De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Gerda,

Wat een gezeik he :-X
En onder druk zetten kan je wel aan mij overlaten ;D
Hopelijk lukt het met de kijkoperatie ;)

Leuke droom he ;D
Mike lag vannacht ook helemaal blauw toen hij dat las ;D

Dank je wel voor je mooie kaart :-*

Liefs
Maris!!

Hoi Sanne,

Dank je wel voor je mooie kaart :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Bedankt Mariska! Heb ernorm genoten van je foto's! Jouw valkjes zien er echt stuk voor stuk perfect uit :-* :-* :-*

Mariska

Aaaah, wat een mooi compliment :-*
Dat vind ik echt lief van je ;)
Hopelijk zijn ze na de rui straks allemaal nog mooier!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

31 december 2005, 14:41:19 #1908 Last Edit: 31 december 2005, 14:43:03 by Riny
Citaat van: Mariska op 31 december 2005, 13:31:17
Maar ze komen wel aan de beurt hoor.
Wij zijn de eersten die zij maandag aan de telefoon hebben ;)

Hoy Mariska en Mike
Jaren geleden heb ik in een soortgelijke situatie gezeten,en werd maar de hele tijd blij gemaakt met loze belofte's.
En daar zit je dan te kijken ,je wil het beste voor je man en kind maar je bent er zelf ook nog.
Tot ik het spuugzat was.
Ik heb toen 's morgens om 9 uur het ziekenhuis gebeld en gezegd tegen desbetreffende persoon dat ik de dokter wilde spreken ,nu dat kon niet.
Toen heb ik gezegd ''dan heb jij een groot probleem want ik heb tijd zat,en ik bel je iedere 10 minuten op.
Bij deze beloof ik je dat je nachtmerrie's van me gaat krijgen.
En al moet het een week lang duren toch zul jij iedere 10 minuten de telefoon aan moeten pakken want het kan ook iemand anders zijn''
Ik heb dit heel vriendelijk tegen haar gezegd en ook dat het eigenlijk niet eerlijk was dat zij daar de last van onder vond,maar dat ik radeloos was.
Ik kan je zeggen na 1,5 uur iedere 10 mintuten bellen kreeg ik de arts aan de lijn.
Zo ben ik eigenlijk niet maar ze dwingen je,en ik vond dit de beste manier want met een grote mond schiet je ook niets op.

En nu ga ik die droom van je maar eens opzoeken .
Ik kan nu toch niet verder, mijn oliebollenbeslag staat te rijzen.
Liefs Riny :-*

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat een verhaal Riny ;D
Dat heb jij heel goed aangepakt, ben trots op je ;)

Veel droomplezier, ik ga even wat eten ;)

Liefs
Maris!! :-*

Riny

Hoy mariska
IK heb je droom gelezen en heb er vreselijk mee moeten lachen maar zal ik jou eens mijn grootste stommiteit vertellen.
Dan weet ik zeker dat jij en ook Mike nog eens hartelijk kunnen lachen dit jaar.

Toen ik 17 was ging ik de verpleging in ,en daar waren allemaal nonnen.
Dat ging daar nog op de ouderwetse manier,alles zelf maken.
Dus als iemand een goed afsluitbaar potje had mocht dat niet weg gegooid worden maar werd hergebruikt.
Zo moest ik op een goede dag met het hoofd van de opleiding (ook een non)mijn eerste patient wassen.
Ik was klaar en toen moest ik hem helemaal insmeren met anti decubituscreme.
Ik heb me gek gesmeerd ,ik kreeg het er niet ingewreven het leek net of het steeds meer werd.
En dat wrijft niet zo lekker op die gerimpelde oude mannetjes dat kan ik je wel vertellen.
Daarna moest ik de tweede patient helemaal alleen doen.
Zuster Menstruatia bleef toekijken.
Nou ik had die man (96) gewassen en zag daar weer zo'n zelfde potje staan ,dus ik dacht een goede beurt te maken want dat hoefde ik al niet meer te vragen.
Nou zeg dat spul wreef zich veel beter uit en rook ook lekker.
Toen ik helemaal klaar was zei die non''zo zuster je mag weer opnieuw beginnnen met wassen''
Ik keek die eens heel stom aan''Ja zei ze want waar denk jij mijnheer mee ingewreven te hebben?
Wist ik veel ,het was het zelfde potje.
Had ik me toch een vent van 96 de hele kont ingesmeerd met Bryle creme,dat was een creme die ze vroeger gebruikte om de haren in model te houden.
Zo nu weet iedereen van mijn stommiteit. ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes Riny :-*

ManjaV

Hoi Mariska,

Bedankt voor je berichtje op mijn dagboek ;)
Ik zal inderdaad wat aan die ramen gaan doen, ik ga binnenkort rolgordijnen kopen! Dus doe ik die naar beneden als Mikki weer kan vliegen. Wel raar dat die het niet leert, maar ja, wie weet mettertijd.

Ik wens jou trouwens ook alvast een heel gelukkig en gezond 2006, en sowieso ook een fijne en vooral veilige jaarwisseling ;)

Trouwens...ik ben erg benieuwd naar je kleine valkjes als die eenmaal uit het ei zijn. Wat spannend he, ik kan me voorstellen dat je echt niet kan wachten tot het zover is! En je weet ook al wat het wordt :D wat leuk...nou, ik zit er wellicht over te denken om een vrouwtje erbij te kopen, dat lijkt me erg leuk, dus wie weet als je 1tje overhebt? :D Ik weet het alleen nog niet honderd procent zeker omdat ik nog niet zeker weet hoeveel geluid twee valkjes bijelkaar produceren (dit voor de buren natuurlijk, mij maakt het niks uit), want Mikki kan ook af en toe krijsen :D (maar daar reageer ik niet op hoor).

Laters....!
Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D

Oh wat een fantastisch verhaal ;D
Ik ken dat spul wel, het bestaat nog steeds en is heel vet ;D

En dan heet dat mens ook nog Menstruatia ;D

Ik heb er hartelijk om gelachen, dank je wel :-*

Liefs
Maris!!

Hoi Manja,

Goed idee van die rolgordijnen ;)
Als je ze driekwart naar beneden doet als hij los is gebeurd het wss al niet meer.

Ik ben ook heel benieuwd :D
Mijn gevoel zegt dat ik morgen mijn eerste eitje krijg ;)
Ja ik weet inderdaad de geslachten na een paar weken.
Een week of 3, 4!
Dus dat duurt nog 1,5 maand hoor.
En als jij tegen die tijd een popje erbij wil en ik heb ze erbij wil ik er natuurlijk wel 1 voor jou reserveren.
En 2 valkjes maken wss minder geluid als Mikki alleen.
Ze voelen zich veel prettiger met soortgenoten erbij en schreeuwen dan juist vaak minder ;)

Maar voorlopig heb ik nog niks, dus het is nog even afwachten ;)
Denk jij er maar eens goed over na!

Liefs
Maris!!

ManjaV

Hey Mariska,

Nou, het klinkt erg aanlokkelijk en ik ben bij jou aan het goede adres dan :D Dus als de kans er in zit dat ze samen minder schreeuwen (wat mij ook enigszins waarschijnlijk lijkt) dan zou ik er alvast graag eentje bij jou reserveren :D , als er tenminste popjes bij zijn ;)
Heb ik alleen het probleem van de quarantaine (zoals ik elders op dit forum heb gelezen). Ik heb genoeg kooien op voorraad, dus het valkje in eerste instantie apart zetten lukt zeker, maar niet op een plek ver verwijderd van de andere kooien! Of zou het valkje niet in quarantaine hoeven omdat jij al weet of die al dan niet gezond is?
Tegen die tijd kijken we dan wel hoe dat opgelost moet worden, maar ik ben helemaal benieuwd......:D :D

Liefs!
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Shirly

Mariska

Hoi Manja,

Tuurlijk mag je bij mij reserveren :D
Er is wel iemand voor je hoor en zij heeft van mij eerste keus uit het nest gekregen. Zelfs voor ons!

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn valkjes nooit echt in qaurantaine zijn geweest.
Wel heb ik Ricky en Dopey en Rumba en Salsa 2 weken apart gehad in een andere kooi die vlak bij stond, maar dit was uit ruimte gebrek.
Het is natuurlijk wel veiliger om het wel te doen.
Risico op ziektes sluit je dan uit, maar dat is aan jou natuurlijk.
Ik kan natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat ze niet ziek zijn. Als ze zich ziek gedragen is het duidelijk, maar ze kunnen ook iets bij zich hebben terwijl je het niet merkt.

Ik zou het wel heel leuk vinden als je een valkje van mij zou willen hebben :D
Ik zal je extra goed op de hoogte houden.
Maar voel je niet schuldig als je je met de tijd bedenkt hoor ;)
Je kan ook anderen eens om advies vragen.
Maar ik heb er hier 9 en echt geen lawaai en geen geschreeuw de hele dag.
Mikki vertoont heel duidelijk gedrag van dat hij aandacht wil.
En aangezien er geen soortgenoten bij hem zitten zoekt hij dat bij jou. Door alle dingen te doen die jij beschreef in je dagboek. Als er een popje bijzit gaat hij zich daarop richten en voelt hij zich waarschijnlijk veel prettiger ;)
En als jij geen nestje zou willen hoeft dat natuurlijk helemaal niet.

Maar jij staat in ieder geval op plaats 2!! :D
En ik op 3 ;D

Liefs
Maris!!

Riny

Citaat van: Mariska op 31 december 2005, 15:14:20

En dan heet dat mens ook nog Menstruatia ;D

Hoy mariska
Je begrijpt toch wel hoop ik dat dit haar echte naam niet is?
Liefs Riny :P :P

Mariska

Hoi Riny,

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou dat kon ik al bijna niet geloven en terecht dus ;D

Liefs
Maris!!

Ankie

Hoi Mike en Maris

Groet van Ankie en de rest !

Mariska

Dank je wel Ankie, Shirly en Manja voor jullie lieve wensen :-*

Liefs
Maris!!