De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Gerda,

Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2006!

Wij maken er zeker een lekker rustig dagje van vandaag en blijven huis.
De kleine meid brengen we morgen terug ;)

Ben ook benieuwd wanneer het eerste eitje komt :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Op bovenstaande foto kun je zien dat er een eitje aan zit te komen.
Die bobbel achter op de rug daar kun je het aan zien dat het niet lang meer op zich laat wachten.
Ik hoop echt dat het lukt bij jullie met de eitjes ,dan heb je wat leuks om naar uit te kijken.

Maar nu even wat anders.
Je moet niet op het forum schrijven dat Mike en ik Im sturen naar elkaar.
Daar gaan ze over kletsen.
En ik krijg nog steeds geen notificatie van jou berichtjes.
Groetjes Riny :-*

Mariska

Eigenlijk wou ik nog van alles vertellen ::)

We hebben Loys gisteren om 17.30 naar bed gebracht en haar er 3 uur later weer uit gehaald.
Toen zijn we om 21.30 naar mijn ouders toe gegaan.
Met de honden natuurlijk, want die zijn heel erg bang.
Elk jaar is het weer een ramp met Boy.
We moeten hem altijd helemaal onder de pillen houden en dan nog verloopt het niet helemaal zonder angst.
Dus gisteren ook weer om 18.00 de eerste doosis naar binnen en om 23.00 moest het nog een keer.
Thuis hebben we de tv heel hard aan laten staan op het surround systeem zodat het door de hele kamer klonk.
We hebben alle lampen in huis aangedaan en alles heel goed afgesloten. Zelfs de ventilatieroosters.
Toch ben je bezorgd en zeker na het bericht van die 20 papegaaien :'(
Ik moet wel zeggen dat ze de dagen ervoor nergens op reageerden, want anders was ik al helemaal niet weggegaan natuurlijk.
Bij mijn ouders was heel gezellig met die 2 meiden, soms een beetje vervelend en helemaal niet moe ;D
Allemaal lekkere dingetjes op tafel en televisie kijken.
Voor de kinderen had Mike vuurwerk gehaald en mijn moeder kinderchampagne ;D
Nou dat vonden ze natuurlijk wel had..
Hun net zo'n glas als ons en proosten ;D
Het vuurwerk vonden ze ook heel leuk.
Ik ben binnen gebleven bij de honden en dat was maar goed ook.
Boy wou van angst alles kapot scheuren wat op zijn pad kwam :'( Daar had ik dus nog een hele klus aan. Ik heb maar een hondenhanddoek op de grond gegooid zodat die zich daar op kon verbijten. Toch nog 2 scheuren in een hondenkussen van mijn moeder, die daar uiteraard helemaal niet boos over was. Na het vuurwerk gaf hij zich helemaal over aan de pillen en viel rustig in slaap gelukkig.
Toen kwamen de buren van Mike en mij nog even langswippen om gelukkig nieuwjaar te wensen :D
Ook heel leuk natuurlijk.
Even lekker aan de champagne nog geweest en lekker zitten snacken met zijn allen.
Dus al met al was het een hele leuke avond :D

Eenmaal thuisgekomen was ik natuurlijk heel benieuwd naar de situtaie hier. Ik heb iedereen heel goed nagekeken en iedereen maakte een goeie indruk :D
Geen bloed of allemaal veertjes en iedereen was vrolijk.
Alleen Ricky was ietsjes anders als anders, maar niks om me zorgen over te maken.

Ik heb veel aan iedereen en alle beestjes moeten denken.
Vooral degene met een buitenvoliere :(
Ik ben als de dood dat er ergens wat fout gaat zoals bij die papegaaien, maar tot nu heb ik gelukkig overal gelezen dat het goed is gegaan :D ;)
Dat maakt mijn dag goed!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Riny op  1 januari 2006, 12:04:31

Hoy Mariska
Op bovenstaande foto kun je zien dat er een eitje aan zit te komen.
Die bobbel achter op de rug daar kun je het aan zien dat het niet lang meer op zich laat wachten.
Ik hoop echt dat het lukt bij jullie met de eitjes ,dan heb je wat leuks om naar uit te kijken.

Maar nu even wat anders.
Je moet niet op het forum schrijven dat Mike en ik Im sturen naar elkaar.
Daar gaan ze over kletsen.
En ik krijg nog steeds geen notificatie van jou berichtjes.

Hoi Riny,

Voor me gevoel zie ik die bobbel al dagen ::)
Ze lijkt ook dikker aan de onderkant en ze is rustiger.
Ook eet ze ineens heel goed :D
Dus dat doet me wel goed.
Maar ik ga zo nog eens goed naar haar kijken ;)
Dank je wel voor je berichtje en foto :-*

En dat IMen, wat zal ik daar eens van zeggen ;D
Als er geklets van komt, klets ik daar wel een punt aan hoor ;)
Maar bij deze zal ik hierbij zetten dat Mike jou bedankt voor je kaartje en dat is juist heel lief van hem :D ;)

Liefs
Maris!! :-*

Gerda

Hoi Maris,

Dokter Feld heeft bij zijn lezing verteld dat zolang een valkje dat een eitje gaat leggen nog poept/piest het allemaal goed is.
En gelukkig is het voor Ricky niet de eerste keer!!!

Liefs, Gerda

Mariska

Ik kan het vandaag even niet opbrengen om alle dagboekjes af te gaan en te reageren.
Wel heb ik bij iedereen bijgelezen ;)

Dus bij deze wens ik iedereen hier nog een keer een heel
Gelukkig Nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2006!
Dat we met zijn allen maar een heel gelukkig, gezond, liefdevol jaar tegemoet mogen gaan.
Met veel valkenvreugde en net zo veel plezier op het forum als het voorgaande jaar ;)
Ik ben heel blij en dankbaar dat we jullie allemaal hebben leren kennen.
Een hele dikke  :-* voor allemaal!

Veel liefs
Mike&Maris en de
beestenboel!

Mariska

Hoi Gerda,

Daar let ik ook steeds op ::)
Maar ik denk ook elke keer als ze perst van zou het nu komen en dan is het weer een poepje ;D ;)
Ik ga eens even goed opletten vandaag.
Bedankt voor je tip!

Ik vind het ook heel fijn dat zij het al vaker heeft gedaan ;)

Liefs
Maris!!

gonnie

Mariska

Dank je wel Gonnie :-*

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is gegaan met de beestjes ;)

Groetjes
Maris!!

Ozzie

Hallo Mariska,

nog een heel fijn en gezond 2006 toegewenst voor jou, Mike en je beestjes.

Wel spannend hoor, van die eitjes, kom hier van de week nog ffies kijken hoe het gegaan is.

Succes en groetjes,

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Hoi Wendy,

Dank je wel voor je lieve wensen :-*
Ik wens voor jou, je vriend en je beestjes natuurlijk ook het allerbeste ;)

Als jij van de week nog even komt kijken hoop ik een eitje (of 2) te hebben :D ;)

Groetjes
Maris!!

bobbie

Hoi hoi,

Jullie ook de allerbeste wensen voor 2006.

Ik wil jullie een wens meegeven die ik vanmiddag ook aan iemand gaf:

Ik wens jullie in 2006 veel gezondheid, liefde en zoveel lol dat je er incontinentieklachten van zou krijgen. ;)

Groetjes, Nel :)

ManjaV

Hoi Mariska,

Een heel gelukkig en gezond 2006 toegewenst - nogmaals, geloof ik, maar altijd leuk op 1 januari. ;)
Wat interessant - ik wist helemaal niet dat als een vogel een eitje gaat leggen, er een of andere bobbel zichtbaar is...
Mijn vogeltjes zijn gelukkig goed door het vuurwerk heengekomen, ze waren hier eigenlijk de hele dag al bezig, dus toen om 12 uur iedereen losging, was het nieuws er al vanaf ;)
Mikki, Bobby en Georgie staan niet op de tocht gelukkig. Maar in mijn huis heb ik geen andere tochtvrije plekken :( Vandaar dat ik ook bedoel dat het moeilijk is om een vogel ergens in quarantaine te zetten. Is er wellicht een mogelijkheid (als alles doorgaat natuurlijk en er genoeg popjes zijn..) dat jij haar eventueel een tijdje in quarantaine zet of heb je ook geen plek?
Ach ja, aan de andere kant, eerst maar eens afwachten allemaal.
Ik las dat je je niet zo best voelt deze eerste nieuwsjaarsdag, heel veel sterkte gewenst en knap maar lekker op. En ik denk dat we blij zijn dat het geknal van vuurwerk afgelopen is, weer een zorg minder, ook voor je vogeltjes!

Liefs
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Riny

Hoy Mariska en Mike
Ik mag toch wel hopen dat jullie solidair zijn en mee zitten te puffen,anders komt dat eitje er nooit.
Houden jullie ons wel op de hoogte?

Mariska

Hoi Nel,

Wat een leuke wens voor ons ;D
Nou die bijna-incontenentieklachten heb ik af en toe als ik op het forum zit al last van ;D
Maar als het van de lol komt wil ik de hele dag me broek wel vol piesen hoor ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!

Hoi Manja,

Hier gelukkig ook alles goed gegaan ;)
Behalve de honden die bang zijn, maar daar waren we op voorbereid.

Een eventueel popje voor jou hier in quarantaine zetten vind ik heel moeilijk en doe ik liever niet.
Ze zit dan eerst een hele tijd bij de groep en haar ouders en evt broertjes en zusjes en dan moet ik haar weghalen en apart plaatsen terwijl ze de anderen wel steeds kan horen :-\
Dat vind ik zielig en kan ik echt niet opbrengen.
Bovendien zitten alle valkjes hier tegen die tijd al zeker langer als 2 maanden en als ze ergens vandaan wat meegenomen zouden hebben zou ik dat volgens mij dan al gemerkt moeten hebben.
Want er komt hier geen valkje meer van buitenaf binnen.
Maar we zien tegen die tijd wel en ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt ;)

Liefs
Maris!!

Hoi Riny,

Nou puffen doe ik zeker al de hele dag want ik heb weer last van hyperventilatie ;)
Komt dat Ricky even mooi uit ;D
Ik hou jullie zeker op de hoogte, maar tot zover nog geen ei te bekennen. Maar ik heb wel het idee dat er een bult zit ::)

Liefs
Maris!!