De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Lieve Mike en Maris!

Ik kan er maar 1 ding op zeggen en dat is of helemaal niets, of gmpfffff#!*#!*!!!!!! Wat een manier om met mensen om te gaan zeg! Na zo lang gewacht te hebben , note bene! Ik kan me goed voorstellen dat het er flink inhakt en dat jullie het hele gedoe spuugzat zijn! Het enige wat ik jullie kan wensen is kracht en moed en vooral ook doorzettingsvermogen om toch vooral nu snel uit te vinden waar het probleem zit en het te laten oplossen! Al die tegenstrijdigheid maakt moedeloos, maar dat moeten jullie beslist niet worden!!!

Enne.... de tig-telefoontjes weet ik alles van! Toen mijn vader overleed werd ik ook gekgebeld! Men bedoelde het goed, maar ik had op een gegeven moment geen puf meer om tig keer het zelfde verhaal te vertellen! Ik leef dus met jullie mee! Schrale troost, maar het is wel gemeend!

Liefs,
Peet

Marije

Hoi M&M ;)
Lang niet gereageerd, maar wel elke keer bijgelezen hoor... :-X :-[
Maar pfffff hee....wat ongelooflijk  :censuur dat jullie daar voor niks heen zijn gegaan....hoop je op eindelijk wat duidelijkheid, word je zo behandeld..... >:(....
'T zit jullie allemaal ook niet mee he!? :-\
Nou, nog even over de valkjes... ;) Wat heerlijk dat 't zo goed gaat met de 'nieuwelingen'.... :D(nu al niet zo nieuw meer... :-X)
Enneh....heb je een foto van de mooie Cindy? ;D
Liefs,
Marije

valkchico

hallo M&M,

ppff wat een gedoe hebben jullie met het ziekenhuis zeg.ben heel benieuwd wat er dinsdag aan de foon word gezegd?

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze rot periode. Maar ondanks dat hoop ik wel dat jullie van de komende feestdagen kunnen genieten!!!!!!!!
Blijf van elkaar genieten en van de beestenboel!

gr Esther

Mariska

Nou daar ben ik weer even hoor.
Had vanmiddag geen puf meer en vanavond voelde ik me helemaal niet goed, maar knapt nu weer wat op gelukkig.

Hoi Gonnie,

Ik hoop ook dat we voor de feestdagen nog iets verder komen, maar ik geloof er niet meer in op dit moment :(
Iedereen weet niet wat hij hier over moet zeggen en dat begrijp ik heel goed. Je word er stil van.

Hoi Val,

Waar dit precies fout is gegaan weten we nog niet, maar daar komoen wij dinsdag wel achter hoor. De MDL zal hier niet blij mee zijn als hij dit hoort na zijn vakantie.
Hij dacht alles goed geregeld te hebben.
We hadden er zo op gehoopt dat er tijdens het aanprikken al iets duidelijk zou worden van waar we mee te maken hadden. Uit een tumor loopt geen pus en uit een abces wel. Dus enige duidelijkheid hadden we kunnen krijgen en op gehoopt. Helaas :'(

Hoi Caroline,

IK weet hoe druk je bent en begrijp goed dat je niet altijd tijd heb hoor. Ik hou het momenteel ook met moeite bij :(

Volgens de radiologen is er wel iets, maar geen abces zoals de internist en MDL beweren ???
Beetje vreemd verhaal niet!
Dat ding zit er al maanden, op elke CT en echo te zien en nu ineens niet meer. Knap hoor!
Zij beweren nu dat het een uitstulping is of een dikkedarmontsteking. Dat maakt me echt kwaad >:(
Het is gewoon een  :censuur wijf!!!!!
Lief dat je gedachten bij ons zijn :-*
Mijn gedachten zijn ook bij jullie en de kleine meid ;)
Ik hoop dat het goed met haar gaat!

Hoi Peet,

Wat een ellende he?!
Spontaan voel ik me ook sinds gisteren weer een stuk slechter dan de laatste tijd en dat is vast geen toeval :(
Het zal de druppel wel zijn geweest.
Maar voor Mike vind ik het het allerergste :'(

En inderdaad van dat bellen, het is zo lief bedoeld maar ik kon er even niet tegen gisteren.
Na een overlijden heb je dat ook inderdaad.
Maar het klinkt zo rot om te zeggen omdat het zo goed bedoeld word :-[

En dat je met ons meeleeft is geen schrale, maar een grote troost :-*

Hoi Marije,

Wat een gedoe he?!
Het ergste is dat je er zo naar toe leeft, voor de laatste 2 dagen. Toen ze dinsdag belde waren we zo blij dat het zo snel kon en dan gebeurd dit :'(

Met de valkjes gaat het supergoed :D :D :D
We hebben zo veel plezier en afleiding van ze :D
Ook Mike geniet er steeds meer van nu hij meer bij ze is en een beter contact met ze opbouwt natuurlijk.
Dat doet hem erg goed ;)

Van mooie Cindy zal ik morgen een foto maken :D ;)

Hoi Esther,

Wij zijn ook heel benieuwd naar dinsdag en we leven er echt naar toe nu.
Dank je wel voor je lieve wens en genieten van elkaar en de beestjes doen we zeker ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Lieve Mariska
Ook ik heb jaren geleden in een vergelijkbare situatie gezeten.
Knetter werd ik van de goedbedoelde telefoontjes en dan te bedenken dat ik ook nog iemand die bedlegerig was te verzorgen had.
Ik heb op een gegeven moment niets meer verteld over het wanneer we naar de dokter moesten of een uitslag kregen.
Ik hoop dat jullie kracht putten uit elkaar en jullie diertjes.
Doe je knutselsmurf ook de groeten van me.
Heel veel liefs van je soepvriendin :-*

Mariska

Hoi lieve Riny,

Dat lijkt me nog veel erger als je zo'n zieke man te verzorgen hebt :(
Is wel een idee om niet meer alles te vertellen.
Kracht uit elkaar en onze diertjes putten doen we zeker ;)
Ik doe knutselsmurf de groeten :D

Liefs
Maris!! :-* :-* :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Tjonge Tjonge, ik ben met stomheid geslagen.

??? ??? ???

Zo ga je toch niet met patienten om. >:(

Verder zeg ik maar niets.

Ik ben benieuwd wat dinsdag de arts zegt.

Groetjes, Nel :)

gonnie

hoi mariska
Dat je niet alles hier op het forum bij kan houden snapt iedereen wel , denk maar lekker aan  je gezinnetje dat is het aller belangrijkste .wij hebben alle geduld.
groetjes Gonnie

Roosje

Ik schaam me rot, had nog niet gelezen :-[

Wat balen zeg dat jullie voor niks zijn gegaan, dat kunnen ze toch niet maken! Zitten jullie potverdorie nog met die onzekerheid :'( Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar ik dacht dat alles goed ging en heb niet goed gekeken denk ik :-[ Ik hoop dat je je nu redelijk voelt!

Mariska

Hoi Lieve allemaal,

Ik probeer echt om het bij te houden zoals voorheen, maar het lukt gewoon even niet :-[
Ik heb steeds geen puf en schrijf ook niet veel in me eigen dagboek. Helemaal geen foto's meer gemaakt, maar dat komt allemaal wel weer.
Ik probeer wel om het bij te houden bij degene waar iets speelt of als iemand ziek is of zo, maar verder lukt het heel even niet. Sorry!

Hoi Nel,

Dit is zwaar balen en ik kan soms nog niet geloven dat de radioloog ons zo makkelijk afscheepte >:(
Ik hoop dat de MDL dinsdag gelijk in actie komt. Ik voorspel dat hij hier helemaal niet blij mee is, hem kennende!

Hoi Gonnie,

Lief dat je dat zegt :-*
Het lukt nu gewoon even niet, maar ik voel me dan gelijk schuldig :-[
Maar inderdaad, wij zelf en de beestjes moeten nu echt even voorgaan en ik moet mezelf ook even in acht nemen merk ik.
Soms vergeet ik dat ik zelf ook niet voor niks al maanden ziek thuis zit.

Hoi Roosje,

Je hoeft je niet te schamen hoor ;)
Ik hou het zelf momenteel ook slecht bij.
Al moet ik wel zeggen dat ik me daar ook niet lekker bij voel.
Net of ik iedereen in de steek laat terwijl ze er wel steeds voor ons zijn.
Momenteel gaat het wel redelijk met ons, maar we kijken erg uit naar dinsdag.

Liefs

Riny

Hoy Lieve Mariska
Zet die onzin uit je hoofd.
Jij laat niemand in de steek maar nu MOET jij aan je zelf denken.
En dat kan alleen maar door alleen de dingen te doen waar je zin in hebt.
Je moet nu zorgen dat je accu opgeladen is voor wat komen gaat.
Iedereen hier op het forum weet dat jij er voor ons allemaal wil zijn dus je schuldig voelen is niet nodig.
Maar als er iemand is die nu geen begrip kan opbrengen dat jij minder reageerd dan heb ik daar geen woorden voor.
Ik denk dat iedereen met jullie meeleefd en voor jullie duimd.
en iedereen begrijpt dat je er nu even niet bent.
En ik weet waar ik over praat,dus moeders heeft gesproken.
Liefs voor jullie allebei Riny :-*

Mariska

Nou we hebben Ricky en Binky toch apart gezet met een broedblok.
Vanaf gisteren plukt Ricky andere valkjes die ze te pakken krijgt.
En aangezien Feld zei dat ik een man bij haar moest zetten hebben we dat nu gedaan.
Dus ze zitten in die witte kooi met zijn tweeen en vinden het best. Ze hebben er allebei eerder in gezeten en voelden zich helemaal thuis. Lekker alles verkennen want er waren wat dingen veranderd ;D
We zien wel hoe het gaat ;)
Alleen hebben we nu even een ander probleem.
Rumba en Salsa gingen als ik nieuw voer in de kooi deed steeds zelf de kooi in en nu snappen ze niet dat ik ze in die andere wil hebben ;D Dus die kooi hangt nu beladen met trosgierst om ze te lokken. De kooi staat nu ook open zodat ze er in kunnen met het resultaat dat Snowy er ook lekker uit kan ::) ;D Maar goed, er is er altijd 1 thuis dus dat kan geen kwaad. Ze krijgen vanzelf honger of dorst neem ik aan ;)
Wij hebben geduld!!

Gisteren ben ik even bij Oma geweest met Cindy.
Ze was dolblij om haar te zien :D :D :D
Dat was heel erg fijn.
We hebben afgesproken dat we haar met de kerst lekker mee uit eten nemen zodat ze uit het verpleegtehuis weg is.
Ze wil dolgraag weer een keer bij ons op visite om naar de vogeltjes te kijken dus dat gaan we ook regelen ;)
En verder gaat het wel goed met haar.
De verwardheid die ze na de operatie had is gelukkig stukken minder. Maar ze heeft wel warrige momenten natuurlijk door de Alzheimer.

Mike is al hij zich een beetje goed voelt af en toe bezig met het nachthok. Ik heb nog niet gespiekt, maar het word vast heel mooi. Hij heeft hele goeie ideeen in ieder geval.
Heerlijk zo'n handige man. Het materiaal hadden we ook voor niks van een sloopbedrijf weg waar een buurman werkt ;)
Hij wil onder het nachthok 2 keukenkastjes voor alle spullen en die worden geregeld via een andere buurman die bij een bedrijf werkt waar ze die vaak uit woningen moeten halen ;)
Dus tot zover zit het lekker mee voor klusvalk :D ;)

Nou dat was het wel weer even voor nu ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoi lieve Riny,

Dank je wel voor je lieve woorden :-*
Ik ben gewoon zo, dat is ook 1 van mijn problemen.
Ik wil voor iedereen zorgen en dat heb ik in mijn leven al vaak gedaan ten koste van mezelf. Dat is 1 van de redenen waardoor ik ziek ben geworden.
Maar daardoor heb ik wel geleerd wanneer ik mezelf in acht moet nemen en dat is nu. Dat voel ik gewoon.
Ik moet inderdaad mijn accu opladen en dingen doen die ik graag wil. Al heb ik momenteel even nergens zin in.
Eigenlijk geen puf!!
Lekker op de bank liggen en van mijn valkjes genieten, dat vind ik heerlijk ;) Gewoon naar ze kijken wat ze allemaal doen en meer niet.

Dank je wel voor je steun, je bent echt een schat :-*

Liefs

Riny

Citaat van: Mariska op 17 december 2005, 12:14:07

Lekker op de bank liggen en van mijn valkjes genieten, dat vind ik heerlijk ;) Gewoon naar ze kijken wat ze allemaal doen en meer niet.

Dan zou ik dat maar doen en verder niets
Want anders dwing jij ons nog iets te doen wat we eigenlijk niet willen.....jou boycotten!!
Nee hoor dat doen we niet maar je moet nu je verstand gebruiken en zorgen voor je zelf en voor Mike.

Mariska

Mij boycotten :o :o :o
;D ;D ;D

Heel lief van je, maar ik neem mezelf wel in acht oke :D ;)
Echt waar, Mike heeft me straks ook nog volop nodig en dan moet ik me wel goed voelen ;)

Liefs