De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Mariska

Ook besmet dus  :D ;D :).
Leuk hoor al die dieren om je heen. Leuke foto's van Binky en Misty. Mijn valkje moeten trouwens ook niks van rood hebben.
(kleur van het gevaar!)
Ik heb trouwens gezien dat je in Almere woont....gezellig ,ik ook.

Kom gauw weer bij je buurten !

Groet van Ankie

Mariska

He Ed,

Ik heb hem gevonden en ga morgen lekker snuffelen, ben heel nieuwsgierig ;)
Maar ik zit hier al de hele dag en ben nog niet eens aangekleed, schaam je Mariska :-[. Maar alle dagboeken zijn ook zo leuk. Ik heb overigens wel iets aan hoor, dat jullie geen verkeerde dingen van me denken ;D ;) :P

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

He Ankie,

Wat toevallig dat jij ook in Almere woont ;D
Dat wist ik nog niet.
En ja ik ben vreselijk besmet, ik kan niet meer stoppen en ben al in 7 dagboeken van andere begonnen en uitgelezen ook nog. En nu probeer ik hier al 2 uur weg te komen maar het lukt niet ;D Het is ook zo leuk!!!!
Leuk dat je mijn kleine dagboekje gelezen heb.
ik dacht gisteren nog, wie leest die van mij nou, nou heel veel dus. Echt super.
Kom gauw eens bij jou buurten, morgen!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi

Gezellig Mariska ,ik ben benieuwd of je ons dagboek kan vinden!!! Maar ik zeg lekker niks en laat je eerst even zoeken  :o.

Groet van Ankie

Mariska

Nou ik dacht dat ik hem gevonden had maar volgens mij zit ik ernaast.
Ik heb gezocht naar de namen in je handtekening.
Is dat goed ??? ;D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Inmiddels heb je het dagboek gevonden en snap nu pas echt wat je bedoelde met het lange wachten ;D :D.

Groet van Ankie

Mariska

 ;D ;D ;D

Lachen hier he ;D
Ik heb het prima naar mijn zin.
Ga nu nog even wat fotootjes in mijn dagboek zetten ;)
Een paar maar hoor ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

14 oktober 2005, 15:22:27 #22 Last Edit: 14 oktober 2005, 15:26:51 by Mariska
Nou hier zijn ze dan!
Nog even wat foto's van mijn beestenbende, vooral Snowy want die had gisteren geen zin in pizza en stond er dus niet op.
Maar dat is ook mijn poepie :-*


Lief is hij he!?

Dit was Snowy met 6 weken oud.
Je ziet Boy denken"He dat is mijn touw, geef terug" ;D

Lief het dat tongetje :-*

Misty even mooi in houding!
Zijn jullie het al zat ;D, hier komen er nog een paar :P

Dit is onze hond Boy met een loge, Russel de Jack Russel ;D

Hier zie je hem wat beter en Snowy was gek op zijn touw :D

En dan hier nog even 2 andere belangrijke persoontjes in mijn leven, mijn nichtje Romy van 5, mijn kleine schatje en ook gek met de vogeltjes.

En Loys, de dochter van Mike. Zij is 4 en komt  om het weekend bij ons en de helft van de schoolvakanties.
Zij vind het enig om Binky kusjes te geven.
Alleen hij doet dat bij haar.

Nou dit was het wel weer even ;D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

AAAAHHH! erg lief! bekende pantoffels weer. Kleed je eens joh:-) tja makkelijk he een dagboek beginnen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rian

Hey mariska. Net je dagboek eventjes doorgelezen. Het is idd erg verslavend. Ik ben helemaal weg van die foto waarop snowy op het touw van boy zit. Echt geweldig!!!
Ik blijf je dagboek zeker in de gaten houden!

Groetjes Rianne en Joey!

Mariska

 ;D ;D ;D

Erg he, van de zomer ben ik zelfs op deze pantoffels op verjaardag gegaan bij de buren :-[, maar toen was ik wel ziek en zou ik eigenlijk niet gaan hoor ;) ;D
En mijn vogeltjes zitten er zo graag op dus ik moet er wel de hele dag op lopen ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo Mariska,

wat een scheetjes de meiden en natuurlijk je valkjes.
Wat heeft snowy een mooi tekening. En zag ik het goed of staat er twee keer dezelfde foto ;) ;D ;).  (is het dubbelen besmettelijk?)
Snowy zag er wel wat vreemd uit he met 6 weken 8).


gr Esther

Christine

Wat leuk dat je een dagboekje begonnen bent! weer één waar ik enorm van kan genieten! Wat een mooie foto's vooral van je nichtje zo schattig! Ik blijf je zeker volgen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Rianne,

Ja lief he, puur geluk hoor dat ik dat erop heb staan.
Nu is hij niet meer zo fotogeniek, nou soms dan ;)

Groetjes Mariska

En uh, leuk dat je mijn dagboekje heb gelezen.
Ik ben ook druk bezig met iedereen zijn dagboeken.
Echt verslavend ;D.

Hoi Esther,

Scherp opgemerkt hoor van die dubbele foto ;)
Maar ik heb het al veranderd en kan me niet voorstellen dat ik dat heb gedaan, want ze staan heel ver uit elkaar uit mijn bestand. Misschien is de server gek ;D :P
Wij natuurlijk niet he ;)
En ja, hij zag er vreemd uit, want zijn nekkie was kaal, maar dat heeft maar een week geduurd.
Toen me moeder hem kwam bekijken zij ze "wat ben jij lelijk"
;D. Moest er wel om lachen.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Christine,

Geniet jij maar lekker hoor ;)
En Romy is echt een lekker wijffie, ben heel erg gek op haar.
Op Loys ook hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ja, met Romy heb ik toch die bloedband en ze was de eerste voor mij.
Buiten dat ben ik heel veel bij haar betrokken geweest toen ze klein was en dat schept echt een band.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)