De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Marilyn,

Grappig he dat filmpje ;D ;D ;D
Alleen jammer dat ik er geen geluid bij heb want dan kom je helemaal niet meer bij ;D

Hoi Olga en Hans,

Dank je wel voor je compliment :D
Die rol kan echt geen kwaad ;).
Veel mensen van het forum geven het zo aan een veter en ze zijn er dol op.
Ze eten het ook niet op hoor, ze slopen het alleen.
Lief he is Cindy met haar veer :-*
Zo loopt ze er heel vaak bij ;D

Hoi Marga,

Dank je wel voor je compliment :D
Ik had er ook echt weer zin in ;)

Liefs
Maris!!

Nog even een kort nieuwtje.
Salsa is sinds vandaag weer een stuk beter en dat is het mooiste kerstkado wat ik kon krijgen.
Het maakt me zo blij.
Voor het eerst was ze weer flink aan het fladderen op een stok. Ze speelt weer en gebruikt haar pootje goed.
Ze is voor een heel groot deel weer de oude.

Eeeeeen, ik heb een valkje die uit zijn pootje eet :o ;D
Binky heb ik sinds gisteren al 2 keer betrapt hierop :D
Leuk he?! Staat ook heel lief ;)

Nou ik ga gauw wat doen want over minder dan 2 uur worden we opgehaald en ik moet nog aardig aan me zelf sleutelen voordat ik weg kan ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik ben blij dat het met Salsa beter gaat, ik snap dat dat je heel veel goed doet! Ze wordt weer helemaal de oude :)

Mariska

Gelukkig wel en daar word ik echt blij van :D
Jij zal ook weer blij worden Roos, al zal dat misschien wat langer nodig hebben.
Maar misschien is het idee van Nellie een mooi begin ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hee Maris,

Jij weet het he? ;)
Maarre......mondje dicht! :-X

Geniet vandaag met je "knutselkabouter" en je familie!

Liefs, Nellie  -x-x-x-

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Roosje

Kijken wie als eerste zijn mond voorbijpraat :P Ik heb er al moeite mee...Op elk berichtje die Nellie stuurt, stuur ik er 3 terug ::)

marilyn

hoikes roosje en nellie

ik geloof dat jullie het leuk vinden met dat geheimpje van jullie hihihihihihi  :D een wedstrijdje ? wie als eerste zijn mond voorbij praat ? nee dat denk ik niet , jullie zijn ons aan het plagen  :P maar weet je : het maakt mij niet uit zolang roosje maar eens kan lachen  ;)

groetjes marilyn

Roosje

Ik heb alweer een lach op mijn gezicht gehad ja. Er zijn hier zoveel mensen met het hart op de goede plaats :)

Kirsten

Hoi Maris,.

Prachtige foto's en ook het filmpje moest ik erg om lachen :D

Geheimpjes hihih leuk hoor en ik hoor het vanzelf wel,. ik vind het net als marilyn fijn om te lezen dat Roosjes weer af en toe een glimlach op haar gezicht heeft.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Olga en Hans

Heeeeeee, Roosje en Nellie,

Ik ben nou toch ook heel erg nieuwsgierig geworden naar jullie geheimpje  :o :o :o. Maar als er een lach komt, dan zal het wel goed komen en misschien mogen wij t.z.t. mee genieten.

Hoi Mariska,

Fijn dat het met Salsa beter gaat, dan gaat het met jou ook vast steeds beter  :D.
Jij bent ook al op de hoogte van het geheimpje  ???

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Roosje

Komt goed, jullie merken het vanzelf. Leuk he, maris ;D

Gaat alles wel goed? Ik heb je al een dag gemist, en dat is lang voor een valkparkiet.com junk :P

Mariska

Hoi Nellie,

Ja ik weet het natuurlijk omdat wij het er een tijdje terug al over hadden ;D
Ik vind het ontzettend lief van je en ben blij dat jij bij Roosje weer een lach op haar gezicht heb kunnen toveren.
Ik hou mijn mondje dicht :-X
En we hebben trouwens een hele leuke dag gehad gisteren :D
Ik hoop jullie ook!

Hoi Roosje,

Kan me goed voorstellen dat het je moeite kost ;D
Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen, maar dan kunnen Ivy en Ankie mij horen denk ik ;D ;) ::)
Deze junk had een paar hele drukke dagen dus vandaar dat ik gisteren niet geweest ben ;)
Verder is alles goed hier hoor ;)

Leuk he geheimpjes ;D :P

Hoi Kirsten,

Wat een grapjas he die Bink van mij ;D ;D ;D
Wij vonden het ook heel grappig ;D ;)

Ik ben ook blij dat Roosje weer kan lachen en ik hoop dat jullie het allemaal snel horen :D

Hoi Olga en Hans,

Het gaat met mij zeker veeeel beter nu Salsa opknapt.
Een mooier kerstkado kon ik niet wensen :D

En ja, ik ben op de hoogte omdat ik er een hele tijd terug al met Nellie over gesproken had ;)
Maar iedereen hoort het snel genoeg!

Liefs
Maris!

Mariska

Nou even een update dan maar ;)

Met Salsa gaat het al veel beter.
Ze gebruikt haar pootje weer normaal en speelt weer lekker.
Ze gedraagt zich weer net als voorheen dus daar ben ik natuurlijk heel blij om.

Mike ze nicht vroeg me gisteren om haar parkietje te kortwieken en daar kreeg ik het toch wel een beetje benauwd van :-\ Maar manlief was het er niet mee eens dus het ging niet door. Ik durf dat niet zo makkelijk meer nu.

Ricky en Ozzy wippen maar door, er komt geen eind aan ;D
Ik heb Loys gisteren gevraagd of zij een kleintje wou hebben voor haarzelf en dat vond ze heel leuk :D
Ze noemt hem dan Nemo ;D
Hopelijk komt het eerste eitje voor ze op 1 januari terug gaat naar haar moeder. Dat vind ze wel heel spannend om mee te maken denk ik.
Ze eten trouwens wel allebei goed van de groente en het fruit dat ik geef dus daar ben ik wel blij om.
Ze zijn gek op appel en broccoli. Ook mais vinden ze heel lekker. Maar evengoed geef ik er vitaminedruppels bij voor de zekerheid. Ook zijn ze dol op mijn valkenkoekjes ;D

Met Dopey gaat het ook hartstikke lekker nu.
Ze heeft er helemaal geen problemen mee dat ze van haar moeder gescheiden is. Ze is vrolijk en speelt volop.
Ze heeft weer allemaal nieuwe pennetjes op haar koppie :D
Ze is zo tierig als wat.
En net stond ik buiten de kooi tegen haar te kletsen en kwam ze me alemaal kusjes geven door de tralies heen :D
Dat vond ik zo lief :-*
Ook zij eet heel goed van de groente en fruit.
Als ze uit de kooi is gaat ze wel bij haar moeder op visite, maar ik zie Ricky niet meer plukken nu :D

Heb ik al verteld dat Kaily de wipwap geluiden van Ozzy en Ricky na doet ;D ;D ;D
Helemaal geweldig en dan daarna zegt hij "lekker he" ;D ;D ;D
Ik ga dat gauw een keer voor jullie filmen met geluid want dat kan met mijn vaders digitale camera ;)
Kan ik de kleintjes ook filmen en het uitkomen van een eitje :D

Nou dat was het wel weer voor nu ;)

Liefs
Maris!!

Roosje

Gelukkig alleen maar vrolijk nieuws hier. Zo hoort het :D

Gerda

Hoi Maris,

Wat fijn dat het goed gaat met Salsa!!!

En die Kaily, dat is een echte komiek!!!
Grappig, ik heb nog steeds een beetje het gevoel dat Kaily dankzij mijn tip nu bij jou zit en een geweldig leventje heeft.

Liefs Gerda

Rianne

Ik ben wel benieuwd naar een filmpje van wat je net omschreef! Het zou behoorlijk hilarisch zijn! ;D