18 juli 2025, 22:45:35

parkiet is vies bij anus

Gestart door biancasijb, 12 oktober 2005, 20:40:01

« vorige - volgende »

biancasijb

heb sinds 2 dagen een parkietje en is 6 weken oud. nu zie ik na de 2e dag dat het erg smeris is bij haar kontje. is dit erg???
heb zelf nog nooit eerder een vogeltje gehad maar hou erg van vogels.

valkvragen

hoi
Zo is het ook met mijn grasparkiet.....
het is gewoon iets normaal ,denk ik .  :)

verder succes met je parkietje !!

Mariska

Hoi Bianca,

Het kan erop wijzen dat je vogeltje ziek is.
Hoe is het verder met hem?
Eet hij goed en drinkt hij goed en hoe ziet de ontlasting eruit?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo allemaal
Normaal gesproken horen de veertjes rondom de anus schoon te zijn.
Ik denk dat jullie vogeltjes aan de diaree zijn,bel een da en vraag om medicijnen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Bianca en Valkvragen,

Als je iets niet weet of niet vertrouwd kun je ook altijd bij de link ziekte en gezondheid kijken aan de linkerkant.
Daar zul je ook zien dat vieze veertjes rondom de anus staat bij ziekteverschijnselen.
En roep niet te snel dat iets normaal is als je dat niet zeker weet, want voor hetzelfde geld neemt iemand dat aan terwijl een vogeltje wel ziek is. En dan word er niks aan gedaan.
Dit is geen aanval hoor, alleen een advies.
Ik hoop dat jullie een DA raadplegen en dat jullie vogeltjes gauw weer beter zijn.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)