De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Skye,

Ik vond ze zelf ook wel mooi deze keer ::) ;D
Vooral die laaste 2, maar de anderen zijn ook mooi en grappig.
Binky is echt mijn liefje :-*
Mijn eerste en supertam.
Ik ben zijn popje ;D ::)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Skye

Mariska

Binky is 14 maanden en mocht van mij gaan wipwappen met Ricky, maar hij wou niet :o ::) ;D
Vandaar dat Ozzy erbij is gekocht en die wou wel ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Mariska

wat een mooie foto`s zijn dat , je hebt inderdaad prachtige valkjes , binky vind ik persoonlijk de mooiste , maar dat komt omdat ik zo een zelf graag wil.
Groetjes Gonnie

marga

Citaat van: Mariska op  4 januari 2006, 13:19:53
Hoi Rianne,

Ik heb beukensnippers 6mm, dus ook behoorlijk fijn.

Zou ze een eierdoosje fijn vinden of snippers daarvan ???
Of snippers van een lege keukenrol ???

Groetjes
Maris!!

hoi maris
ik gebruik in de blokken houtmot dat bevald me prima
groetjes marga

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Wat heb je je valkjes weer mooi op de foto gezet  :D.
Dat ze de touwtjes zo leuk speelgoed vinden is bij ons ook zo. Ik heb ze van het weekend ook eens een wc rol gegeven aan een touwtje, maar het touwtje vinden ze leuker dan de wc rol  :D. Hier zijn ze ook gek op een krans van wilgenteen, 1 horizontaal en 1 iets kleinere verticaal erin geschoven, dat hangt weer aan het plafon. Leuk als je ze met z'n allen zo ziet schommelen  ;D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

margreet

halo Mariska,

Zelf gebruik ik houtvezel, wat je ook in de kooi van een cavia doet op de bodem, bevalt mij prima. Lekker zacht + dat het goed vocht opneemt (ontlasting jonge valkjes). Leuke fotoserie weer.

groetjes Margreet

Mariska

4 januari 2006, 18:55:56 #2032 Last Edit: 4 januari 2006, 19:10:19 by Mariska
Hoi Gonnie,

Dank je wel voor je complimentjes :D
Mijn voorkeur qua uiterlijk is zo veranderlijk als het weer ;D
Momenteel vind ik Binky er ook prachtig uit zien.
Als hij eens meer interesse toont in popjes dan in mij kan ik zijn mutatie ook volop kweken ;)

Hoi Marga,

Dank je wel voor je tip ;)
Ik heb vanmiddag wat aanpassingen gedaan en kijk even aan hoe dat gaat en anders ga ik iedereen zijn tips uitproberen. ;)
Koop je dat gewoon bij de dierenwinkel ???

Hoi Olga,

Dank je wel voor je compliment :D
Ik vind het ook heel erg leuk om te doen.
Dat vind ik echt genieten ;)
Die sisaltouw is helemaal het einde voor ze.
Allemaal zijn ze er zo gek mee en dat in combinatie met die tak vinden ze het helemaal super natuurlijk.
Bij mij zijn ze gek op de schoenveter en de rol ;D
Die wilgenteen kan ik ook weleens gaan proberen ;)

Hoi Margreet,

Dank je wel voor je tip en je compliment over mijn foto's :D
Alle tips zijn welkom ;)
En wat heb je trouwens een prachtige handtekening :o :D :D
Is die 25 euro voor de site zeker waard :D ;)

Groetjes
Maris!!

Mariska

Nou ik heb Ricky vanmiddag weer lekker een badje gegeven.
Ik heb niet gezien of ze er in is geweest, maar aan de houtsnippers in het badje te zien denk ik van wel.
Ze eet ook enorm goed.
Ik heb net weer even nieuw eivoer voor ze geruld en dan gaan ze gelijk smullen met zijn tweeen ;D
Ook Ozzy zit inmiddels volop aan de sepia en het mineralenblokje.
Klopt dat, dat de mannen dat ook doen?
Ze hebben nog wat boerenkool van me gehad want dat at ik vanavond. En gelijk waren ze druk op de bodem waar ik het neergelegd had wegens ruimtegebrek in al mijn bakken ::) ;)
Ik heb ze weer niet zien wippen vandaag, dat valt wel op.
Ze is natuurlijk al helemaal volgepompt ;D ::) :P :-X
Ik had een streng trosgierst voor de helft het broedblok ingelegd in de hoop dat ze dar dan even gingen spieken ;)
Ozzy heb ik dat wel zien doen en van Ricky weet ik het niet.
In het hoekje waar Ricky graag graaft heb ik nu een zooitje beukensnippers erbij gegooid zodat ze een lekker bultje heeft liggen. Als ze daar graaft maakt ze ook zachte piepgeluidjes.
Weet iemand wat dat betekent?

Nou en verder eigenlijk weinig nieuws.
Ze zijn lief allemaal en doen hun ding ;D ;)

Liefs
Maris!!

Petra en Cheeky

Ha die Maris!

Bij jou ook even bijbuurten, zo tussendoor! Het enige nadeel is dat het bij jou altijd zo veeeeeeeel is! *zucht*  ;D ;D ;D Je bent ook zooooo populair!!!

Allereerst nog de beste wensen voor een heel gezond nieuw jaar! En dat er maar snel gewerkt mag worden aan jouw mannetje en zijn buikie! Als ik een toverstafje had gehad.... maar ja, die van mij werkt helaas niet ! Anders had ik het zooo voor je in orde gemaakt!  ;)

Ik lees dat er nog steeds geen eitjes zijn? Misschien moet je wat kippeneieren neerleggen in een hoekje, begrijpen ze de hint?  ;D

Leuke foto's heb je trouwens weer geplaatst! Wat is nou die broedplek van Binky? Een vaas of een kaars? ::)

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Jullie natuurlijk ook al het goeds gewenst voor 2006 :-*

Ik populair :-[ :-[ :-[ ::) :D
Ga helemaal blozen ;)

Die broedplek van Binky is een gote kaars ;D ;D ;D

En Mike word vrijdag geopereerd he na een optreden van Marisje ;D ;D ;)
Eindelijk!!!!

Misschien moet ik maar eieren gaan poepen net zoals spijkerpoepen ;D
Kijken of ze die hint begrijpt ;D ;)

Liefs
Maris!!

Ozzie

Hallo Mariska,

ik hoop dat je valkjes de hint dat (eindelijk  ::)  ) zullen begrijpen en eindelijk eens met die eitjes over de brug komen!!! :)

Veel succes met wachten!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Hoi Wendy,

Ik hoop het ook ;D
En dat wachten gaat me nu wel weer goed af gelukkig ;)
Ik reken nergens meer op.

Groetjes
Maris!!

marga

hoi maris
houtmot koop je in de dierenwinkel of in sommige supermarkten
groetjes marga

Mariska

Dank je wel Marga voor de tip ;)

Groetjes
Maris!!