26 juni 2025, 21:34:38

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Esther
Ik meen dat echt ,ik kan er slecht tegen als mensen oneerlijk zijn.
Het lukt me nog steeds niet om tegen mensen die ik op een leugen heb betrapt spontaan te zijn.
Dat is geen goede eigenschap maar ik krijg het niet veranderd.
Groetjes Riny :D

es

Nou ik vind ook niet dat je moet veranderen en ik vind het geen slechte eigenschap hoor.
Ik ken het heb het zelf ook wel (denk ik)
Heb het laatst nog meegemaakt met mijn buurvrouw, er waren wat problemen in de buurt (mijn buurjongen 18 jaar heeft het down-syndroom) en dat geeft soms wat spanningen in de buurt.
En er was iets gebeurt en ging mij toen totaal negeren terwijl wij helemaal niets hadden gedaan.
Nu kwam ze dat uitpraten enzo voor de zoveelste keer en doet dan nu heel leuk en alsof er niets is gebeurt enz. nou ik kan dat dus niet, ik zeg dan wel gedag maarja, het is moeilijk uit te leggen, is een mega lang verhaal. ::)

Kirsten

Hoi Es,

Wauw stoer hoor van Tigo, dat hij even dichterbij komt kijken,.
Je kan misschien op de originele foto de kop van Roeby met Tigo wat groter pakken,. en hup zo naar de inzending voor volgende maand van de fotowedstrijd,. ik vind hem echt super!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Wat een mega super te gekke geweldig maffe foto's zeg!!

Groetjes van Caroline  :)

Ps. Niet alle Downies zijn lastig hoor, je hebt ook hele lieve.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes es

wij hebben vandaag bezoek als je er iets meer over wilt weten kijk dan even in ons dagboekje  :D

groetjes marilyn en tweety :P

Lin

Hey Es,

Ik ben weer terug in je dagboek. Leuk om te zien hoe tigo nu is geworden. wanneer komt eigenlijk de tweede? (of komt die er al aan?) tot binnekort, je hebt weer leuke fotos gemaakt zag ik.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes es

lang niet van jou gehoord, ben je nog een beetje ziekjes ? of heb je het erg druk ? in elk geval ik ben jou niet vergeten hoor daarom kwam ik even piepen in jouw dagboek  :P

groetjes marilyn

es

@ hoi Kirsten,
Ik zal dan even moeten gaan spitten hoe je dat dan moet doen heb echt geen idee nu we een nieuwe pc hebben is alles een beetje anders geworden, maar ik zal het gaan proberen  ;D
Gr.Es

@ hoi Caroline,
;D ;D dank je en weet je het is niet mijn buurjongen hoor die vervelend is het is de buurt die er niet mee om kan gaan, met uitzondering van ons gezin. :D
Ze hebben er nooit enige moeite voor gedaan om hem te leren begrijpen ::), snap je en daar heb ik hele erge moeite mee, maar niet met die schat.

Gr. Es

@Hoi Lin,
Leuk je hier in mijn verhaal te zien en wat een 2de valkje betreft ik hou het alleen bij mijn Tigo  :D
, ik heb er lang over na gedacht en vind het eigenlijk prima zo.
gr. Es

@ Hoikes Marilyn, ik ga in je dagboek neuzen hoor had je berichtje al gekregen  :-[ beetje laat maarja beter laat dan nooit toch. ik ben heel benieuwd naar je amazone
Gr.Es

marilyn

hoikes es

hoe gaat het met tigo ? zingt hij nog steeds de mooiste liedjes voor jou ? mijn kleintjes zijn nog wat jong dus ik kan moeilijk verwachten dat ze nu al mooi gaan zingen voor mij hé  :-\ en ook hoe moet ik dat in gods naam gaan aanleren  ??? ik hoor de liedjes zelf amper . voor mij is het belangrijker dat ze lief zijn maar ik kan me wel voorstellen dat jij het leuk vind dat tigo voor jou zingt  :D

groetjes marilyn

es

Hi
Het gaat goed met Tigo en fluiten  :o :o :o echt cool vind ik dat, ben echt trots op me zelf (en op Kirsten natuurlijk) want daar komt hij vandaan. :-*
Ja fluiten leren is herhalen herhalen en nog eens herhalen ;)
Als jij fluit heb je toch een soort gevoel ook al hoor je het niet goed, of anders een cd-tje laten horen waar fluitmuziek op staat, je kan het proberen.
Ik weet wel vroeger toen we Coco hadden onze papagaai hadden we een speciale cd met teksten enzo en liedje erop om hem te leren praten. ::) ::) ::) ik werd er gek van, kon heel de cd uit mijn hoofd en floot ook niets anders meer dan dat :P :P
Gr.Es  :-*

marilyn

hoikes es

mayka zal zowieso wel leren praten want ze is nu al aan het brabbelen (meer mensentaal dan vogeltaal) maar verstaanbaar is het helaas nog niet en wat chica betreft dat is een pop en die leren niet zo gemakkelijk fluiten als een man dus maakt het mij eigenlijk niet veel uit hoor zolang ze maar gezond zijn.

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op 19 december 2005, 15:06:19
hoikes es

mayka zal zowieso wel leren praten want ze is nu al aan het brabbelen (meer mensentaal dan vogeltaal) maar verstaanbaar is het helaas nog niet en wat chica betreft dat is een pop en die leren niet zo gemakkelijk fluiten als een man dus maakt het mij eigenlijk niet veel uit hoor zolang ze maar gezond zijn.

groetjes marilyn

is ook zo hoor zolang ze maar gezond zijn ;)
dat is het allllllleeerbelangrijkste
Gr. es :-*

es

:'( :'( :'( mijn vader is vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan hij liep (achteraf) al enige dagen met hartritme-stoornis alleen was het vannacht zo erg geworden dat hij vanmorgen naar het ziekenhuis is gegaan.
Nu heeft hij een kastje meegekregen die hij 24uur om moet houden, en aan de hand daarvan gaan ze kijken wat er aan de hand is. :o :o :o
:-\ :-\ ik was me echt wezeloos geschrokken,weet je mijn schoonvader overleed toen hij 63 jaar jong was, en mijn vader is nu 63jaar dus vandaar.
Gr.Es

marilyn

hoikes es

wat jammer zeg van je vader !!! ik kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent maar er is nog niets ernstigs gebeurt en hij staat nu onder controle van de artsen  ;) dus niet direct het ergste denken je vader heeft goed gehandelt door naar het ziekenhuis te gaan  ;) de artsen zullen hem wel medicatie geven dan gaat alles weer beter .

ik elk geval veel sterkte en wens je vader beterschap toe van mij

groetjes marilyn

Riny

Hoy Esther
Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en terug dacht aan je schoonvader.
Maar het moet toch ook een rustig gevoel zijn dat je vader nu goed nagekeken wordt en onder controle blijft.
Groetjes Riny :D