De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes es

het mag idd een keer beginnen beter gaan daar bij jou en je familie !!!! die verkoudheid kan niet genezen want je lichaam krijgt de tijd niet om voldoende te herstellen want als je in je geest met zorgen zit dan kan je lichaam ook uitgeput geraken dus verzorg je maar op alle vlakken  ;) ik weet momenteel is dit erg moeilijk voor jou maar toch is het nodig want je hebt er niets aan als je straks zelf instort door ziekte .
veel sterkte meid  :-*

knuffs marilyn

carco

Hoi Esther

Heel veel sterkte meid nu en de komende tijd.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Es,

Jeeh, toch nog geheel onverwacht, het laatste berichtje was dat ze uit de coma was gekomen. Kan me je reactie van boos zijn wel voorstellen, maar je moet natuurlijk ook maar zo denken, dat niemand zich zomaar, zo verwaarloost, daar moet ook een hoop verdriet achter zitten.  :'(

Heel veel sterkte!!

Ook beterschap en sterkte voor je vader.

Liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey Es,

Even weer je dagboek opzeken. Wat jammer dat je niet van de verkoudheid afkomt. Wat erg dat er zoveel pijn is bij je door de familie. Ik hoop dat je op het forum en via Tigo wat steun kan vinden. Sterkte met alles!  :-*

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

5 februari 2006, 14:42:03 #529 Last Edit: 5 februari 2006, 14:52:09 by Es
Dank jullie voor jullie lieve reacties, dat doet me echt even goed  :-*
Woensdag middag is de crematie  :'( :'(

Nou even wat vrolijks en de laatste update van Tigo in de familie  :D :D
Hij is helemaal verzot op de kids en wil het liefst met alles meedoen  8) echt lachen is dat. ;D
Hier dan even wat foto's van een niet foto-model Tigo hij draait meestal zijn koppie de andere kant op, dus moet ik altijd heeeeel snel zijn.

ZO EVEN KIJKEN OF JE JE TANDEN WEL GOED HEBT GEPOETST

KOM TIGO VAN MIJN HOOFD AF

ZOZO WAT ZIJN JULLIE AAN HET SMOESEN TOCH NIET OVER MIJ HÉ ??

TEKENEN, TEKENEN BEN GEK OP KLEURPOTLODEN

KIJK MAAR WAT IK KAN!!!

IK ZIE NOG ZO GEEF HIER DAT POTLOOD

:-* :-* VAN ESTHER

Lin

Ach die tigo, die heeft het maar goed bij jullie!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes es

tigo vermaakt zich kennelijk heel goed bij jullie en de foto's zijn heel erg mooi geworden  :D

veel sterkte woensdag met de crematie

groetjes marilyn

es

Nou toch nog even wat leuker nieuws dan de afgelopen tijd. ;D ;D
We hebben onze vakantie geboekt en André en ik gaan 25 mei voor 8 dagen naar "Kos" met zijn 2en. lekker hé heerlijk  8) 8) even eruit.
En dat is nog niet alles, omdat mijn man met zijn nieuwe baan niet meer als 2 weken kan in de grote vakantie, hij is nu werkgever ipv werknemer. ;D ;D  gaan we met het hele gezin 12 dagen naar Turkye naar Alanya, kids gaan  voor het eerst vliegen.
hahahahahah Rosanne mijn dochter loopt nu al van als ik maar geen vogelgriep krijg enzo. ze is nog maar bijna 8, maar kijk maar wat ze allemaal van het nieuws leren. ;D
gr.Es

marilyn

hoikes es

hé dat is vrolijker nieuws zeg  :D jullie hebben die extra vakantie echt wel verdient ik hoop dat het genieten wordt voor jullie  ;)

groetjes marilyn

es

Ik ben nog nooooooit 2 keer wezen vliegen in 2 maanden tijd. schaam me rot. :-[ :-[
maar we kunnen niet met de caravan weg, dat is dan te kort, we gaan dan meestal 3 weken weg.
Het zal zeker super worden, de tijd kan niet snel genoeg gaan.
Gr.Es  :-*

marilyn

hoikes es

waarom moet je je schamen ??? geen reden voor toch  ;) geniet ervan jullie hebben het zeker verdiend  :D

groetjes marilyn

es

hoi Marilyn,
gaan we zeker doen.
hahahah Tigo is super vervelend vandaag. :o :o :o :o :o kanonnen doet alles wat god heeft verboden.
Heb hem weer even in zijn kooi gedaan. ;D ;D ;D gek werd ik er van.
Even nog wat lekkers aan hem gegeven, kan ik nu even mijn peertjes schoon gaan maken en koken, en nog even strijken vandaag. :P :P :P :P :P :P
en voor de rest lekker niets meer, ja met de hond wandelen het is echt wel lekker buiten.
Spreek je misschien vanmiddag of vanavond goed!
:-* :-* van Es

marilyn

hoikes es

die duivelse deugniet tigo kan er wat van hé  :P in elk geval kan hij even afkoelen in zijn kooi en ik moet me nu snel klaarmaken om enkele uurtjes te gaan werken  ;) ik zie of hoor je straks nog wel

slukes marilyn

Caroline

Hoi Es,

Leuk om al met de vakanties bezig te zijn, even je gedachten ergens anders op zetten.

Sterkte wooensdag.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: Caroline op  6 februari 2006, 11:22:35
Hoi Es,

Leuk om al met de vakanties bezig te zijn, even je gedachten ergens anders op zetten.

Sterkte wooensdag.

dank je zal ik nodig hebben
gr.Es