De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

valkchico

:-[ :-[ :-[ :-[ :-X.

Durf bija niet te typen schaam me heel erg nu!

Wat heb jij een rottijd bah.
Maar het vooruitzicht op twee lekkere vakanties is wel een luxe zeg hahah nee hoor ik gun het echt iedereen (ben best wel beetje jaloers maar heeft niets te maken dat ik het iedereen gun)en zeker jou na dit begin van het jaar.

Zo dus Tigo is lekker lastig streng en rechtvaardig zijn ;). Het gaat vast wel weer over hij heeft het zo getroffen bij jullie!

Wat een leuke foto's heb je geplaatst zeker di edat ie bij je zoon  op zijn rug zit :-*

gr Esther

Sterkte de komende tijd :-*

bobbie

Hoi Esther,

Gecondoleerd met je tante. :'( Wat een schok zeg.
Jeetje, wat is er bij jou in die tussentijd veel gebeurd zeg, in een paar dagen tijd. Wat turbulent bij jou.
Geen wonder dat je weerstand terug loopt, je pikt nu alles op na al die stress.

Je hebt leuke foto's geplaatst. Even wat vrolijkers inderdaad ;)

En 2 vakanties in korte tijd, schaam je  :P. Nee hoor, je hebt het verdiend. Geniet er van, je hebt het hard nodig.

Esther, heel veel sterkte komende woensdag. Ik zal aan je denken. Is het 's morgens of 's middags?

Groetjes, Nel :)

es

@ Esther je hoeft je echt niet te schamen hoor, dat doe ik wel
    ik ben de laatste tijd ook bijna niet in jou dagboek   
    geweest, sorry  :-[
    Ja hé wat een luxe is nog nooit gebeurd bij ons, maarja
    we hebben het eventjes nodig. ;D ;D ;D

@ Nel, ja wat een tijd hé, af en toe niet te bevatten gewoon.
    maarja ze zeggen toch altijd het komt nooit alleen. :P
    Ik hoop dat het hier bij blijft en dat ik nu eventjes rust heb.

@ Marilyn, sorry het is niet gelukt om sávonds terug te komen
    maar ik ben er weer hoor.
    André is vanavond weg dus hoeft hij niet te zeuren dat ik
   elke keer achter de pc zit  ;D ;D ;D

Ik heb nog wat foto's gemaakt van Tigo die zal ik er zo op zetten.

Ja en vanmiddag man wat was dat een trieste dag  :'( :'( :'( heb de ogen uit mijn hoofd gehuild.
Ze hebben hele mooie muziek gedraaid, normaal moet ik daar al van huilen, maar dat was niet zo, het was heel mooi.
alleen mijn oom en nichtjes tjeetje wat erg voor hun, zoveel pijn en verdriet. :'( :'(
Maarja het is nu voorbij, denk wel dat ik vanavond vroeg naar bed ga, best vermoeiend hoor zo'n crematie. :-\

Liefs van Es :-*

Kirsten

Hoi Es

Ik weet even niet wat ik moet zeggen,.
nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je een beetje in slaap kan komen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Citaat van: Kirsten op  8 februari 2006, 18:54:47
Hoi Es

Ik weet even niet wat ik moet zeggen,.
nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je een beetje in slaap kan komen.

Groetjes
Kirsten

dankje Kirsten, er valt ook vind ik weinig te zeggen, het is gebeurt en voorbij, en het is goed zo.
En slapen hahahaha daar heb ik nooit echt moeite mee gelukkig, al moet ik rechtop slapen. ;D

Gr.Esther

Kirsten

Hoi Es,

Gelukkig dat je er geen last van hebt,.
Hoe is het verder met je vader?

Groetjes
Kirsten

es

tja mijn vader het ging eventjes goed tot vandeweek toen heeft hij me gebeld om naar hem toe te komen want het ging eventjes niet goed.
Hij heeft vorige week bloed geprikt en we wachten nog op de uitslag.
Als het goed is krijgt hij medicijnen om het stabiel te houden.
Afwachten maar.
Maar het is in ieder geval niets ernstig, alleen voor hem heel erg lastig en vervelend.
Gr.Esther

Kirsten

Hoi Es,

Gelukkig niets ernstigs, maar ik denk dat je erg schrok van de week,. Ik hoop dat het met de uitslagen goed is,. Ik duim voor je

Groetjes
Kirsten

Riny

Hoy Esther
Misschien is het maar goed dat je zo gehuild hebt,dat is beter als met een krop in je keel blijven rondlopen.
Gelukkig is de crematieplechtigheid mooi verlopen
Sorry ik was het helemaal vergeten dat je vandaag naar de crematie moest.
Gisteravond heb ik er nog aan gedacht om je vandaag een berichtje te sturen.
Maar toen ik vanmorgen de IM van Peter kreeg was ik helemaal uit het veld geslagen,en ben ik jou compleet vergeten.
Al zou je vader niets gemankeerd hebben,dan nog was het een moeilijke week voor hem geweest.
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht .
Liefs Riny :-*

es

dank je wel Riny voor je lieve woorden, is het ernstig de IM van Peter, doet er niet toe hoor!
Maarja al met al is het nu voorbij en eigenlijk maar beter zo voor mijn tante, ze was toch zieker als wat menig mens dacht, alleen durfde ze niet naar het ziekenhuis en toen ze eenmaal ging was het te laat  :'( :'( :'(
Zo is het leven soms bikkel hard, maar er zijn ook mooie dingen alleen weet ik ze eventjes niet op te noemen ;D morgen misschien weer wel.

liefs van Esther  :-*

Caroline

Hoi Es,

Probeer het allemaal een plaatsje te geven.

Ik hoop dat de uitslagen van je vader allemaal goed zijn.

Slaap lekker voor straks.  8)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

dank je Caroline, ik kom morgen een kijkje nemen in je dagboek, heb volgens mij een hoop bij te lezen. :)
Ik ga ook duimen voor mijn vader
Gr.Esther en truste

es

Nou er komt geen einde aan bij mij. :'( :'( :'( :'(
Het wordt nu geen dagboek van Tigo maar een dagboek van mij ben ik bang.

kort samengevat: Ik heb een overbuurmeisje die is marokkaans ze stond gister bij mij aan de deur helemaal overstuur, haar ouders hadden weer eens ruzie en haar vader zei dat ze terug moesten naar Marokko?? ze kwam bij mij schuilen, kort gezegt heeft ze me verteld dat ze een poging tot zelfmoord had gedaan en raakte hier bij mij op de bank in een shock. :o :o
dikke ogen kreeg ze en begon te stuipen.
Ik heb toen 112 gebeld en binnen 5 minuten waren hier ambulance-politie-huisarts-heel de familie van hun heeft 6 broers en zussen-ouders-
aaaaaggghhhh vreselijk gewoon.
het is redelijk met haar, ben net wezen kijken bij haar, ze ligt daar echt in een zwijnenstal, sorry dat ik dat zo zeg, maar er moet wat aan gedaan worden.
we zijn nu voor haar bezig om hulp te zoeken enzovoort, maar dat ligt niet gemakkelijk want ze is niet verzekerd.
Ze komt maandag bij mij en gaan dan uitzoeken wat er aan te doen is.
al met al vreet dit aan je want je kan zo weinig binnen dat geloof.
Ze wordt opgesloten en mag niet de straat op.
Ik hoop de volgende keer weer eens nieuws te hebben over mijn Tigo-vriend, want het gaat nu hier de verkeerde kant op in mijn verhalen. :-\ :-\
Sorry dat ik het hier moest plaatsen, maar had even geen andere mogelijkheid :'( zit er doorheen.
liefs van Esther

ps en dat op mijn man zijn verjaardag, heb alle visite moeten wegsturen. :-[ :-[ maar hadden daar wel begrip voor gelukkig.

Riny

Hoy Es
Dat zijn vreselijk moeilijke dingen,en je kunt zo weinig.
Jaren geleden woonde bij ons op de galerij ook Marokaanse mensen.
Die man sloeg zijn dochter met een een van Mapro gedraaid zweepje.
Dat kind 3 jaar vluchtte dan ook wel eens bij mij naar binnen .
Het moeilijkste vond ik om toch een beetje op de achtergrond te blijven,anders kreeg het kind misschien de rekening, van mijn bemoeienissen gepresenteerd.
Ik wens je heel veel sterkte met alles.
Groetjes Riny :-*

Rianne

Hoi Es,

wat een toestanden allemaal in je dagboek, alle ellende komt tegelijk lijkt het wel.
Ik ben bang dat je weinig kunt veranderen aan de situatie van je overbuurmeisje. Hun geloof zit soms raar in elkaar. Ze zijn heel beschermend naar hun familie toe, soms tot dreigementen en ruzie aan toe. :-\