26 juni 2025, 23:26:03

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo Esther,

Zo daar ben ik eindelijk weer een keer. Jij krijgt het op het moment ook ardig voor je kiezen, je hebt het erg druk met al die woonruimtes die je in orde aan het maken bent.
En natuurlijk je vader schrikken joh bah. ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen.

ike@ (geen reclame  8)) Barendrecht ben er 1 keer geweest maar is erg groot ga zelf naar Sliedrecht is kleiner.
Je bent in Barendrecht vlakbij onze zaak geweest ;).

gr Esther

marilyn

hoikes es

hé drukke meid we horen niet meer van jou !!!! loop jezelf niet voorbij hé  :P neem af en toe eens wat rust dat verdien je wel  ;) hoe gaat het met tigo ? nog steeds serenades voor jou aan het fluiten ?

groetjes marilyn

es

::) ::) ::) ::) mijn hoofd loopt over heb even een gaatje vrij gemaakt om eventjes te reageren.
Heb ook nog extra moeten werken een woensdag en vandaag ben morgen vrij moet dan weer een zaterdag  :P :P :P
IK WORD GEK  :o :o van al dat heen en weer gescheur van huis naar huis, ga morgen weer me zus bijstaan in haar huisje het begint al wat te worden zo.
MAAR KANONNEN WAT EEN KLUS. :-\
Ik ben een beetje aan het einde van mijn latijn  :'( :'(
Groetjes Es  :-[

es

Citaat van: Riny op  8 januari 2006, 20:14:38
Hoy Esther
Fijn dat je nog wat in de winkel hebt laten staan.
Krijg je soms bonuspunten van IKEA voor iedere keer dat hun naam genoemd wordt in je dagboek?
Groetjes Riny ;D

als dat zou kunnen  ;D ;D ;D ;D

trienke

Hoi es

Hou je nog wel een beetje tijd voor jezelf vrij ;)

Hoe gaat het met tigo?

Groetjes Trienke

es

Citaat van: trienke op 12 januari 2006, 21:08:44
Hoi es

Hou je nog wel een beetje tijd voor jezelf vrij ;)

Hoe gaat het met tigo?

Groetjes Trienke

nee ik heb geen tijd voor mezelf op dit moment, het is me allemaal iets teveel aan het worden  :-\ :'( echt maarja gaat wel weer over.
En met Tigo gaat alles prima weinig verandering met hem alleen is hij nu een beetje in de rui, het is een echt macho geworden loopt de hele dag met zijn vleugels wijd van zo kijk mij eens eventjes   8) 8) ;D
gr.Es

trienke

marilyn

hoikes es

ik ben blij dat ik nog eens van je hoor maar loop jezelf niet voorbij hé  ;) maak ook eens een klein beetje tijd voor jezelf zodat je weer wat energie kunt opdoen  ;)

groetjes marilyn  :-*

es

Citaat van: marilyn op 12 januari 2006, 21:14:07
hoikes es

ik ben blij dat ik nog eens van je hoor maar loop jezelf niet voorbij hé  ;) maak ook eens een klein beetje tijd voor jezelf zodat je weer wat energie kunt opdoen  ;)

groetjes marilyn  :-*

ik was jullie niet vergeten hoor echt niet, ik ben bang dat sommigen mij misschien niet meer zo aardig vinden omdat ik even een tijdje afwezig was, maarja dat zal wel aan mij liggen denk ik  :-[
volgende week moet eigenlijk alles klaar zijn bij iedereen maar dan kan ik gelijk hier beginnen, heb ook nog het een en ander te verven in huis.

Ik ga voor het eerst volgende week naar de sauna toe een hele dag van 9 uur smorgens tot 9 uur savonds met eten enzo erbij, en een goeie vriendin van mij, lekker eventjes ontspannen, alhoewel ik nog nooit in een sauna ben geweest, ik ben niet zo;n blootloper  ;D ;D ;D
maarja we zien wel hoe het loopt.
gr.Esther

marilyn

hoikes es

ik zou wel willen met je meegaan want daar kan je zo van genieten  ;) dus doe dat ook maar

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op 12 januari 2006, 21:40:24
hoikes es

ik zou wel willen met je meegaan want daar kan je zo van genieten  ;) dus doe dat ook maar

groetjes marilyn

IK GA HET PROBEREN  ;)

Kirsten

Hoi Es,.

Gelukkig volgende week even een dagje ontspannen in de sauna,. even lachen met een vriendin doet wonderen met je energie,. Ik hoop dat je dan een klein beetje bijkomt van alles,. Hoest met je vader? en met je kennis?,.
Meid denk je echt ook even een beetje aan jezelf,. straks is iedereen gesetteld en op z'n plek en dan stort jij in :-\.

Dikke knuf en ik snap best dat Tigo macho gedrag vertoont,. het is ook een prachtige stoere kanjer natuurlijk ;D Ik denk dat ie dat van z'n vader heeft trouwens, die kan ook zo kijken van,. 'jaja foto's maken mag, ik weet dat ik knap ben ;D :P'

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Citaat van: Es op 12 januari 2006, 21:31:01

ik was jullie niet vergeten hoor echt niet, ik ben bang dat sommigen mij misschien niet meer zo aardig vinden omdat ik even een tijdje afwezig was, maarja dat zal wel aan mij liggen denk ik  :-[

Hoy Esther

Sorry dat ik het zeg maar dat is grote onzin.
Eerst je eigen gezin en het forum moet ontspanning zijn en geen inspanning.
En we zijn altijd blij met je hoor.
In het broedseizoen zal ik er ook heel veel minder zijn .
Maar dat wil dan nog niet zeggen dat ik jullie niet meer aardig vindt.
Groetjes Riny :-*

valkchico

Hallo NOG STEEDS AARDIGE Esther,

rare muts de ene keer is er meer tijd om hier rond te hangen dan de andere keer. En het is niet de bedoeling dat jij j eover de kop werkt omdat je ook nog zo nodig hier "moet"zijn.

Geef het beetje tijd dat je nog hebt maar lekker aan Tigo en je familie!

gr esther

Caroline

Hoi Es,

Ik vind je helemaal niet meer zo aardig nu je bijna nooit meer in mijn dagboekje komt.  :P

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Grapje!!!!!

Gekke meid!!

Natuurlijk vinden we je nog aardig nu je niet meer zo veel tijd voor ons hebt. Kan toch bij ierereen wel eens gebeuren.

Neem jij maar lekker de tijd die je nodig hebt hoor en....... probeer jezelf niet voorbij te lopen, dus ook eens een keertje lekker genieten hoor.  :D

Liefs  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.