De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

4 december 2005, 13:15:29 #1380 Last Edit: 7 december 2005, 18:29:12 by Mariska
Sorry foto foetsie!!

Mike is echt zwaar besmet met het valkenvirus ;D
Zijn schuur heet nu Valkhut ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Peet,

Ik kan hem wel van de site afhalen en plaatsen, maar nog steeds niet zelf uploaden!

Liefs
Maris!!

Hoi Riny,

Ik werk nu via Photobucket omdat ik niet kan uploaden via de site.
Anderen wel en ik niet :-\

Groetjes
Maris!!

Petra en Cheeky

Da's jammer... dan moet toch Peter even uitkomst bieden, want bij mij gaat het uploaden via valkparkiet prima! Ik zag dat je je berichtje al geplaatst hebt bij "fouten en bugs", dus hopelijk krijg je snel een reactie!

Riny, Photobucket werkt prima en je kunt ook wat grotere foto's plaatsen dan bij valkparkiet, alleen vind ik het zelf het uploaden via valkparkiet sneller gaan omdat de [img] etc. er automatisch omheen komt en je met 1 knop kunt kopieren!

Groetjes,
Peet

Roosje

Ooh wat leuk dat mike zo besmet is! Kan hij niet even met Paul praten ::) :P

ROCKS

Hoi Maris,

Jee, wat heb je weer leuke foto's van je valkjes. Vorige week zat je nog hier, bij ons en nu heb je er maar zo 8 zitten!!
En Mike, haha, ik moest wel ff lachen hoor dat ie gebeten was en heel hard gilde. Maar nu moet ie wel goed opletten, met die vinger, want je kan er lelijke pijn van hebben hoor.

Die foto van 6 valkjes op die tak, heeeeerlijk om te zien. En die meiden gaan volgens mij wel ontzettend goed? ze zitten er relaxed bij, zo te zien.

Ik heb gister een leuke foto gemaakt van een jonkie, Danny had er voor het eerst eentje uit het blok gehaald, het is zoooo leuk, maar dat ga jij zelf ook meemaken!

Dit is het jonkie wat jij vorige week heb gezien, groot al he?

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Hoi allemaal,

Ik kan ook gewoon uploaden hoor. Het enige nadeel als je het via Photobucket doet, is als die server eruit ligt je foto's ook uit je dagboek zijn. Vandaar dat ik liever via Valkparkiet.com upload.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Peet,

In ieder geval bedankt voor jullie hulp  :-*
Ik wacht Peter even af en kijken wat hij ervan zegt ;)

Hoi Roosje,

Leuk he ;D
Zal ik hem even langs sturen ;D ;)

Hoi Nellie,

Mooie foto's he?!
Ook van Ricky en Dopey :D
Het gaat heel goed met ze.
In de voliere gaat goed en ze vinden lekker hun plekjes daar.
Ze gaan nu ook steeds op de tak en zijn al minder bang :D
Ik blijf oefenen!!
Ik oefen me rot hier ;D, want met Kaily en Misty was ik ook nog niet klaar en nu Rumba en Salsa erbij ;D ;)
Maar wel heel leuk.
Ze gaan nu ook meer hun eigen weg dus plukken word ook minder :D ;)

Aaaaaah, wat een lieve foto :-*
Hij is zeker goed gegroeid :D ;)
Ik kan niet wachten tot het bij ons zover is ;)

Hoi Caroline,

Als de server van Photobucket eruit ligt en je foto's zijn weg, komen ze dan ook niet meer terug ???
Kijk als de server van Valkparkiet.com eruit ligt zijn je foto's ook weg ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

4 december 2005, 14:32:01 #1388 Last Edit: 6 december 2005, 15:53:59 by Mariska
Sorry, foto's foetsie!!!! :'(

Gerda

Hoi Maris,

Ik heb er eentje af. De afgeleide van je 'oude' handtekening.

Ik ga kijken of ik vandaag nog even verder kan met de andere (met allemaal nieuwe foto's), maar dat is nog even knutselen.

Groetjes G

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

De valkjes van M&M  ;D ;D ;D

Deze vind ik al heel mooi, ben benieuwd naar de volgende :D ;)
Doe maar rustig aan hoor ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Die naam is leuk ;D ;D ;D

Goed bedacht van jou ;)
Onze namenverzindster ;D ;)

Gerda

Mariska

Dat is ook heel mooi :D

Zie jij ook dat er foto's vervormen ???
Ook in mijn huidige handtekening en dat was daarstraks nog niet ??? Dat is raar, ook bij Kaily en Misty in de handtekening die ik nu heb.

Petra en Cheeky

Ik vind dat je geweldig je best hebt gedaan, Gerda! De laatste vind ik het mooiste door de kleine rode banen langs de foto's onderin, lijkt alles wat strakker inderdaad! De naam De valkjes van M&M is echt heel toepasselijk en super gevonden!
Wat mij betreft is dit al een prima eindresultaat!

Groetjes,
Peet

(een andere optie: de tussenbalk horizontaal ietsje breder maken en daar de namen inzetten van de valkjes bovenin, zodat in het vierkante deel alleen nog maar de valkjes van M&M staat, is dat eventueel nog een idee? Dan staan alle namen onder de foto's. Maar nogmaals, ik vind het niet nodig, maar ik weet dat jij altijd streeft naar perfectie, Gerda! )