16 juni 2024, 09:58:17

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

bobbie



Veel plezier bij VERHALEN 8)

Groetjes, Nel :D

es

Dank je Nel,
Zal denk ik wel lukken, het is hier iets rusiger. ;)

Christine

Veel plezier bij verhalen het is hier een heel leuke boel!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Hoi hier nog even een kort verhaaltje.

Tigo is hellemaal verliefd op mij :-* van iemand anders wil hij niets weten.
Is toch normaal wel ???
De rest van de familie probeert en probeert maar nee hoor hij wil het niet.
Het liefst loop hij mij de hele dag te poetsen, mijn haar mijn moedervlekjes enzo :P dat laatste is erg pijnlijk hoor.
Zit de hele dag op mijn schouder of hoofd met zijn koppie in mijn nek en maar geluidjes maken dat hij wil kroelen.
Fluiten doet ie nog niet echt, wel de tonen qua roepen doet hij, maar ik ga gewoon door met fluiten. ;D

Hij heeft wel aan een pootje wat velletjes/schilfers dat is toch normaal als ze nog zo jong zijn, hij heeft er geen last van maar het viel me gewoon op.
Nou meer heb ik (nog niet) meegemaakt  ;)


Kirsten

Hoi Es,

Ja gewoon volhouden,. hihi de aanhouder wint hoor. Tickle bij ons doet voor het eerst sinds deze week het bouwvakkersfluitje,. hahaha

En dat hij naar jou toetrekt komt denk ik omdat hij jou als partner is gaan zien,. hij ziet jou natuurlijk ook het meest. Ik snap dat dat voor je kids minder leuk is. Je kan er niet echt veel aan doen, behalve wellicht zelf wat minder aandacht aan hem geven en wat vaker zijn geroep op aandacht negeren en je kids dan bij de kooi zijn geroep laten beantwoorden.
Ook zal dit verminderen als hij een vriendinnetje krijgt wat een valkje is, maargoed ik heb nog geen kleine moppen zitten,. sorry  :D

Dat aan je moedervlekken zitten moet je inderdaad ook goed straffen hoor en zeker als het zeer doet. Het is niet de bedoeling dat het vervelend gaat worden als ie bij je zit,.

Doegie weer,.
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Dat straffen doe ik ook hij pakt elke keer dezelfde moedervlek (meer een moederbultje ;D) = erg irritant :P
Ja ik denk ook dat ik wat minder aandacht geef aan zijn roepen.
Gisteravond vloog hij ineens bij André op zijn arm, ik zei toen ook tegen hem blijf maar even stil zitten kan die een beetje aan je luchtje :P wennen.hihihih
En net kwam de thuiskapster en ja hoor boven op haar hoofd, gelijk een lekkere massage (heeft nog steeds erge scherpe nageltjes :o) ;)

Van mijn man mag er geen 2de bij hij is bang dat die dan niet tam wordt of Tigo juist wilder wordt, het is nu echt een 1e klas charmeur met zijn gekroel en gevrij. :-*
Hij kan er geen genoeg van krijgen.
(ps ik ook niet hoor) ik kroel nog meer dan met mijn eigen man :-[ :P

Kirsten

hahaha dat ken ik ;) :P ;D
Met m'n dieren kroel ik meestal ook meer,. hihi

Ja met een tweede moet je er rekening mee houden dat wat je met Tigo bereikt hebt je moet onderhouden.
Tickle heeft hier een hele tijd alleen gezeten en zit nu bij sweet in de kooi. Door de aandacht die we hem geven is ie eigenlijk alleen maar tammer geworden.
De tweede zou ik eerst wel apart zetten zodat deze ook aan jullie kan wennen en niet gelijk een sortgenoot gaat opzoeken.
Dus handdoek over de kooi bijvoorbeeld als je die loslaat en het zal ook iets meer tijd kosten waarschijnlijk.

Laat het gewoon allemaal je gedachten passeren en bedenk je dat je geen haast hebt. En inderdaad ook niet onbelangrijk is het met elkaar erover hebben.

doegie weer,. :D en knuf aan de donder :P


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Citaat van: Es op  9 november 2005, 14:31:10
Dank je Nel,
Zal denk ik wel lukken, het is hier iets rusiger. ;)


Nou!!!!!  :o :o

Volgens mij niet hoor Es.  :D

Het zijn een stelletje gekke meiden hier bij elkaar. Errrug gezelllig maar zeker niet rustiger.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo esther,

heb je gevonden!!
Ben je zomaar verhuisd en heb je niet eens even een verhuisbericht gestuurd???

Hele leuke foto's was zeker het wachten waard dat wachten doe ik dan wel vaker als er zulk leuks komt ;).
Tigo vind het wel lekker he dat douchen of heb jij soms een watervalk?

Denk toch wel dat valkjes voorkeurspersonen in huis hebben. hier ook ben ik :-[. Maar ze worden wel steeds bij iedereen neergezet ook bij de man des huizes (en die heeft vroeger alleen maar een schildpad gehad ;)).

kom je hier steeds even opzoeken hoor ga mischien zelf binnenkort ook verhuizen?

even een sterren regen voor jou tigo



gr Esther

carco

Hoi

Naar verhalen verhuizen hè?
En nu megapost krijgen ;D
De foto's zijn heel erg leuk geworden in ieder geval.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




es

hoi hoi,

dank voor jullie reactie, en ik wou zeggen de volgende keer stuur ik een verhuisberichtje ;D, maar er komt geen volgende keer ik blijf bij verhalen. ;D

@ hé Esther ga je ook verhuizen, hier of thuis. ;)
Ik heb voor Tigo even wat nieuwe speeltjes gekocht, kan me lol nooit op in zo'n dierenwinkel, komt het kind in je naar boven. :D ;D
De foto's volgen nog zo als gewoonlijk. :-\
@Kirsten, ik moet inderdaad even nadenken even de voors en tegens tegen elkaar afwegen enzo.
Zou het jammer vinden als Tigo enorm zou gaan veranderen. :P
Kijk tijd heb ik anders had ik Tigo niet en mijn hond en kat en konijn en vissen niet.
Het begint hier zowat een kinderboerderij te worden, en dat zijn de woorden van mijn lieve man.
(volgens mij komt hij aandacht tekort hoor :-[) met al die beestjes om me heen.
@ Hi Esther ja Tigo is inderdaad een watervalk hihihihi echt hoor.je moet hem eens zien als hij water hoort strommen dan is ie er als de kippen bij. ::)

es

Hier nog wat foto's van Tigo's nieuwe speeltjes die ik vanmiddag heb gekocht.
Bij de 1ste foto daar moest ik iets op bedenken aangezien hij altijd op het randje hangt, heb ik nu iets verzonnen zodat hij MAKKELIJK kan blijven zitten. ;D



WAUW ::) ben ik zo mooi

speeltje voor mijn speelboomwilgenmandje
(ps leuk woord voor galgje ;D)

En speciaal voor Esther (valkchico) goed hé en snel ook deze keer toch ;)

Roosje

Ha, wat slim bedacht bij die spiegel, ziet er echt schattig uit zo :)

Kirsten

Superoplossing es!, en ik denk dat ie naar z'n prachtige kuif kijkt ;) :P
Die kleine donder boft maar met zo'n baasje die allemaal leuks voor hem koopt :D

Hele leuke foto's, ik geniet elke keer weer :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

hahahaha ik moest net wel lachen hij liep te roepen dat hij er even uitwilde nou ik had het best wel even druk, moest even naar de dokter voor een (superuitstrijkje) ja dat moet ook gebeuren.
Dus hij had gezien dat ik dat had opgehangen, wat doet meneertje SLAPEN SLAPEN EN NOG MEER SLAPEN. ::) :P ::)
de poepiescheetje van me. :-*