De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Dank je wel Kirsten voor je steun, het denken aan ons en je antwoord :-*

Mijn berekingen kloppen dan dus, mits ze geen splitten hebben!
Wel geheime splitten is ook spannend :D

Was mijn inschatting goed over Salsa's gedrag of heb je dat niet gelezen?
Mike en ik zijn heel benieuwd! ::)
Leken die we zijn ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Was wel lachen met Snowy en Salsa ;D
Snowy is zo'n sul af en toe ::)
Mag die wippen (denken wij tenminste) en dan doet ie het niet ::)
Mike snapt er niks van  ;D ;D ;D
Hij riep van alles naar hem, HOPPA,  :censuur,  :censuur en nog wat van die dingen maar het hielp niet ;D ;D ;D
Zeg ik net met mijn stomme kop dat hij het ook voor moet doen :-X Dat had ik beter niet kunnen zeggen, was even vergeten dat dat alleen moeilijk gaat ;D ;D ;D
Maar gelukkig is hij weer naar zijn valkhut teruggekeerd, want ik ben hier nog lang niet klaar :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Heel veel sterkte morgen saampjes!
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Dank je wel Caroline :-*

Ik kom gauw weer bij jou bijlezen hoor, ook bij lieve Brutus :D ;)

Groetjes
Maris!!

carco

Hoi Mariska

Ik  zie dat jij net reaktie geeft aan Lin in haar dagboek, maar heb je wel gezien wat er staat??
Als je nog niet tamme valken zoekt ga dan even bij diana langs.
Zit daar niets voor jou bij??
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Dom, dom, dom ::)
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Heb gelijk een mail gestuurd :D ;)
Bedankt voor de tip!!

Groetjes
Maris!!

Caroline

Hoi Mike & Maris,

Heel veel sterkte morgen.

Mijn gedachten zijn bij jullie.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Allemaal,

Nou het ging vanmorgen niet helemaal zoalis afgesproken.
We zijn speciaal op tijd opgestaan en kregen evengoed de MDL arts niet aan de telefoon.
Hij zou voor het eind van de ochtend terugbellen.
Om 12.00 heeft Mike zelf maar weer gebeld en kreeg nog commentaar ook >:(
Dus die heeft er daar eentje even op haar nummer gezet ;)
Vervolgens belde hij rond half 2 en ik nam op.
Mike was net even weg.
Ik kreeg niet de kans om mijn verhaal even te doen en heb dit wel een aantal keren geprobeerd.
Maar hij kende het verhaal natuurlijk inmiddels al van die  :censuur radioloog >:( Al lijkt dat helemaal niet op ons verhaal, maar goed.
De chirurg gaat er aan te pas komen.
Volgens de radioloog kan het ook niet onder CT geleiding.
Uiterlijk donderdag heeft hij overleg met de chirurg en dan worden wij eind van de week of begin volgende week gebeld.
Leuk als ze het tussen kerst en oud en nieuw doen. Dan hebben we net die kleine meid hier voor 5 dagen.
Dus dan zitten we wel uit tot in het nieuwe jaar zei Mike.
Die week kan er dan ook nog wel bij en kan hij lekker van zijn kleine meid genieten ;)

Nou verder gaat alles goed hier.
Dopey en Ricky blijven heel veel uit elkaars buurt gelukkig.
Ze zitten nu samen in de voliere met de rest tot ik een man vooor onze plukster heb ;)
We hebben net een afspraak met Jura gemaakt voor vanavond. Zij hebben 2 mannen "over" en zo goed als zeker neem ik er dan 1 van. Heb flink zitten rekenen en met de jongen van hem en Ricky zou ik ook weer leuke jongen kunnen kweken met andere dames in huize M&M.
Dat is nog lang niet van toepassing, maar dat wil ik wel graag weten voor ik beslis wie ik neem.
En dat was het nieuws wel weer voor nu ;)

En niemand heeft me nog verteld of ik het gedrag tussen Salsa en Snowy goed opgevat heb :(
Had ik wel graag willen weten, maar vraag het Jura wel vanavond ;)

Liefs
Maris!!

Kirsten

Hoi Maris,

Even snel vanaf m´n werk,. Jullie gedachten met betrekking tot Salsa zijn helemaal juist, Ze probeert hem te verleiden, maar hij weet nog niet goed hoe en wat,. Geen zorgen, hij gaat het vanzelf doorkrijgen. Ik heb hier om Bo en Luna ook zo gelachen,. Luna zat bo maar te verleiden en ik dacht ´je mag! hihi´nee hoor hij snapte het niet,. Tot uiteindelijk hij het ging proberen,. scheef op haar rug,. hihi donderde hij er weer vanaf,. dan weer verkeerd en liep Luna met hem op haar rug weg,. haha ik heb me rot gelachen, en toen er eitjes kwamen had ik nooit verwacht dat er bevruchte tussen zouden zitten,. Nou mooi wel,. Hij kon dus wel mikken ;) ;D
Er kwamen twee prachtige wildkleurtjes uit met prachtige splitten en mega kuifen net als de vader Bo,. ééntje zit er zelfs nog op het forum (Tigo van Es),.
Dus geduld en alles komt goed :D ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Maris,

Wat een  :censuur zooi weer in het ziekenhuis, nou aan de telefoon dan. Maar wat je zegt, hij kan in ieder geval, volgende week even lekker genieten van zijn kleine meid, daar krijgt hij misschien ook wel weer even een oppepper van.

Wat voor mutaties hebben de 2 mannen die Jura "over" heeft?? Je maakt me nieuwsgierig.  ;) Vertel vertel!!

En het gedrag van Salsa & Snowy kan ik je niks over vertellen, daar heb je de deskundige voor nodig.  ;)

Liefs Caroline  :-*

Veel plezier vanavond bij Jura.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Maris en Mike

Echt duidelijkheid over Mike is er nog steeds niet ,lees ik !!!
Wat een ellende allemaal !
Gelukkig hebben jullie veel afleiding ! Vanavond weer een erbij ....het houdt niet op ! In het nieuwe jaar kom ik echt een keer kijken hoor ! In het begin van het nieuwe jaar dan he !!?
Ik ben heel benieuwd wat jullie vanavond beslissen !

Heeft Mike nog steeds zoveel pijn?

Sterkte met alles !

Groet van Ankie

Riny

Hoy mariska en Mike
Ik heb hier geen woorden voor.
Groetjes Riny :'( :-* :'( :-* :'( :-*

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik kom straks op jullie reageren oke :-*

Die van Jura die ik wss neem is wilkleur bont gepareld split witmasker X1Cinnamon, een mond vol dus ;D

Tot straks!

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hoi M&M, wat een ellende dat jullie nu NOG niet het einde in zicht hebben :'(

Petra en Cheeky

Moet het dan echt 2006 worden voordat Mike van alles af is?! Wat een  :censuur-gedoe zeg, daar in het ziekenhuis!

Laat Mike maar lekker van z'n kleine meid genieten, volgende week! En uiteraard van jou! Dan gaat het hopelijk daarna eindelijk echt gebeuren en komt hij van de pijn af!

Liefs,
Peet