De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 november 2005, 21:46:59
Citaat van: Mariska op 26 november 2005, 21:45:35

Gelukkig ving ik me eigen op tijd op ;D ;)

't zou leuker zijn als de kanarie jou zou opvangen... in ieder geval aparter....!! ;D

Ja en dan Mike laten filmen ;D
Dan win ik zeker bij Funniest Home video's ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Meteen geld zat voor de nieuwe voliere... DOEN dus!!!

Mariska

Jij heb geweldige ideeen ;D
Als ik win deel ik het met je oke?! ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Eerst Mike in actie-mode zetten voor de film of foto van de eeuw...!!! Enne.... het delen is prima! Ik heb ook nog wel een goede bestemming voor een extraatje...  ;) ;D

Mariska

Mariska

Ik bedenk me net iets ::)

Nu dat ik er 2 meisje bij krijg klopt mijn handtekening niet meer. Potverdriedubbeltjes zeg, dat is nou jammer :-\
En zelf kan ik nog steeds niks tot niet veel met Photoshop, maar dat moet ik dan maar gauw gaan leren :-\

Petra en Cheeky

HINT... HINT.... ;D ;D ;D
(wil je best wel helpen hoor, maar ik doe het ook vrij eenvoudig met photofiltre... voor het echte werk moet je bij Gerda zijn...)

Mariska

Nou het zou wel een hint kunnen zijn ::) ::) ::)
maar ik kwam er ineens op door jou nieuwe handtekening die ik zag in mijn dagboek.
Eeeeen zoals je weet tik ik alles van me af wat in me op komt ::) :-X, maar als iemand zich geroepen voelt mag die zich best vrijwillig aanmelden.

Eigenlijk weet ik zelf ook wel een oplossing met mijn huidige handtekening die ik zo mooi vind, maar dan ben ik wel de namen kwijt :-\

Petra en Cheeky

Citaat van: Mariska op 26 november 2005, 22:16:58
Nou het zou wel een hint kunnen zijn ::) ::) ::)
maar ik kwam er ineens op door jou nieuwe handtekening die ik zag in mijn dagboek.
Eeeeen zoals je weet tik ik alles van me af wat in me op komt ::) :-X, maar als iemand zich geroepen voelt mag die zich best vrijwillig aanmelden.

Eigenlijk weet ik zelf ook wel een oplossing met mijn huidige handtekening die ik zo mooi vind, maar dan ben ik wel de namen kwijt :-\

De namen kun je er dan toch altijd later weer bij zetten, als je deze handtekening eigenlijk wilt houden?!

Petra en Cheeky

De titel moet trouwens dan ook anders, mijn zestal?? of SEXTET?

Mariska

Jaaaaaa SEXTET, echt iets voor mij!!!! ;D ;D ;D

Waar is trouwens iedereen?
Ik kan niet bij ze komen hoor als ik me wijntje op heb ::) ;D ;)

ROCKS

Mariska?

Ik heb je al I M's gestuurd, kan je me bellen? Ik heb oorpijn en wil op tijd naar me bedje toe. Ik moet je mijn adres nog geven, en wil dat niet via het forum doen, snappie?
Tot een uur of 12 kan je bellen, oke? En anders morgen voor je weg wilt rijden, graag na tien uur bellen!

Doei, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

WHAAAAH,

Nellie's back!

Ik hoorde net een eitje piepen!!!
Nou....het jonkie wat erin zit, bedoel ik. Ohhhh, ik hoop maar dat het goed gaat dit keer, het vorige jonkie ging na vier dagen dood.

Maris....kan je hem als.......ff tellen, derde zien als ie uitgekomen is, da's weer een hele eer!!! :P

Nu ga ik echt slapen, maar ben wel weer een beetje happy nu. ;)

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Hoi Nellie,

Ik zat gisteren op de chat dus zag je IM's pas om 00.30.
Maar wat een eer dat ik dat vanmiddag als derde mag zien ;).
Ben heel benieuwd, maar ze zijn toch niet van Ricky he?!

Groetjes
Mariska

Mariska

27 november 2005, 09:28:17 #1154 Last Edit: 27 november 2005, 09:31:19 by Mariska
Nou wat heb ik een gezellige avond gehad gisteren.
Gezellig op de chat, wijntje erbij, helemaal leuk :D
Ben nu wel een beetje moe na die korte nacht, maar ja, 's avonds een grote meid 's ochtends een grote meid ;D ;)
Eigen schuld dikke bult ;D ;D ;D
Lekker dubbelzinig he voor degene die er bij waren ;D ;D ;D.
Volgens mij werkt de wijn nog door ;D ;)
Nou ik stop ermee, moet nog een hoop doen voor ik naar Nellie ga ::)
Ik had iemand een verslag toegezegd, maar dat gaat helaas over ;D ;) Teveel  :censuur ;D ;)

Liefs
Maris!!