6 mei 2025, 23:09:22

Nou ja zeg !

Gestart door Karin, 5 juni 2003, 21:32:27

« vorige - volgende »

Karin

Een week geleden stond er bij de advertenties van deze site iemand die een nieuw baasje zocht voor haar  valkje, omdat ze er geen tijd meer voor hadden. Ik heb er op gereageerd ( 4 keer zelfs  ;D ), maar helemaal niks gehoord. Staat dezelfde dame nu weer bij de advertenties omdat ze één of twee jonkies wil  >:( Eerst geen tijd voor die ene en dan 2 nieuwe willen ? Ik vraag me af of ze die oudere nu verkocht heeft omdat ze liever jonkjes wilde  ::) Jammer hoor, dat mensen ondoordacht een dier nemen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lique

Hoi Karin,

Je, het gebeurt heel erg vaak.
Een oudere valk is niet aantrekkelijker als een jongere.

Helaas denken mensen er zo over, en kunnen ze er makkelijk afstand van doen. Echt triest.

Speedy

Het moest verboden worden om hier te mogen adverteren voor zulke onaardige valkparkieten houders.
Ik heb zelf ook een valkparkietje die weg moest , omdat ze er geen tijd meer voor hadden.
Dit kan natuurlijk, en hebben dan ook mij netjes gemaild wat de reden was.
Ik heb ontzettend geboft met haar, ze is echt een schat.
En gelukkig heeft ze het nu bij ons ook wel gevonden, ze is beslist niet treurig of zo.
Zo kan het ook...maar niet omdat er andere valkjes voor in de plaats moesten komen, beslist niet.

Groetjes,
Trudie

Karin

Als iemand geen tijd voor zijn valkje heeft, vind ik het alleen maar eerlijk dat ze er iemand anders voor zoeken. Niets mis mee. Ik wil graag een bonte dus ik reageerde meteen. Ik had hem graag een nieuw tehuis willen geven, maar helaas  :( Maar ik was dus wel erg verbaast om weer dezelfde naam in een advertentie te zien.... En nu als " gevraagt".

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

O, maar dan ben ik wel zo, dat ik rustig weer een mail stuur met de vraag, waarom ze nu weer 2 kleintjes zoekt. gewoon op de (man) vrouw af vragen hoor, kan mij het schelen.
Ik vraag altijd als eerste aan diegene, of ik zo vrij mag zijn om te vragen waarom de vogel weg moet.
En of ik mag komen kijken.
Dit is mij dus 2 keer in 1 week tijd gebeurt, en de 2e keer kwam Koko mee terug.
Ja je hebt er vreemde mensen bij hoor.
En als jij bijvoorbeeld via de advertenties die hier staan, geen antwoord krijgt? dan zou je altijd nog aan Angelique en Peter kunnen vragen of ze er even achteraan kunnen gaan om dan evt. de advertentie te verwijderen.
Het moeten wel eerlijke advertenties blijven vind ik.

Groetjes,
Trudie

Karin

Op de vorige 4 mailtjes kreeg ik ook al geen antwoord  ;D, dus ik denk ook niet dat ze op deze zal reageren. Ga ik dus geen tijd meer aan verspillen  ;D Ik vraag me alleen af wat er nu met dat andere valkje gebeurt is. Dat zit me dan wel dwars. Maar goed, misschien niet te veel over na denken.  ::) Ik zal Angelique wel ff een mailtje sturen. Dan kan ze bepalen wat ze ermee wil.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

ja inderdaad, misschien beter, ik zie ook haar naam nu weer terug met de vraag voor 2 popjes, en die andere was een tamme man, ja zielig he.
Ik kijk ook elke dag hoor de advertenties na...en ik moet me in gaan houden, want ik ben bang dat ik nog een valkparkietenopvang ga beginnen... :D :D :D

Karin

;D Nou, als je een bonte man of pop ziet of een cinnamon witmasker geparelde pop ( zoals mijn Breezertje ) die erg tam zijn en je kunt er niets meer bij hebben, denk dan maar aan mij  ;D Ik wil er nog minstens twee... En dan misschien nog wat uit mijn eigen toekomstige nestjes. Lees maar eens wat helemaal onderaan mijn handtekening staat  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar hier in Almere hadden ze vorige week 2 licht gekleurde bonte (ik geloof allebei poppen) zitten.
Net zulke kleuren als mijn Koko.
Ik heb het niet gedaan, omdat ze van november zijn en niet tam leken.
Maar ze waren mooi om te zien, dat wel.
Weet niet of ze ze nu nog hebben hoor.

Karin

Ik wil alleen tamme valkjes erbij  hebben, die kunnen lekker vrij rondvliegen. In de voliere wil ik voorlopig geen nieuwe valkjes. Eerst kijken hoe ons liefdespaar het samen doen  ;D Maar het is wel een prachtig valkje !!! Om verliefd op te worden !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lique

Hoi,

Ik heb christel een mailtje gestuurd. Ik heb haar vriendelijk gevraagd waarom. Natuurlijk hoeft ze niet te reageren, omdat het ons in principe niks aan gaat. Maar we wachten wel af, en als ik een mail terug heb gehad, zal ik deze ook bekend maken.

Groetjes Lique

Speedy

Te gek Angelique,

Het is tenminste iets wat je kan proberen.

Groetjes,
Trudie

adnaloj

ja ik ken dat...
maar ik heb ook een oproep gehad voor het opvangen voor een valkje ( wat ik graag wil doen )
gelukkig weet ik dat ik deze mensen kan vertrouwen omdat het een collega is...
ze zoeken een goed huis omdat ze zelf weinig thuis zijn en dat zielig vinden voor het valkje..
dat vindt ik een goeie zaak. ze denken niet alleen aan zichzelf maar aan het diertje..
ik wou dat meer mensen dat konden....

groetjes jolanda