16 juni 2024, 05:54:37

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

Hoi Esther,

Leuk zeg al die oogjes  ;D maar de foto's komen echt héééé'l binnenkort.
Wat problemen met de pc :P
En ja de volgende keuze is, wordt inderdaad heel goed, jaaaaa en daarna ........... ;) we zullen zien.
Eerst deze sloper even opvoeden en dan.

Vraagje Tigo is hellemaal gek van water, als hij water hoord stromen dan is hij er als de kippe bij.
Nu heeft hij een badje in zijn kooi hangen, en heb ontdekt dat elke keer als we gaan eten dat hij gaat badderen ??? ??? kan dat kwaad als hij meerdere keren per week in bad gaat?

ps je kan ook iets eerder naar de foto's komen kijken hoor ;)

Rianne

Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Ik heb gisteren geleerd dat valkjes in het wild ook heel vaak badderen, meestal 's ochtends. :)

es

hihihihi Tigo het liefst als we zitten te eten. ;D dan duikt hij gelijk zijn badje in en badderen maar.
Moet er elke keer zo om lachen als ik dat zie. :D

Rinske

Hoi Esther,
Leuk hoor al die verhalen van Tigo, heb zelf ook een lief valkje van Kirsten en is ook een echt ondeugend ondernemend snoepje. Echt boos kan je er toch niet op worden, nou ja voor eventjes dan, totdat ze weer lief kusjes gaan geven hihi ;D. en dan ben je het al snel weer vergeten.
Ik ga je zeker volgen, ben ook errug benieuwd naar de foto's.

Liefs,
Rinske

es

Hoi Rinske,

Wat leuk dat je ook een valkje van Kirsten hebt, de volgende van mij komt zeker ook bij haar vandaan, volgend jaar dan.
Ja en met Tigo die sloopt op het moment mijn hele spiegel en dan kom ik met mijn vinger zo van NIET DOEN, FOEI, hahahaha hij met zijn koppie naar beneden om te kroelen. :P aaaagh dan kan je toch niet boos worden en zeker niet blijven. :-*
Maar hij moet wel weten dat het niet mag, en hij weet het wel de boef.
Het is echt een poepie eerste klas hoor. :-*

Rinske

Hoi,
ze weten ook heus wel wanneer ze iets doen wat niet mag, maar het zijn dan net kleine kinderen tegen wie je zegt dat iets niet mag, want dan is het natuurlijk nog leuker om t te doen, kan niet helemaal uit ervaring spreken ( heb zelf nog geen kinderen) maar ik weet wel dat ikzelf zo geweest ben hihi :P
hier vinden ze het vooral errug leuk om papier te perforeren, zijn erg goed in  :P :P haha.

Liefs,
Rinske

es

hihihihi hier probeert Tigo alles zo'n beetje te perforeren :P :o :o
Ik heb dan wel 2 kinderen en het is inderdaad bijna hetzelfde het opvoeden dan.
Elke keer herhalen en dan hoop je dat op een gegeven moment het kwartje gaat vallen ;D ;D

Tigo vind het heerlijk als hij zich aan het poetsen is op mijn schouder (of hoofd) om mij ook te poetsen, gaat hij van die lieve geluidjes maken zo van nou kom nu even kroelen, de scheet :-*
Het is echt een kroelkippie hoor, ik hoop dat dat zo blijft.
Moet wel lachen want als hij mijn stem hoort begint hij gelijk te roepen.
Dus heel soms ga ik dan zachtjes praten. ;)

Rianne

Tigo maakt wel misbruik van z'n charmes he? ;D Daar zijn valkjes heel goed in!

valkchico

hallo Esther,

heb het wat druk gehad van het weekend en dacht ach ik ga nu eerst even foto's bij Esther kijken :o ;D. (grapje)

Wat een ondeugd die Tigo van jullie. Maar uuh mijn kinderen mogen niet in bad hoor tijdens het eten ;)
 

Ik heb dan wel 2 kinderen en het is inderdaad bijna hetzelfde het opvoeden dan.
Elke keer herhalen en dan hoop je dat op een gegeven moment het kwartje gaat vallen ;D ;D


"kwartje"  euro????

Chico zit ook het liefst zich op mijn schouder te poetsen en dan fijn al die veerschilfertjes achterlatend vooral op een zwarte trui ;).
maar vind het altijd wel schatig behalve als ze gaan zitten draaikonten op mijnschouder Dan komt er steeds een staart voor mijn gezicht langs.(maar meestal net in mijn mond >:()

gr Esther

~Natas~

Hoi Es,

Nu jij al een aantal keren hebt gereageert in mijn verhaal moet ik toch wat terug doen.
Leuk om te lezen hoor jou dagboek, en ik ga je zeker volgen.
Leuk beestje hoor die Tigo, kij kmaar uit want ze zijn ondeugend genoeg.

groetjes,

Natas

es

CitaatGeplaatst door: «Natas»  geplaatst op: Vandaag om 16:25:32
Nu jij al een aantal keren hebt gereageert in mijn verhaal moet ik toch wat terug doen.
Leuk om te lezen hoor jou dagboek, en ik ga je zeker volgen.

hahahah leuk je te zien, maar je hoeft je niet schuldig te voelen omdat ik een paar keer in jou dagboek had geschreven en jij nog niet bij mij, heb nog niet zoveel te vertellen als de andere. :P sorry :-[, komt misschien ooit nog wel hoop ik.
Jullie kennen elkaar al zo goed en ik ben nog zo'n groentje. :-[

En Esther  :P :-[ :P :-[ nog geen foto's hahahahaah heb weer een smoes, iemand heeft onze camera meegenomen want die van hem was weg. aaagh durf het bijna niet meer te zeggen,(dadelijk vallen de foto's ook nog tegen ;D) maar ze komen er echt aan, ik heb het beloofd, en belofte maakt schuld. ;) ;)

es

 :-[ :-[ IK GA STOPPEN MET MIJN DAGBOEK, IK SCHRIJF AF EN TOE WEL EEN VERHAALTJE BIJ TOPIC VERHALEN.
:-* LIEFS ESTHER

Rianne


Kirsten

Hoi Es,

Jammer, maar dan kom ik gewoon af en toe even neuzen bij 'verhalen' :)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

@ Hoi rianne,
Ja maar heb ontdekt dat een dagboek bij houden iets meer werk is dan af en toe een verhaaltje. ;)
Maar ik vertrek niet van het forum hoor. ;)


@ Hoi Kirsten
is goed hoor ;) meid, zal af en toe een verhaaltje schrijven, maar heb ontdekt dat het moeilijk is een nieuw dagboek te beginnen, de meeste lezen en beantwoorden toch meer de leukere verhalen :-[ die van mij zijn niet zo erg intressant. :P
hihihi maar dat vind ik niet erg hoor.