe wat beter voelde
een half uutje in mijn valkhut geweest. om een broed blok/kist te maken en ik moet zeggen dat hij behoorlijk geluk is en dat voor het eerste exemplaar. ;)
ik laat maris er wel effe een foto van maken en hier opzetten.
wel wil ik de volgende die ik ga maken uitrusten met een plasma scherm en een dvd speler en ik denk dan ik er ook maar een pc.tje in zet kunnen die jongen gelijk valkparkiet.com op ;D ;D ;D

en ik moet toch ook weer even zeggen dat mijn vrouwtje weer hele mooie foto's heb gemaakt echt toppie babe ;)
maar ik heb EEN foto gezien moeten jullie mij toch eens vertellen welke mutatie dat het is een foto van een valkje met hele grove krullen ;D ;D ;D

groetjes en lief mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Mariska

Hoi Nellie,

Ik beantwoord even 1 vraag en de rest komt morgen ;).
Ze kunnen nog goed vliegen. Zeker 3 rondjes door de kamer.
Maar zijn sneller moe dus hebben wij makkelijker de laatste adem. Ik heb niet veel geknipt. maar ze kunnen nog overal komen en ook nog net zo hoog ;)
Dus jou meiden kunnen heerlijk in die tak zitten ;)

Groetjes
Maris!!

Agnes

OOOHHHHH, ik wil ook zo'n tak (tikt ze jaloers ;) )

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.