De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Marilyn,

Ben blij dat je van me foto's genoten heb :D
Dat doet me alweer goed ;)
Ze zijn ook zo lief en leuk :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Jep, ze waren alweer super ;D

Agnes

Vind ik ook ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Het was weer genieten met die mooie foto's  :D :D :D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Monky

Hi Mariska,
Wat een gave foto's toch weer!

Ik heb trouwens een vraagje aan je en heb je een IM gestuurd.

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi Maris,

Wat jammer dat jij niet helemaal lekker in je vel zit,. kop op he en als we wat voor je kunnen doen, geef een gil,.

Je verwent ons elke keer weer met prachtige foto's, super!
en ze zijn stuk voor stuk weer prachtig
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Maris,

Superfoto's weer meid!!

Geniet je lekker van je weekendje weer samen met Mike!!  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Het lukt me momenteel niet om hele verhalen te typen, maar foto's plaatsen wil ik wel dus dan zo me dagboekje maar bijhouden ;)

Mijn eerste echte gaapfoto ;D

Mijn tweede echt gaapfoto ;D

Misty trekt aan de noodrem ;D

Samen een broodje honing eten :P

Misty gaat weer ramen lappen en Snowy staafmixen ;D

Snowy komt ook een hapje mee eten :P

Misty en Boy :D

Cindy wil Loys een kusje geven :-*

Snowy en de kleine slofjes ;D

:-*

:-*

Liefs
Maris!!

PS Sorry dat ik even niet op jullie berichten reageer, maar ik lees ze wel allemaal hoor.
Ik maak het binnenkort allemaal goed ;)

marilyn

hoikes mariska

op die manier kunnen wij ook van je dagboekje genieten hé meid  ;) als je voelt dat je je niet lekker voelt in je vel neem dan gewoon nog wat tijd wij wachten wel en genieten ondertussen van de alweer prachtige foto's !!!!!!!!!!!!!! en hemeltje lief alweer zoveel vliegfoto's  8) de beroemde sloffen ben ik ook weer tegen gekomen  :D
maw je hebt weer enorm je best gedaan om ons te verwennen met zo'n mooie foto's  :D
thx meid ik heb er van genoten  :-*

liefs en knuffs
marilyn

Monky

Hi Mariska,

Nogmaals bedankt voor je reactie op mijn IM.
Als ik dan lees dat je niet zo veel zin hebt om te schrijven, ben ik je extra dankbaar.

Maar uh...Foto's zeggen soms net zo veel als een verhaalj, dus als je het niet met woorden kan zeggen...schiet dan een zooi foto's. Wij genieten wel  ;D  Ik moet zeggen dat ik echt helemaal gek ben op deze:

Echt, wat een lekker koppie  ;D

Hou je taai hè en doe rustig aan als dat is wat je nodig hebt. Luister naar je lijf  ;D

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Marilyn,

Het schrijven lukt gewoon even niet, maar de foto's vertellen vaak ook een hoop ;)
En de beroemde sloffen waren deze keer van de kleine meid ;D
Die heeft dezelfde, me nichtje ook ;D

Bedankt voor al je mails, hier en prive :-*
Ik lees ze allemaal hoor en put daar wel steun uit ;)

Hoi Monique,

Momenteel voel ik me niet zo goed en kan ik het even niet opbrengen om hier veel te schrijven, maar ik heb je graag geholpen ;)
Met de kanarie komt vast goed.
Het zijn hele makkelijke vogeltjes, ook naar andere vogels toe!

Wat een mooie foto he van Misty :-*
Daar kan ik echt van genieten als dat koppie zo zie ;)

En inderdaad, foto's kunnen net zoveel zeggen als een verhaal en daarom hou ik het zo maar even bij.
Net als bij jou is foto's maken voor mij ook vaak een goeie afleiding ;)

Ik doe rustig aan en neem de tijd voor mezelf, soms moet je wel!

Liefs
Maris!!

Petra en Cheeky

Ha die Maris!

Ook al een beetje out? Kan gebeuren meid! Neem lekker even de tijd voor jezelf! Misschien ook wel een reactie op de afgelopen periode, waarin je zo sterk moest zijn voor Mike! Dan vergeet je jezelf even! Helaas kom je die vaak na afloop dubbel tegen!

Hoe dan ook, al reageer ik niet dagelijks meer, ik denk wel aan je en leef met je mee! Je kunt me altijd IMmen of mailen!

Liefs en sterkte!

Peet

Mariska

He Peet,

Als ik jou bericht lees heb ik gelijk zin alles eruit te knallen wat me dwars zit, gek he?!
Bovendien kan ik dat nu niet eens, want ik heb het zelf niet eens op een rijtje ::)
Gelukkig heb ik me beestjes en daar me afleiding van.
Ik denk dat je gelijk heb, want het ging mis met mij toen Mike weer beter en wel aan het werk ging.

Ik reageer momenteel ook weinig tot niet omdat ik het even niet op kan brengen, maar denk natuurlijk ook aan jou :-*

En de oplossing voor alles kondigt zich mischien morgen wel aan. Heb een afspraak morgenmiddag en je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel ;)

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Liefs
Maris!! :-*

PS Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat en je je een beetje door de drukte heen weet te werken ;)

Roosje

Ik hoop dat het wat is morgen! Het zou toch fijn zijn als dat je al een stuk vooruit helpt. Dat heb je nu echt nodig. Ik zal aan je denken :-*